mboost-dp1
S: Lumia 800, sort, 8GB
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
Lumia 800 sælges.
Inkl. gummi cover.
Oplader lågen er træt af at leve (den laller rundt, og er ved at knække)
Få ridser; ikke noget der genere under dagligt brug.
Trænger til en pudseklud på bagsden (Lumia 800 + cover = fedtethed)
USB Kabel medfølger, men oplader gør ikke.
Unik feature:
Telefonen tror den er hvid...
Bud fra 50kr :-)
Note: det er MicroSIM den skal bruge.
Inkl. gummi cover.
Oplader lågen er træt af at leve (den laller rundt, og er ved at knække)
Få ridser; ikke noget der genere under dagligt brug.
Trænger til en pudseklud på bagsden (Lumia 800 + cover = fedtethed)
USB Kabel medfølger, men oplader gør ikke.
Unik feature:
Telefonen tror den er hvid...
Bud fra 50kr :-)
Note: det er MicroSIM den skal bruge.
Puha, Magten, det er du næsten nød til at toppe ;D
Vi er oppe på en mængde hvor jeg tager mig af fragten.
Hvis den kommer op på 300 inden i morgen kl 0700, så vil jeg stresse efter at få den sendt dér - sammen med et NFC tag jeg har i overskud
Ellers skal jeg på posthuset på Lørdag.
Vi er oppe på en mængde hvor jeg tager mig af fragten.
Hvis den kommer op på 300 inden i morgen kl 0700, så vil jeg stresse efter at få den sendt dér - sammen med et NFC tag jeg har i overskud
Ellers skal jeg på posthuset på Lørdag.
Jamen jeg er til storbrand og alt mulig jo >_<
- edit -
Mon ikke DD kan implementere det i SNES, at jeg får en reminder ved nye tråde i køb/salg kategorien ...
Jamen jeg er til storbrand og alt mulig jo >_<
- edit -
Mon ikke DD kan implementere det i SNES, at jeg får en reminder ved nye tråde i køb/salg kategorien ...
Sjovt du siger det - på arbejde i går, sagde jeg at jeg ville bytte en iPhone 4 mod en Nokia 3330
Sjovt du siger det - på arbejde i går, sagde jeg at jeg ville bytte en iPhone 4 mod en Nokia 3330
Der er jo heller ikke nogen der gider have en iPhone! ;)Thoroughbreed (18) skrev:#17
Så er NFC tagget taget i brug - det hænger på min skærm og omstiller vores vagt tlf til mit nr :) Tror jeg skal have fat i nogle flere af dem :D
Thoroughbreed (18) skrev:#17
Pas nu på med at tabe en Nokia ;)
I kan sige hvad i vil. Men en 3310 er ikke engang tæt på at slå min Motorola International, når det kommer til holdbarhed.
http://www.cntr.salford.ac.uk/comms/resources/arte...
En 3310 røg stort set altid i 3 dele når man tabte den. Plus at man engang imellem var ude for at skærmen røg (den var så superlet at udskifte, men det er en anden side af sagen).
En International der ramte gulvet gled batteriet en sjælden gang imellem lidt fri. Men det var det, ikke en bule, ikke en ridse, ikke så meget som en ridse på skærmen...
Min standard praksis når folk fra min klasse skulle låne den, var at kaste den henslængt, helst over skulderen uden at kigge. Og så kunne man så ellers høre dem der skulle låne den gispe og komme med sjove lyde, mens de desperat, over flere forsøg, forsøgte at gribe telefonen inden den ramte jorden.. Super god underholdning :-)
En af mine kammerater ville teste den da han fik en ny. Den blev sluppet ud af et vindue, fra 2. Sal. Og overlevede, stort set uden en ridse :-)
http://www.cntr.salford.ac.uk/comms/resources/arte...
En 3310 røg stort set altid i 3 dele når man tabte den. Plus at man engang imellem var ude for at skærmen røg (den var så superlet at udskifte, men det er en anden side af sagen).
En International der ramte gulvet gled batteriet en sjælden gang imellem lidt fri. Men det var det, ikke en bule, ikke en ridse, ikke så meget som en ridse på skærmen...
Min standard praksis når folk fra min klasse skulle låne den, var at kaste den henslængt, helst over skulderen uden at kigge. Og så kunne man så ellers høre dem der skulle låne den gispe og komme med sjove lyde, mens de desperat, over flere forsøg, forsøgte at gribe telefonen inden den ramte jorden.. Super god underholdning :-)
En af mine kammerater ville teste den da han fik en ny. Den blev sluppet ud af et vindue, fra 2. Sal. Og overlevede, stort set uden en ridse :-)
Det var forfra. 4-tallet og batteriet røg, ellers var telefonen uskadt. Det tog tre skud for at give den dødsstødet :(
Det var forfra. 4-tallet og batteriet røg, ellers var telefonen uskadt. Det tog tre skud for at give den dødsstødet :(
Thoroughbreed (22) skrev:#21
Sonim X3 - overlevede et skud fra en .44 pistol (batteriet skulle dog skiftes)
Bulletproof
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.