mboost-dp1

Live stream fra TV2 på nørrebronx

Gå til bund
Gravatar #1 - drbravo
16. dec. 2006 17:01
Hvis nogen vil se live fra nørrebro har TV2 en stream på http://mms-live.media.tele.dk/tv2live7

Den er i ca dobbelt så god kvali som den på tv2 news forside.

Og så er det ellers bare frem med popcornene og se de unge få lakridspind!
Gravatar #2 - Zehnox
16. dec. 2006 17:39
Hold da kæft. Det jo helt sygt det der!!

Røg og sten over det hele.... og politi selvfølgelig :)
Gravatar #3 - XERXES
16. dec. 2006 17:42
Det skulle ikke undre mig at vi inden dagen er omme, har set de første dødsfald! Desværre..
Gravatar #4 - buch
16. dec. 2006 17:42
Hvordan endte det enlig med ham læsø manden og hans cam, blev det ikke erkendt ulovligt?
Gravatar #5 - kinaholm
16. dec. 2006 18:03
wuhuuu :D Jeg er klart med på det med popcornene - det bliver en god aften, gid de gad rydde bulen nu hvor de er i gang :D
Gravatar #6 - buch
16. dec. 2006 18:13
Jeg får beskeden om at serveren er overbelastet?
Gravatar #7 - XERXES
16. dec. 2006 18:20
Hvorfor skulle de dog gøre noget så dumt som det? Det ville jo være som at smide benzin på bålet, og bare betyde flere tilskadekommende! Desuden kan en rydning ikke stå alene, for når huset først er ryddet, skal det bevogtes 24/7. For hvad tror du lige der vil ske når største delen af de 300 demostranter bliver frigivet? Som det ser ud nu er politiet ikke gearet til det, og slet ikke i julemåneden. Desuden er der flere udenlanske autonome på vej til KBH fra blandt andet Tyskland og Sverige.
Gravatar #8 - svappe
16. dec. 2006 18:33
1: Spræng lorte i luften med indhold.
Gravatar #9 - kinaholm
16. dec. 2006 18:38
#7 der er jo to sider af sagen, mest af alt ville det jo være godt for dem, da de vil møde begrænset modstand nu hvor der er en masse anholte, det kan vel kun være lettere så ..

På den anden side, ja, det rigtigt, de skal bevogte det 24/7 - men det skal de vel alligevel når de nu engang får det ryddet ?
Gravatar #10 - m_abs
16. dec. 2006 18:39
Det vil da være synd for de politi folk der skal spilde deres jul på det.
Gravatar #11 - buch
16. dec. 2006 18:41
Ja og det er synd for folk der arbejder på hospitalet om julen?

Forstår ikke hvorfor det ville være synd, det er en del af deres arbejde sådanne opgaver.
Gravatar #12 - XERXES
16. dec. 2006 18:52
På den anden side, ja, det rigtigt, de skal bevogte det 24/7 - men det skal de vel alligevel når de nu engang får det ryddet ?

Ja, men til den tid er det for det første ikke jul, og for det andet har vi til den tid overstået nytår, som helt sikkert kommer til at byde på mere uro. Og for det tredje er politiet nok mere organiseret end nu, da det ikke virker særligt organiseret at man akut henter mandskab ind fra f.eks. Odense politikreds, til bare at holde styr på demonstranterne.

Til den løn de bliver spist af med, er det sgu synd.

Rettet nu ;)

Og nej, jeg tror ikke på noget!
Gravatar #13 - buch
16. dec. 2006 18:54
Er du af en eller anden mystisk tro der placere årsskiftet anderledes end det meste af verden?

lad mig citere dit indlæg: "og for det andet har vi overstået nytår"

Og den lader jeg så lige stå lidt åben ;)
Gravatar #14 - Ronson ⅍
16. dec. 2006 19:02
Når nu de unge mennesker ikke bliver ved deres elskede lortebygning og forsvarer den, men i stedet går i gang med at smadre butikker og andet uvedkommende rundt om i byen, ja så må politiet gerne gå amok på dem for min skyld.

Viser jo bare de er ude på ballade og intet andet.

Men for at være lidt on topic igen, har de fleste ikke tv2 news på prøve? Enten gennem antenneforening eller viasatabonnement.
Gravatar #15 - svappe
16. dec. 2006 19:12
Den dag de kan formå at opretholde deres levevis, selv, uden støtte for det samfund de foragter så højt, så har de min respekt for at de kan være i fred.
Indtil da hvor de ikke laver andet en at snylte og hærge, så er det bare tragisk hvor mange mennesker det går ud over...

@topic
Ser heller ikke ud til at jeg kan få streamet noget :/
Gravatar #16 - buch
16. dec. 2006 19:46
Jeg kan sagtens få streamet noget, men farverne er helt mystiske. grønne, røde og blå farver blandet sammen er det eneste jeg kan se.

Men det er så nok bare min egen computer der mangler et codec eller sådan noget.

Min bærbar har siden installationen af windows aldrig ville vise et stream, så den mulighed er der heller ikke :P
Gravatar #17 - kinaholm
16. dec. 2006 19:58
det virker meget fint her i Quicktime og Mac OS X :D
Gravatar #18 - buch
16. dec. 2006 20:18
Der skriver min så invalid url :P
Gravatar #19 - freesoft
16. dec. 2006 21:32
Vi har ikke, vi har Stofa.
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login