mboost-dp1

OMG! They’re using Windows RT!

Gå til bund
Gravatar #2 - Ronson ⅍
26. jul. 2013 18:43
Ja, at RT kun lever videre på grund af omstillingsvanskeligheder er ret usundt. Tænk hvis produktionsindustrien fungerede sådan, så ville udviklingen være sat årtier tilbage.
Gravatar #3 - Hubert
26. jul. 2013 18:49

Rt lever vel på at være det eneste produkt fra ms der egentlig giver mening i denne omgang. Ihvertfald ud fra det jeg har læst, jeg har ikke haft mulighed for, at prøve det ordentligt.
Gravatar #4 - Mort
27. jul. 2013 11:44
Jeg bruger min Surface RT stort set hver dag og er ret glad for den.

Det eneste jeg savner er at kunne udvikle og køre almindelige desktop apps på den (Som feks .NET programmer, der burde kunne køre på en ARM alligevel).
Gravatar #5 - arne_v
27. jul. 2013 22:10

Hvis MS ville understøtte .NET på Win/ARM så burde den samme .NET assembly (forudsat bygget til AnyCPU) som kører på Win-x86, WIn-x86-64 of Win/IA-64 også køre der.

Men det gør de ikke. Formentligt fordi at der nu satses mere på WinRT frameworket (ikke at forveksle med WinRT styresystemet) fremfor .NET.
Gravatar #6 - arne_v
27. jul. 2013 22:12

Jeg har en stærk fornemmelse af at language & tools folkene i MS meget gerne ville have understøttet .NET på ARM, men at Windows og Office folkene har skubbet WinRT frem.
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login