mboost-dp1

Skeleton Warriors

Gå til bund
Gravatar #1 - KozmoNaut
7. jan. 2007 12:04
[url= Warriors intro-sekvens[/url]

Wikipedia's side om serien

Er der mon andre her på newz.dk der ligesom mig savner at se denne herlige serie? Godt nok blev der kun lavet 13 afsnit, men efter min mening er det nok en af de bedste serier der nogensinde er lavet. Den har det hele: skeletter, flyvende motorcykler og flyvende skeletmotorcykler!

Desværre har det vist sig at være fuldstændigt umuligt at opdrive serien nogle steder, men jeg ved at den har været udgivet på både VHS og DVD.

Så nu beder jeg jer, skulle der være en eller flere af jer der ligger inde med denne legendariske serie?
Gravatar #2 - holmen
8. jan. 2007 07:54
Hvis du ikke finder serien her, så prøv evt. filmz.dk
Gravatar #4 - KozmoNaut
8. jan. 2007 18:51

Det var der jeg så at den kunne fås på DVD, men $15 dollars for en brugt DVD hvor coveret ikke engang følger med, det er sgu for galt.
Gravatar #5 - lagoni
8. jan. 2007 20:11
For en der ser ud til at være udgået, synes jeg nu det er en yderst rimelig pris :) Hos .co.uk kan du vist få en ny til £33, men det har du sikkert set.
Gravatar #6 - KaW
8. jan. 2007 21:03
Jeg var sikker på der er mere end 13 afsnit, men ja. Ligenu har jeg købt alle Turtles tegnefilmene fra slutningen af 80'erne, NOSTALGI :)
Gravatar #7 - <3Thinkpads
8. jan. 2007 21:44
#6:
Det kan anbefaldes at købe Turtles boxen med de rigtige film, det er fantastisk at se hvordan man kan fucke en glimrende tegneserie så meget op ved lave film ud af det. Om ikke andet er det en god griner over de manglende/dårlige plots.
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login