mboost-dp1
Kom TV2-chopperen lidt for tæt på?
En beredskabsmand får en mur i hovedet efter at TV2s helikopter lige havde passeret.
http://nyhederne.tv2.dk/krimi/article.php/id-12274...
http://nyhederne.tv2.dk/krimi/article.php/id-12274...
3 skrev:Nej han har sagt op og sidder pt. på den lokale og får en røvfuld bajere.
Skulle manden være kommet slemt tilskade er det måske ikke den fedeste kommentar at fyre afsted...
Nogle som kan se om det ´blot` er gipsvægen og isoleringen som falder ned over ham eller er det mere?
Det er vel en del af brandvæggen mellem de to rum som falder ned - ved ikke om der er tunge komponenter i sådan en tingest.
Efter at have set filmen vil jeg med ret stor sikkerhed sige, at det ikke var helikopteren, der væltede den væk. De bruger givetvis en form for telelinse, så de er et sted mellem 200-400 meter væk, og der kan kraften fra rotorerne ikke vælte en væk.
Og hånden på hjertet, Falck-personalet er i en bygning, der er voldsomt ustabil, den ryger stadig og mange af de bærende elemnter er enten væk eller svækkede - de har sikkert oplevet væltende vægge helikopter eller ej!
Og hånden på hjertet, Falck-personalet er i en bygning, der er voldsomt ustabil, den ryger stadig og mange af de bærende elemnter er enten væk eller svækkede - de har sikkert oplevet væltende vægge helikopter eller ej!
Iøvrigt har det vidst også blæst ret meget idag, hvilket må øge nedstyrtningsfaren.
tvivler også på at helikopteren har været for tæt på.
tvivler også på at helikopteren har været for tæt på.
Jaja, siger du nu... Der var ingen video ved mig, før jeg slog adblock fra på tv2.dk. Jeg har sat min adblock til at blokere for alt venstreorienteret pjat, inkl. det meste multimedie fra TV 2.9 skrev:#8
Har du set videoen der linkes til? Det giver faktisk mening...
NÆ! Hvem fra crew har sendt dig? Det er lige præcis det de vil have, så det sker aldrig!9 skrev:Edit: Er det i øvrigt ikke snart på tide at du får ændret din signatur?
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
Gå til bund