mboost-dp1
Ordkæde -> kædereaktion!
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
1606 skrev:søgemaskine
Gælder den? 'søge' er vel et udsagnsord, men er det så fordi, der er noget, der hedder 'en/et søg'?
(Og hvis 'søge' gælder, fordi det kan laves til et navneord (som i 'søger'), gælder alle ord så ikke?)
(Og nu er der sikkert nogle der synes jeg whiner eller noget, men det er vel ligesom at fodbold fungerer bedst, når alle ved (og spiller efter) at man ikke må bruge hænderne :))
1611 skrev:Jeg syntes ikke den gælder
Når bare jeg ikke er den aller eneste, så er jeg da delvist tilfreds ;)
1611 skrev:Men det kan da godt være det var min "personsøger der var forkert til at starte med...?
Jeg synes, 'personsøger' er fint, da både (en) 'person' og (en) 'søger' er navneord :)
1620 skrev:#1619:
Æh... Skal der ikke fortsættes fra "køretøj-" ?
Puh, de regler driller godt nok for tiden.
Men jeg overvejede det faktisk selv, men tænkte at det var en fed fornemmelse at have "narret" den forrige, så postede den alligevel.
Men jeg ved ikke hvad der er rigtigt, men jeg vil ikke have noget imod, hvis den næste går videre fra "optogskøretøj" (som jeg også synes, er et rigtigt fint ord! ;-))...
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.