mboost-dp1
Open source Dell computer dyrere end tilsvarende Dell med Vista
Nu skal du huske på, at en ting er at du får windows på din laptop, (som de garenteret får til billige penge), derudeover, så er der på windows PC'er intalleret en helt bunke andre programmer, som Dell sikkert også får gratis / får reklame penge for at levere med.
For lige at liste hvad jeg fik med min XP i sin tid (og hvad jeg stadig har CD'er til)
- Win XP Home SP2
- CyberLink PowerDVD
- Sonic MyDVD 5.3 LE
- RecordNow 7.3 LE
- Norton Internet Security 2004
- MS Works
Så der er firmaer nok der smider penge efter Dell for at få deres software ud på dell's Windows maskiner... Og jeg er ikke sikker på at der er det samme udbud af sponsorware på Linux maskinerne.
Dertil kommer der jo at Dell også skal give support på Linux -Så Linux bliver ikke gratis for dem. :)
EDIT: mybad, det er FreeDOS og ikke Linux der ligger på den "dyre" pc, hvilket helt klart indikere at alt sponsorware nok ikke er med.
For lige at liste hvad jeg fik med min XP i sin tid (og hvad jeg stadig har CD'er til)
- Win XP Home SP2
- CyberLink PowerDVD
- Sonic MyDVD 5.3 LE
- RecordNow 7.3 LE
- Norton Internet Security 2004
- MS Works
Så der er firmaer nok der smider penge efter Dell for at få deres software ud på dell's Windows maskiner... Og jeg er ikke sikker på at der er det samme udbud af sponsorware på Linux maskinerne.
Dertil kommer der jo at Dell også skal give support på Linux -Så Linux bliver ikke gratis for dem. :)
EDIT: mybad, det er FreeDOS og ikke Linux der ligger på den "dyre" pc, hvilket helt klart indikere at alt sponsorware nok ikke er med.
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
Gå til bund