mboost-dp1

Official YouTube app for Windows Phone now available

Gå til bund
Gravatar #2 - Nåkja
14. aug. 2013 09:35
Men ikke i Danmark endnu? Jeg kan i hvert fald ikke finde den.

Stadig godt nyt, dog.
Gravatar #3 - Magten
14. aug. 2013 10:07
Gravatar #4 - Nåkja
14. aug. 2013 10:11
Hvis jeg søger på YouTube på telefonen kommer den ikke frem. Det gør den heller ikke hvis jeg går ind på Microsoft Corporations app liste. Mærkeligt.
Gravatar #5 - Nåkja
14. aug. 2013 10:25
Prøvede at installere den via hjemmesiden. Min telefon er tilsluttet fiber via wifi. Jeg har slået indstillingen om at installere apps, over push beskeder, til.

MS skrev:
Vi kan ikke sende denne app til din telefon i øjeblikket. Vi sender instruktioner i, hvordan du installerer app'en, til [email protected]. Husk at åbne mailen på din telefon for at installere app'en!

Edit: Mailen virkede.
Gravatar #6 - Skak2000
14. aug. 2013 11:37
Så kom den endelig! Gætter på den bliver synlig i storen inden for de næste 48 timer...

Har installeret og den virker meget lækker...
Gravatar #7 - Nåkja
14. aug. 2013 12:12
Ja, den er ret fint designet og opbygget :-)
Gravatar #8 - Magten
16. aug. 2013 06:20
Er der nogen der har problemer med den? Jeg har ikke selv brugt den, men har læst flere steder at Google har blokeret for den nu..
Gravatar #9 - Magten
16. aug. 2013 06:31
Ah.. Google kræver app'en bliver lavet i HTML5 og har derfor blokeret den.

Det gælder så ikke for dem selv og deres iOS og Android apps...
Gravatar #10 - Hubert
16. aug. 2013 07:20

Svineri...
Gravatar #11 - HrJakobsen
16. aug. 2013 07:34
Det er godt nok dårlig stil af Google..
Gravatar #12 - Magten
16. aug. 2013 07:42
Det tyder på Microsoft godt vidste at YouTube krævede det, men er igang med at udvikle en HTML5 app i samarbejde med Google som dog har længere udsigter.

Microsoft siger selv at de har imødekommet Google på alle punkter i den nuværende app og valgte at udgive den indtil HTML5 app'en er færdig.
Google har vist også brokket sig over at app'en ikke viser reklamer rigtigt, her påstår Microsoft så at de bruger alle de metadata Google har åbnet for.

*suk* hvis de dog bare kunne blive enige om en løsning..
Gravatar #13 - Nåkja
16. aug. 2013 07:49
Well, Metrotube er da ikke helt ubrugelig i mellemtiden. Men jeg er træt af at se på det tovtrækkeri.
Gravatar #14 - Hubert
16. aug. 2013 08:13

Det passer meget godt med hvad ms melder ud på version2 ihvertfald.

http://www.version2.dk/artikel/kold-krig-paa-windo...
Gravatar #15 - Skak2000
16. aug. 2013 11:24
Engadget

Syndes Google's opførsel er til grin. Plejer ikke at have node mod Google, men efter dette har jeg taget min holdning op til fornyet overvejelse...
Gravatar #16 - Hubert
16. aug. 2013 11:35
Magten (12) skrev:
Det tyder på Microsoft godt vidste at YouTube krævede det, men er igang med at udvikle en HTML5 app i samarbejde med Google som dog har længere udsigter.

Microsoft siger selv at de har imødekommet Google på alle punkter i den nuværende app og valgte at udgive den indtil HTML5 app'en er færdig.
Google har vist også brokket sig over at app'en ikke viser reklamer rigtigt, her påstår Microsoft så at de bruger alle de metadata Google har åbnet for.

*suk* hvis de dog bare kunne blive enige om en løsning..

Ifølge den artikel #15 linker til så er det den samme app som tidligere er blevet blokkeret af google ms har smidt ud igen. Kan dette bekræftiges af folk med wp8?
Gravatar #17 - Skak2000
16. aug. 2013 11:39
Det er næsten den samme, Microsoft har fjernet nogle funktioner efter ønske fra Google, bl.a. Video download.

Ironisk nok findes der mange YouTube App's i Windows Phone Store. Der tilbyder video downloads, som heller ikke viser reklamer...

Microsoft har opfyldt Google krav, hvilket kan læses her...
Technet

(Der linkes til siden på Engadget)
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login