mboost-dp1

Lyden jammer.

Gå til bund
Gravatar #1 - BluepaiN
25. nov. 2007 20:11
Hej.

Har et lille problem.

Sagen er nemlig den, at når jeg spiller musik i winamp og stopper/trykker pause, så "jammer" lyden. Det sidste beat går i stå og kører i loop i 5-30 sek, for så at stoppe. Kan heller ikke se film på youtube, medmindre winamp kører.

Det har stået på et stykke tid, og har prøvet at geninstallere winamp, men det løste ingenting. Har mistanke om at det kan være noget codecs-halløjs-fis-ting der kan gøre det, men er absolut lost.

Så hjælp ville være kærkomment. :)
Gravatar #2 - Cyrack
25. nov. 2007 20:38
BluepaiN:

Udfyld dette lille spørgeskema:
Operativesystem: _____________
Version af WinAmp: ____________
Hvad gjorde du inden fejlen opstod: _____________
Hvad har du ændret mellem der ikke var fejl og til den dukkede op*: ______________
Har du forsøgt at opgradere dine lydkortdrivere: [ ] ja, [ ] nej
Har windows installeret nye drivere: [ ] ja, [ ] nej
Er der andre end dig der har haft adgang til din computer: [ ] ja, [ ] nej
Har de ødelagt den: [ ] ja, [ ] nej
Kan de lave den igen: [ ] ja, [ ] nej

Beklager, men når du ikke giver mere info må man hoppe i dummy-mode for at gennemføre standard fejlretning.

----------
* Den hurtige læser vil opdage at det blot er en anden måde at spørge om hvad brugeren har ødelagt, men af en eller anden grund siger alle "INGENTING!" når man spørger om hvad de har gjort.
Gravatar #3 - BluepaiN
26. nov. 2007 06:48
Udfyld dette lille spørgeskema:
Operativesystem: XP
Version af WinAmp: 5,5
Hvad gjorde du inden fejlen opstod: intet? Den kom fra den ene dag til den anden
Hvad har du ændret mellem der ikke var fejl og til den dukkede op*: Samme som ovenstående.
Har du forsøgt at opgradere dine lydkortdrivere: [x] ja, [ ] nej
Har windows installeret nye drivere: [ ] ja, [x] nej
Er der andre end dig der har haft adgang til din computer: [ ] ja, [x] nej

De to sidste var ikke relevante, da det kun er mig, som har adgang til den.

Happy now Cyrack? ;)
Gravatar #4 - Cyrack
26. nov. 2007 09:54
Ja tak.
Har du prøvet at nedgradere din lydkort driver til en tidligere version? Og en fejl kommer ikke fra den ene dag til den anden uden noget er blevet ændret, så derfro: enten er der noget hardware der er brændt af eller også har noget/nogen ændret noget i softwaren.
Eftersom det lader til kortet kører sin buffer igennem et par gange inden den stopper, så ville jeg kigge noget nærmere på lydkortdriveren, og derefter ville jeg se nærmere på output indstillingerne i WinAMP: hvis den står til andet end DirectSound, så skift den til det.
Ellers så kan du jo prøve at fjerne whatever du har af codec-packs og forsøge at afspille noget musik i fx VLC (søg på videolan vlc) og høre om det fungerer.
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login