mboost-dp1
Microsoft's Next Major Acquisition
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
Umiddelbart giver Dell mest mening - PCere og servere ville passe fint hvis MS ønsker at blive hardware producent.
HP kommer med for meget "andet" (Linux/HP-UX/NSK/OpenVMS passer slet ikke ind i MS, printere er ikke specielt oplagte for MS, konsulent delen ville gøre dem virkeligt upopulære hos partnerne).
Umiddelbart giver Dell mest mening - PCere og servere ville passe fint hvis MS ønsker at blive hardware producent.
HP kommer med for meget "andet" (Linux/HP-UX/NSK/OpenVMS passer slet ikke ind i MS, printere er ikke specielt oplagte for MS, konsulent delen ville gøre dem virkeligt upopulære hos partnerne).
Mort (3) skrev:Og hvis de vil holde fast i OS markedet er de nødt til at begynde at lytte til den feedback de får fra folk.
Ligesom de har gjort med 8.1?
Eller mener du istedet "lytte til feedback fra det forsvindende lille antal halv-autistiske IT folk der ikke vil ændre workflow og KRÆVER at de får den gamle start menu tilbage (aka 0,000000% af markedet)"?
Hvis de går så langt som at levere en færdig private cloud med alt installeret og en supportaftale oveni så vil de blive ualmindeligt upopulære hos partnerne uanset om det er Dell, HP eller en tredje hw producent de opkøber.arne_v (4) skrev:HP kommer med for meget "andet" (Linux/HP-UX/NSK/OpenVMS passer slet ikke ind i MS, printere er ikke specielt oplagte for MS, konsulent delen ville gøre dem virkeligt upopulære hos partnerne).
De har jo i forvejen deres egen konsulentforretning.
Magten (9) skrev:Hvis de går så langt som at levere en færdig private cloud med alt installeret og en supportaftale oveni så vil de blive ualmindeligt upopulære hos partnerne uanset om det er Dell, HP eller en tredje hw producent de opkøber.
Alt installeret er vel hvad konsulenter gør.
Magten (9) skrev:De har jo i forvejen deres egen konsulentforretning.
HP's konsulent forretning har ca. 130000 ansatte.
Jeg ved ikke hvor mange MS har idag, men det er ikke i den størrelsesorden.
Præcis.arne_v (10) skrev:Alt installeret er vel hvad konsulenter gør.
Noget større end jeg troede.. Men en stor del af dem er vel HW-konsulenter kunne jeg forestille mig?arne_v (10) skrev:
HP's konsulent forretning har ca. 130000 ansatte.
Jeg ved ikke hvor mange MS har idag, men det er ikke i den størrelsesorden.
Microsoft Services, som de kalder deres konsulent del, har 20.000 ansatte. Jeg kan ikke lige gennemskue hvorfor der kun skulle være 11.000 konsulenter ud af dem dog..
I DK er de ca 100 mand btw.
SlettetBruger (5) skrev:Ligesom de har gjort med 8.1?
Eller mener du istedet "lytte til feedback fra det forsvindende lille antal halv-autistiske IT folk der ikke vil ændre workflow og KRÆVER at de får den gamle start menu tilbage (aka 0,000000% af markedet)"?
Nej, jeg mener at de mange forslag de får til forbedringer, som aldrig bliver til andet end forslag, fordi Microsoft ikke gør noget ved det.
Hvis du kigger på Microsoft Connect, så er der en meget stor del af de forbedringsforslag og ønsker om fejlrettelser, som de får fra brugerne, der bliver arkiveret lodret (Som i sagerne bliver lukkede, med en notits om at det bliver ikke implementeret).
For at tage et eksempel, så er det stadig ikke muligt at køre med fladskærmsopløsning på Hyper-V maskiner.
Jeg kender ikke nogen som stadigvæk bruger CRT monitors, eller de opløsninger der bruges på sådanne, men Microsoft har nægtet at gøre noget ved den ellers ret åbenlyse mangel.
Det er blot et eksempel blandt mange.
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.