mboost-dp1

Nokia (den finske virksomhed) vender tilbage til telefonmarkedet

Gå til bund
Gravatar #1 - thimon
23. jun. 2015 10:33
Kilde: http://time.com/3930195/nokia-ceo-phones/

http://finans.dk/protected/finans/tech/ECE7818766/...

CEO hos Nokia har åbenbart udtalt at Nokia vil vende tilbage i 2016 med Nokia telefoner. Her udløber aftalen med Microsoft om at Nokia ikke må lancere telefoner.
Rajeev Suri, CEO hos Nokia skrev:

Microsoft makes mobile phones. We would simply design them and then make the brand name available to license.

Dermed ser det ud til at Nokia virksomheden vil designe telefoner og få nogle andre til at producere selve telefonen og som ikke nødvendigvis bruger Windows. Nokia har vist allerede et samarbejde med Foxconn.
Gravatar #2 - Geekalot
23. jun. 2015 11:08
De skal da lave noget drastisk så, inden de begyndte at leje med MS, gik det ikke for godt med deres salg af tlf. Har haft en nyere nokia med MS på, det var ikke lige min kop te.
Gravatar #3 - kinaholm
23. jun. 2015 14:43
#1,2 Fedt! Man kunne jo håbe de hoppede med på Android vognen og tog en lidt OnePlus One agtig tilgang til markedet og hoppede ind ved at prøve at gøre et navn ud af sig selv, ved at sælge virkelig høj kvalitet (som vi ved de kan) til lidt lavere end alle de andre.
Gravatar #4 - Geekalot
23. jun. 2015 15:09
#3 hvert fald mere tilhænger af Android. De sagde godt nok at Win skulle være så nemt sammen med windows, men fandt det forvirrende. Selvfølgelig også være det bare er mig hehe :)
Gravatar #5 - CBM
23. jun. 2015 18:19
Det rygte
har svirret siden
de blev købt af Microsoft.

Men det er helt sikkert,
det er gode nyheder
at det nu er officielt bekræftet.

Jeg beklager den mystiske
opstilling af min tekst,

men det skyldes at det skide
soft keyboard

hopper rundt i min tekst

på denne måde

begrænser jeg skaden.

Gravatar #6 - Chewy
23. jun. 2015 18:32
Jeg beklager den mystiske
opstilling af min tekst,
men det skyldes at det skide
soft keyboard
hopper rundt i min tekst
på denne måde
begrænser jeg skaden.

Ahhh...
Jeg troede til at starte med at det var et dårligt forsøg på et haiku :-)
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login