mboost-dp1
Min firefox eller dårlig kodet hjemmeside?
Hej Nørder :-)
Lige et hurtigt spørgsmål - jeg fik lige i dag for at kontakte min kommune - og det er så nySkanderborg.
Af en eller anden grund går min firefox i knæ hver gang jeg besøger deres side - specielt når jeg forsøger at navigere i menuen - og finde "Personale" -IE virker fint.
Er det sådan jeg kunne få jeres bud om det er min firefox eller deres webdesigner, der skal udskiftes :p
www.nyskanderborg.dk
/Christian
Lige et hurtigt spørgsmål - jeg fik lige i dag for at kontakte min kommune - og det er så nySkanderborg.
Af en eller anden grund går min firefox i knæ hver gang jeg besøger deres side - specielt når jeg forsøger at navigere i menuen - og finde "Personale" -IE virker fint.
Er det sådan jeg kunne få jeres bud om det er min firefox eller deres webdesigner, der skal udskiftes :p
www.nyskanderborg.dk
/Christian
D'oh! skulle jo lige se om det passede mens jeg havde 20+ tabs åbne med en masse skoledokumenter...
Og ja den crasher :/
Og tak fordi at firefox' ultra smarte gendannelse system ikke virkede idag...
Og ja den crasher :/
Og tak fordi at firefox' ultra smarte gendannelse system ikke virkede idag...
Opera 9.1 renderer ikke siden korrekt, så det er helt sikkert deres webdesigner der skal stramme op! (læs: ikke lave hjemmesider i Frontpage)
#6, kig lige i koden, inden du sviner siden til, og så vil du se at det faktisk ikke er en Frontpage ting, men "IntraNote Portal Server v5" som ikke er et MS produkt.
Og det der sikkert fejler er at Fx forsøger at læse siden som UTF-8/UTF-16, da der ikke er sat et charset på siden (ja, den er crap kodet), men en utf-8/utf-16 parsing af siden fejler, da der er tegn der ikke ligger i utf char-tabellen.
Men den virker fint hvis man som default køre "iso-8859-1" charset.
Og det der sikkert fejler er at Fx forsøger at læse siden som UTF-8/UTF-16, da der ikke er sat et charset på siden (ja, den er crap kodet), men en utf-8/utf-16 parsing af siden fejler, da der er tegn der ikke ligger i utf char-tabellen.
Men den virker fint hvis man som default køre "iso-8859-1" charset.
#7 virker fint? hvis der findes en browser der kan vise den hjemmeside korrekt, så har den browser et problem.. du sagde du havde set kilden.. omg..
hvad med at starte med at skrive valid kode.. det garanterer ikke god kode, men god kode er altid valid kode.
[spoiler]tænk engang hvis det en dag var nok, blot at skulle kode imod standarder, i stedet for browsere...[/spoiler]
hvad med at starte med at skrive valid kode.. det garanterer ikke god kode, men god kode er altid valid kode.
[spoiler]tænk engang hvis det en dag var nok, blot at skulle kode imod standarder, i stedet for browsere...[/spoiler]
Hvis Firefox direkte dør eller går i knæ, vil jeg da mene at det er den som har et problem.
At siden så er skrevet så den kun kan bruges med den mest brugte browser, er da ret pinligt, men det ville da være værre hvis det var den mest brugte browser der ikke kunne vise siden.
At siden så er skrevet så den kun kan bruges med den mest brugte browser, er da ret pinligt, men det ville da være værre hvis det var den mest brugte browser der ikke kunne vise siden.
#4 Det er en eller anden form for uendelig løkke firefox sendes ind i, windows har meget svært ved at håndtere programmer der går i hordknude og fordi fork() nærmest ikke findes under windows vil den tage hele programmet ned, mens linux her kan rede dele af programmets processer.
Jeg gider ikke læse deres javascript igennem men jeg er sikker på at der mis bruges en eller anden fejl i IE der tilader en at bruge en uendelig løkke som om den ikke var en uendelig løkke.
Jeg gider ikke læse deres javascript igennem men jeg er sikker på at der mis bruges en eller anden fejl i IE der tilader en at bruge en uendelig løkke som om den ikke var en uendelig løkke.
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
Gå til bund