mboost-dp1

Nokia 6300 probs.

Gå til bund
Gravatar #1 - Dreadnought
1. jul. 2007 07:15
Jeg har hentet gmail programmet og kan fint logge ind, men når jeg vil oprette en besked og skal vælge/skrive en modtager, søger den lidt og pludselig skal jeg logge ind igen. Er der nogen der har samme problem?

Og så lige et anden spørgsmål. Hvordan åbner man den lille låge der gemmer USB-stikket? Jeg kan få den åbnet lidt på klem, men langt fra nok til at man kan sætte et kabel i. Jeg vil nødigt knække den af og desuden bruger jeg Bluetooth istedet, men det vil da være rart at vide. :D
Gravatar #2 - Jace
1. jul. 2007 11:54
Jeg har også samme problem på min 6300 og en ven har samme problem på 6233. Vi snakkede lidt om at det gmail program kun virkede på Nokia N-serier (f.eks. N73). Ved du om programmet er understøttet af vores telefoner?

Min klap til USB stikket er også lidt svær at åbne men prøv at løfte den op inden du knækker den bagover. Den kører på sådan en arm der skal løftes op før den kan åbnes helt bagover.
Gravatar #3 - Dreadnought
1. jul. 2007 15:09
Jeg har fundet følgende. Jeg har ingen anelse om hvad BREW er, men certifikatet har jeg, og selvom jeg vælger engelsk inden jeg downloader er den stadig med dansk brugerflade.
Gravatar #4 - helsinghof
1. jul. 2007 16:11
Jeg bruger opera browseren istedet. Der kan du fint gå på gmail.com og bruge alle funktioner.

Mht klappen skal du sætte en negle i fra midten og ud. og så kan du dreje klappen så den åbner sig i den side mod tasterne... Ved ikke om det er sort
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login