mboost-dp1

nej blizzard?

Gå til bund
Gravatar #1 - ZOPTIKEREN
2. dec. 2007 20:54
Gravatar #2 - gentox
2. dec. 2007 21:19
Blizzard var jo allerede under Vivendi, sammen med Sierra.
Men nu har Vivendi og Activision så fusioneret, men det er måske ikke det du siger nej til?
Gravatar #3 - Deternal
2. dec. 2007 22:10
Hmmm, gad vide om Blizzards spil så ryger på konsollerne fremover også?
Gravatar #4 - jaltesorensen
2. dec. 2007 22:41
Dette er noget lort.

Det bedste ved blizzard er/var at de nemlig brugte så lang tid på at udvikle deres spil, sådan at de blev gennemført og derved klassiske. Dette kunne de gøre fordi de ikke havde en stor udvikler der stod og åndede dem i nakken for at få et spil ud på markedet.
Det kan jo blive et problem hvis de mister selvbstemmelse, for det kan jo gå ud over Blizzards høje kvalitet af spil....
Gravatar #5 - fidomuh
2. dec. 2007 23:15

Blizzard mister ikke noget, da de allerede ER ejet af Vivendi..

Saa det er blot Vivendi der fusionerer med Activision.. Det kommer nok ikke til at have den store effekt medmindre der udskiftes bestyrelse :D
Gravatar #6 - Cloud02
2. dec. 2007 23:46
Activision fusionerer med Vivendi Games og de tilsammen vil nu blive kaldt Activision Blizzard.

Jeg kan ikke se problemet.
Gravatar #7 - jaltesorensen
3. dec. 2007 08:28
#5 og #6 - jeg overdriver helt klart. Men jeg troede bare først det vil blive ligesom da Westwood studios blev overtaget af Electronic Arts.... men Vivendi og activision er selvfølgelig ikke så agresive som EA.
Gravatar #8 - Cloud02
3. dec. 2007 09:34
Westwood var et selvstændigt firma, mens Blizzard allerede ejes af Vivendi Games.

Hvad jeg synes er sjovt, at det nye fusionerede selskab vil profitere på Blizzards navn :D
Gravatar #9 - zin
6. dec. 2007 23:20
#7: Nej - også har Vivendi og Activision en historie for at lave nogenlunde udemærkede spil - i modsætning til EA som bare sælger mange spil.
Men det er min personlige holdning. :-)
#8:
Blizzard var jo også et selvstændigt firma, før de blev opkøbt - og der er intet sjovt i at de vil profitere fra dette navn, da de jo står bag det største og mest succesfulde MMOG nogensinde - WoW.
De får jo praktisk talt 8 millioner (eller hvor mange det nu er der spiller WoW) som userbase næsten med det samme.
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login