mboost-dp1

Meet Your Messenger

Gå til bund
Gravatar #1 - Cloud02
9. nov. 2006 22:30
Er siden troværdig nok til at man kan knalde sit password til sin passport account derind?
Gravatar #2 - Fjolle
9. nov. 2006 23:12
hvad?
Prøv med et link først?
Gravatar #3 - Cloud02
9. nov. 2006 23:31
hov, ja glemte det selvfølgelig.

Siden jeg snakker om er: www.meetyourmessenger.dk
Gravatar #4 - gentox
10. nov. 2006 06:44
Ville ikke gøre det for en million. Eller for noget beløb for den sags skyld.
Det her står heller ikke helt tydeligt, på siden, med mindre du som jeg, læser eulaen:
§3 Priser og betalingsbetingelser

Stk. 1. Priser
Priser, gældende takster og betalingsbetingelser er tilgængelige på www.meetyourmessenger.dk
Disse er angivet i DKK og er inkl. dansk moms.

Registrering på Meetyourmessenger og generel brug: Gratis
Formidling af Messengerkontakt: 19 kr.
Formidling af møde: 19 kr.
Årsadgang til formidling af Messengerkontakt og møde: 190 kr.

Stk. 2. Betalingsbetingelser
Meetyourmessenger forholder sig ret til at ændre alle priser for de udbudte services. Ændringerne vil have øjeblikkelig virkning.
Gravatar #5 - milandt
10. nov. 2006 08:05
de måtte gerne få mit msn password for 1 million.
Gravatar #6 - ztyle
10. nov. 2006 08:22
Bare det at de vik ha' din messenger burde få dig til at sige F***off, det er en fisker side
Gravatar #7 - Cloud02
10. nov. 2006 08:48
fyi, så har Myspace fx. samme måde at operere på. Den tjekkeder din adresse bog på din email for at tjekke om du har venner registreret på sitet. Forskellen her er blot at de kræver at man knalder sit password ind for at kunne registrere (men det siger lidt sig selv, da de gerne vil tjekke op imod hvem man har på sin messenger account)

Jeg valgte at registrere mig på sitet, men ikke før jeg ændrede mit password til et midlertidigt for så at vende tilbage igen. ^_^
Gravatar #8 - ztyle
10. nov. 2006 10:15
Persomligt så har jeg oprettet en mail account som de skal ha' lov til at lege lige så tosset med de vil, da adressen ikke eksistere og de skal igennem mindst 10 IP'er før de finder min maskine, og de ændre sig-
Gravatar #9 - CableCat
23. nov. 2006 17:14
Jeg brugte lidt tid på at undersøge sagen, først så jeg denne regl:

Ved indtastning af Messenger brugernavn og kodeord, bliver der af hensyn til kortlægning af dine venner i dit messengernetværk sendt en invitations email til alle dine messenger kontaktpersoner. Emailen indeholder udelukkende en kort invitation og ingen form for reklamer, annoncer eller lign. messenger kodeord bliver ikke gemt. Dette informeres der udtrykkeligt om inden tilmelding.

Og mente det så jo meget fornuftigt ud, det selvføljelig op til en selv om man vil stole på hvad de siger, og om man vil lade dem spamme alle ens venner i ens navn, og vidregive private oplysninger på alle sine venner. Men så læste jeg vidre:

10 Det er ikke tilladt at videregive nogen former for kontaktinformationer på Meetyourmessenger.dk. Med kontaktinformationer er blandt andet ment:

1. Emailadresser
2. Telefonnumre
3. Internetadresser
4. Adresse
5. Referencer til profiler på andre internetsider.

Okay det er en af den slaks sider hvor de mener det er nok at tage penge bare for at få lov til at snakke med andre uden for mediet. Det lort er set før!

Ta' et kik på Googles Orkut istedet for.
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login