mboost-dp1

MSN hack?

Gå til bund
Gravatar #1 - Norton
31. jan. 2007 17:17
Min msn er begyndt at opføre sig meget underligt her de sidste 2 uger, den har 2 gange skrevet til 2 forskellige folk på min msn
ekspempler
"Hej xperson, jeg wanker"
"Jeg elsker dig xperson"
Og ja det var på dansk, jeg tror den er blevet hijacket og har skiftet mit password på min msn konto. Er pt. ved at køre en virus skanner.

Nogle der har en idé om hvad pokker der sker?
Gravatar #2 - Norton
31. jan. 2007 17:41
det er åbenbart et plug-in som de installere i deres MSN og så kan de lave så det ser ud som om jeg snakker til dem, når det virkeligt er dem som skriver det hele!
Gravatar #3 - holmen
31. jan. 2007 18:45
Hvis de er blevet skiftet password, så burde du jo ikke kunne logge ind. Kan du det?
Gravatar #4 - Norton
31. jan. 2007 19:16
det var bare et plug in som de kørte på deres klient, så det så ud som om jeg skrev. når det faktisk var dem :)
Gravatar #5 - buch
31. jan. 2007 19:30
Hva hedder det plugin :D
Gravatar #6 - jeldtoft
31. jan. 2007 19:35
#5 Discovery msn eller sådan noget
Gravatar #7 - pyromaniac
1. feb. 2007 07:36
#6 - Haha, Discovery MSN er et genialt program. Masser af kommandoer til at forvirre folk med, blandt andet kan man få det til at se ud som om, msn kommer med en fejl, eller at en anden skriver et eller andet eller lignende.
Desværre så er det fyldt med huller, så vidt jeg ved. :s
Gravatar #8 - milandt
1. feb. 2007 11:24
Hvis MSN nu var lavet ordentligt, ville den slags slet ikke kunne lade sig gøre
Gravatar #9 - MiniatureZeus
1. feb. 2007 11:35
"problemet" med msn er jo, at (lige som så mange andre microsoft produkter) så bruger alle 'almindelige' mennesker det jo, og jo mere eye-candy og nudge effekter der er og kommer, jo flere gider ikke skifte...
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login