mboost-dp1
[Se serier via Youtube!!]
Hvis man er træt af at sidde og skrive navnene på de simpsons afsnit man gerne vil se på youtube, så er der heldigvis en løsning... på siden [link fjernet - red] kan man helt gratis se alle mulige serier f.eks. futurama, scrubs, simspons, lost, prison break mm.
Næsten alle serierne er linket til youtube.com, men enkelte er dog fra japan og andet...
Siden er ikke ulovlig da den kun linker til serierne!!...
Så er lørdag aften reddet;)
Kvaliteten er ikke at prale af, men man kan da forstå handlingen =)
(Før hed siden www.tvlinks.50webs.com, nu hedder den [link fjernet - red])
Syntes bare lige i skulle vide det =)
Næsten alle serierne er linket til youtube.com, men enkelte er dog fra japan og andet...
Så er lørdag aften reddet;)
Kvaliteten er ikke at prale af, men man kan da forstå handlingen =)
(Før hed siden www.tvlinks.50webs.com, nu hedder den [link fjernet - red])
Syntes bare lige i skulle vide det =)
Sludder - det er ligeså ulovligt som at hoste filerne
Du opfordre til ulovligheder - det er ulovligt - fat det nu - at linke til serier på youtube der er copyright bestyttet, er ulovligt.
Jeg har rettens ord for at det passer. Du må ikke aktivt linke til ulovligt materiale.
Jeg har rettens ord for at det passer. Du må ikke aktivt linke til ulovligt materiale.
#4 Scotty
Dvs at jeg gerne må gøre sådan her -> www. ulovligt musik.dk (linket virker ikke)
men ikke det her -> www.ulovligtmusik.dk ? (linket virker)
Dvs at jeg gerne må gøre sådan her -> www. ulovligt musik.dk (linket virker ikke)
men ikke det her -> www.ulovligtmusik.dk ? (linket virker)
#3 Idet du åbenlyst er klar over at det materiale, som din henvisningsside linker til, er ulovligt, så bryder du bevidst selv loven ved at linke dertil.
Jeg er ked af, at jeg, da jeg afviste dit indlæg som nyhed, glemte at fjerne standard-teksten om at vi opfordrer dig til at bringe den på tagwall. Det var ikke hensigten, og jeg tager denne fejl til mig.
Din opdagelse er da interessant nok, men siden lovligheden i den grad kan betvivles, så har det været nødvendigt at fjerne dine links - just in case.
Dette skal dog ikke afholde dig fra at oprette andre (og mindre ulovlige :-P) indlæg og nyhedsindsendelser i fremtiden.
#5 det er min klare opfattelse, at det ikke kun handler om at linke til ulovligheder, men også om bevidstheden om hvorvidt en henvisning er ulovlig, der tæller. Altså er det også ulovligt at henvise til et sted, hvor det åbenlyst er beskrevet hvordan man begår ulovligheder med det formål at opfordre folk til at benytte sig af disse oplysninger til selv at begå disse ulovligheder. Lidt snørklet formuleret, ved jeg.
Anyway - du ved, at det er ulovligt. At du opfordrer andre til at gøre noget ulovligt er dermed ikke kun uetisk, men også ulovligt i sig selv.
/me forsøger ikke at lege politimand!
Jeg er ked af, at jeg, da jeg afviste dit indlæg som nyhed, glemte at fjerne standard-teksten om at vi opfordrer dig til at bringe den på tagwall. Det var ikke hensigten, og jeg tager denne fejl til mig.
Din opdagelse er da interessant nok, men siden lovligheden i den grad kan betvivles, så har det været nødvendigt at fjerne dine links - just in case.
Dette skal dog ikke afholde dig fra at oprette andre (og mindre ulovlige :-P) indlæg og nyhedsindsendelser i fremtiden.
#5 det er min klare opfattelse, at det ikke kun handler om at linke til ulovligheder, men også om bevidstheden om hvorvidt en henvisning er ulovlig, der tæller. Altså er det også ulovligt at henvise til et sted, hvor det åbenlyst er beskrevet hvordan man begår ulovligheder med det formål at opfordre folk til at benytte sig af disse oplysninger til selv at begå disse ulovligheder. Lidt snørklet formuleret, ved jeg.
Anyway - du ved, at det er ulovligt. At du opfordrer andre til at gøre noget ulovligt er dermed ikke kun uetisk, men også ulovligt i sig selv.
/me forsøger ikke at lege politimand!
Hvis man ikke må linke til sider der bevidst har links til ulovligt materiale så er det da på tide at APG nedlægger Piratgruppen?
The author is not responsible for any contents linked or referred to from his pages - If any damage occurs by the use of information presented there, only the author of the respective pages might be liable, not the one who has linked to these pages.
*****.org doesnt host any content
All *****.org does is linking to content that was uploaded to popular Online Video hosting sites like dailymmotion.com/Youtube. All youtube/dailymotion users signed a contract with the sites when they set up their accounts wich forces them not to upload illegal content. By clicking on any Links to videos while surfing on *****.org you leave *****.org, *****.org cant take the responsibility for any content hosted on other sites.
Så længe at siden ikke er hosted i DK , gælder dansk lovgivning ikke. Det gør lovene i det land som siden er hosted i tilgengæld.
Og jeg er ret overbevist om at diverse sider af den art er lovlige i de respektive lande af to grunde.
1) Hvis man bestemmer sig for at lave en side med links til et hav af forskellige serier, og gider at bruge kræfterne på at holde de links opdateret. Så har man sørget for at dække sin røv.
2)Jeg har endnu ikke set en side blive lukket ned (udover en enkelt fordi at regningen ikke blev betalt, den er oppe igen), men tilgengæld er det tit at en hel serie er blevet fjernet fra dailymotion/youtube for at blive erstattet med nye links dagen efter. Hvilket tyder på at rettighedshaver er klar over det, og gør hvad de kan...
Så siden er ikke ulovlig...
Hvor vidt det er lovligt for danske statsborgere at benytte den, er en helt anden side af sagen.
Men siden i sig selv er ikke ulovlig...
[Edit]
Det skal måske lige siges at censuren har jeg selv tilføjet. Det er ikke Newz.dk´s værk :-)
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
Gå til bund