mboost-dp1
Registrer din egen @live.com mail =)
Hvis der er nogen der mangler nyt fancy mail, så kan de NU registrer en @live.com mail. Trikket virker 100%, har lige prøvet :)
Du kan læse mere om det her:
Register @live.com mail (Windows Live Mail)
Held og lykke!
Du kan læse mere om det her:
Register @live.com mail (Windows Live Mail)
Held og lykke!
This entry was posted -1 years, 12 months ago on Friday, November 10th, 2006 at 11:02 and is filed under Guide, Usefull. You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. You can leave a response, or trackback from your own site.
Fix din kalender max ;)
Du kunne evt. tilføje 'dk' til Array og prøve igen :) Jeg ved så ikke om selve mailen vil fungere...
Man kan også med @microsoft.com ...
Update: Men du kan hverken logge på mail.live.com eller hotmail.com med det.
Har lige registreret [email protected].
Håber ikke MS bliver sure på mig nu.
:(
Update: Men du kan hverken logge på mail.live.com eller hotmail.com med det.
Har lige registreret [email protected].
Håber ikke MS bliver sure på mig nu.
:(
#14 > ja ok... deres live.com mails funger dog glimrende. Jeg har prøvet på at sende mails fra gmail og tilbage, ingen problemer :)
http://mail.live.com til webinterface :) og så er der 2Gb plads :) og på dansk (kan self. skiftes ud med 10 andre sprog) :) Not bad :)
http://mail.live.com til webinterface :) og så er der 2Gb plads :) og på dansk (kan self. skiftes ud med 10 andre sprog) :) Not bad :)
Ja, registrerede selv rada snabela live.com. Er hermed min primære messenger konto.
Gider ikke bruge mail.live.com til email da det er grimt, ineffektivt og dumt (I forhold til gmail, i hvert fald)
Gider ikke bruge mail.live.com til email da det er grimt, ineffektivt og dumt (I forhold til gmail, i hvert fald)
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
Gå til bund