#681: Pladder - Kagehuse er større og derfor bedre end kagemænd.. Dog vil jeg medgive at det skulle have været "Monster" som reference til "Cookie Monster".
#683: Hvordan et longshot? Større i dette tilfælde ville betyde mere kage, som på ingen måde kan være skidt. :-) Og jo, du kan have hornmusik uden øl og fis.. - Hornmusik er jo et slang for at have samleje - så det skulle jeg nok mene. :-)
#684 okay jeg bøjer mig, kan godt se at mere kage = godt, pr. definition. Og så vil jeg egentlig helst have "hornmusik" hvor fisse også er involveret ;)
#685: Ah, ja, selvfølgelig - dog mener jeg faktisk slanget specifikt udtrykker sex med en kvinde - som jo af biologiske grunde nødvendigvis må have en fisse. Dermed forsvinder behovet for at nævne det. :-) #686: Styrepind.
#687 Teknisk set dur styrepind ikke, da der der menes styre om i "at styre," Altså et udsagnord. Men det ser jeg gennem fingre med, ellers bliver jeg bare beskyldt (endnu mere) for at favorisere kvinderne. :-P
#689: Ikke 100%. Et ord kan godt have flere betydninger og en "styrepind" kunne derved være f.eks. et scepter som konger brugte i gammel tid - med lidt slang på. :-)
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.