mboost-dp1

.mkv ?

Gå til bund
Gravatar #1 - n3o-m3
9. feb. 2007 09:31
jeg har en film liggende på min computer som er i .mkv format, hvad skal jeg bruge for at kunne se den ?
Gravatar #2 - MiniatureZeus
9. feb. 2007 09:33
hvis du kan fransk, så check google :) ellers ved jeg det ik lige, men det ser ud til, at der er nogle convertere...
Gravatar #4 - ZOPTIKEREN
9. feb. 2007 09:39
Du kan bruge en afspiller, som dem skaberne af Matroska Video Stream-formatet lister her;
http://www.matroska.org/downloads/windows.html

Her kan du søge næste gang du støder på et ukendt format;
http://filext.com/
Gravatar #5 - n3o-m3
9. feb. 2007 09:52
tak for hjælpen.. jeg vil lige prøve lidt af det og se om jeg kan finde ud af det..
Gravatar #6 - Acro
9. feb. 2007 10:30
Jeg kan kun anbefale Combined Community Codec Pack, der indeholder og opsætter næsten alt - uden dog at være ren overdrivelse og unødvendighed som f.eks. K-Lite Mega Codec pack.

I øvrigt henvser Matroska også selv til ovennævnte pakke.
Gravatar #7 - ZOPTIKEREN
10. feb. 2007 18:10
#6 cccp-project.net - Lyder sgu mest af alt som en organisation, der arbejder for indførslen af kommunisme [på internettet] og ikke nogle der laver en codec pakke...
Gravatar #8 - gentox
10. feb. 2007 19:24
Lidt ligesom det de fleste nørder lever af: Chips, Chokolade, Cola og Pizza.
Gravatar #9 - ZOPTIKEREN
10. feb. 2007 21:40
Hmmmm så er jeg ikke en nørd. Jeg lever af shawarma og øl... :)
Gravatar #10 - Ronson ⅍
11. feb. 2007 10:36
nørder spiser ikke chokolade, kvinder spiser chokolade
Gravatar #11 - gentox
11. feb. 2007 11:19
Vil gerne se dig erstatte det med en anden nødvendig fødevare, så det stadig giver CCCP :P

Du er i øvrigt på farlig grund da langt de fleste, faktisk spiser chokolade, ikke kun dine bitches.
Gravatar #12 - Ronson ⅍
11. feb. 2007 11:48
Well, jeg hader i hvert fald chokolade, så må alle andre nødvendigvis også gøre det jo.

Om jeg forstår hvordan nogen kan tvinge den ækle brune substans ned i sig, man bliver helt tør i munden og ender med en fæl smag i munden (chokoladesmag).

Jeg kan godt nyde chokolade, men den skal være blandet op med syntetisk yoghurt (ritter sport) eller omkranse noget andet i et meget meget tyndt lag:
Chokolade er spiseligt emballage.

Anyway: Chips, Creme fraiche (dip), Cola og Pizza
Gravatar #13 - MiniatureZeus
11. feb. 2007 13:32
CipsCocaColaPizaa...
Gravatar #14 - ldrada
11. feb. 2007 13:56
Wauw, siger du virkelig det? Det tror jeg slet ikke var hele meningen med forkortelsen, da de registrerede domænenavnet. Nøj, hvor er du skarp...

Karmaslag, here I come.
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login