mboost-dp1
Newz Sommerlol 2013
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
Indtil videre er de mest populære datoer d. 22. juni, 9.-11. august og 16. august. Jeg kan kun d. 22. juni hvis det er på Sjælland.
Vi holder midsommerfestival d. 22. juni, og man er velkommen til at møde op.
Jeg har ikke aftalt noget. Men hvis det bliver d. 22. juni, kan jeg kun hvis det foregår på Sjælland.
Wake up, sjællændere! Skal I ikke have link til doodle?! Daniel, ville du ikke invitere os hjem i lejligheden?! Gør et eller andet!
Wake up, sjællændere! Skal I ikke have link til doodle?! Daniel, ville du ikke invitere os hjem i lejligheden?! Gør et eller andet!
Hvad er kravene for stedet det skal afholdes?
Kom lige tanke om et MC-klubhus i Horsens jeg måske kan leje billigt gennem min far.
Kom lige tanke om et MC-klubhus i Horsens jeg måske kan leje billigt gennem min far.
Jamen, jeg skal til det der halløj den 22. juni. De andre dage kan du ikke i København, og så kan det jo være ligemeget! ;)
Det ved du da ikke! Jeez.
Hvis ikke folk deltager i den doodle, så er det sgu da svært at finde ud af, hvornår vi skal holde det.
Hvis ikke folk deltager i den doodle, så er det sgu da svært at finde ud af, hvornår vi skal holde det.
Jeg har ingen computer, gider ikke tænde min stationær - og ser jer alligevel til Sønder-Lol ..
Plus, gider ikke når det er for langt væk (læs: Sjælland)
Jeg har ingen computer, gider ikke tænde min stationær - og ser jer alligevel til Sønder-Lol ..
Plus, gider ikke når det er for langt væk (læs: Sjælland)
Der er 12 der har deltaget i doodletingen, og den mest populære dato er d. 22. juni og d. 5.-6. juli.
Var der nogen, der havde et sted vi kunne være?
Var der nogen, der havde et sted vi kunne være?
Hvornår lærer folk at jeg-synes-nogle-andre-skal-finde-ud-af-hvor-og-hvornår-hvem-holder-hvilken-fest-tankegangen aldrig fører til noget...
Eller eller anden må tage en beslutning om at de holder noget på en bestemt dato og et bestemt sted og oprette en ny tråd hvor folk kan skrive om de deltager eller ej.
Eller eller anden må tage en beslutning om at de holder noget på en bestemt dato og et bestemt sted og oprette en ny tråd hvor folk kan skrive om de deltager eller ej.
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.