mboost-dp1

Kom TV2-chopperen lidt for tæt på?

Gå til bund
Gravatar #1 - Dreadnought
23. jun. 2008 10:15
En beredskabsmand får en mur i hovedet efter at TV2s helikopter lige havde passeret.
http://nyhederne.tv2.dk/krimi/article.php/id-12274...
Gravatar #2 - jeldtoft
23. jun. 2008 12:24
Helikopteren ser nu ud til at være ret langt væk. Så det kan vel diskuteres, om det er dens skyld.

Nogen der ved om ham der fik muren i hovedet er OK?
Gravatar #3 - buch
23. jun. 2008 12:30
2 skrev:

Nogen der ved om ham der fik muren i hovedet er OK?

Nej han har sagt op og sidder pt. på den lokale og får en røvfuld bajere.
Gravatar #4 - Bjørn
23. jun. 2008 12:51
3 skrev:
Nej han har sagt op og sidder pt. på den lokale og får en røvfuld bajere.

Skulle manden være kommet slemt tilskade er det måske ikke den fedeste kommentar at fyre afsted...

Nogle som kan se om det ´blot` er gipsvægen og isoleringen som falder ned over ham eller er det mere?

Det er vel en del af brandvæggen mellem de to rum som falder ned - ved ikke om der er tunge komponenter i sådan en tingest.
Gravatar #5 - DanaKaZ
23. jun. 2008 12:54
#4 Jesus, med al det død og ødelæggelse der foregår i verden hver dag, så vælger du at være fortørnet over en joke omkring en brandmand der får en væg i hovedet. Prøv at få lidt perspektiv.
Gravatar #6 - arne_v
23. jun. 2008 14:56

Er smagløse jokes OK fordi der er mange alvorlige problemer ?
Gravatar #7 - Magten
23. jun. 2008 15:10
6 skrev:

Er smagløse jokes OK fordi der er mange alvorlige problemer ?
Det er vel en smagssag om det er smagløse jokes?

Come on, det er så tydeligt det er en joke, og den er ikke engang ond...
Gravatar #8 - Ronson ⅍
23. jun. 2008 15:21
Denne tråd giver ikke mening.

En introtekst til én nyhed, et link til en anden og en ligegyldig diskussion der ikke har noget med oplægget at gøre.

Sådan kender vi newz!
Gravatar #9 - engfeh
23. jun. 2008 17:49

Har du set videoen der linkes til? Det giver faktisk mening...

Edit: Er det i øvrigt ikke snart på tide at du får ændret din signatur?
Gravatar #10 - vandfarve
23. jun. 2008 19:20
Efter at have set filmen vil jeg med ret stor sikkerhed sige, at det ikke var helikopteren, der væltede den væk. De bruger givetvis en form for telelinse, så de er et sted mellem 200-400 meter væk, og der kan kraften fra rotorerne ikke vælte en væk.

Og hånden på hjertet, Falck-personalet er i en bygning, der er voldsomt ustabil, den ryger stadig og mange af de bærende elemnter er enten væk eller svækkede - de har sikkert oplevet væltende vægge helikopter eller ej!
Gravatar #11 - don
23. jun. 2008 19:32
Iøvrigt har det vidst også blæst ret meget idag, hvilket må øge nedstyrtningsfaren.

tvivler også på at helikopteren har været for tæt på.
Gravatar #12 - Ronson ⅍
23. jun. 2008 19:56
9 skrev:

Har du set videoen der linkes til? Det giver faktisk mening...
Jaja, siger du nu... Der var ingen video ved mig, før jeg slog adblock fra på tv2.dk. Jeg har sat min adblock til at blokere for alt venstreorienteret pjat, inkl. det meste multimedie fra TV 2.

9 skrev:
Edit: Er det i øvrigt ikke snart på tide at du får ændret din signatur?
NÆ! Hvem fra crew har sendt dig? Det er lige præcis det de vil have, så det sker aldrig!
Gravatar #13 - Trogdor
23. jun. 2008 20:19
Det kunne se sådan ud, men jeg tror det ikke. De gyro stabiliseret kameraer de bruger på helikoptere har en god zoom og stabilisering så de kan være langt væk og zoome langt ind uden det ryster.
Gravatar #14 - Dreadnought
23. jun. 2008 23:32
#10, ja det har du nok ret i.
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login