mboost-dp1

købe adresser med tilhørende kordinater i aalborg

Gå til bund
Gravatar #1 - buch
1. dec. 2006 18:15
Jeg er sammen med en ven i gang med at udvikle en "gå i byen" service, som vi vil præsentere i nærmeste fremtid. Jeg kan ikke afsløre på nuværende tidspunkt en mere detaljeret beskrivelsen af hvordan servicen vil fungere.

Jeg skal i forbindelse med servicen bruge alle adresser i aalborg- med dertilhørende gps koordinater.

Hvor kan sådanne informationer om adresser købes eller findes?

Hvis der evt. er en der arbejder hos amtet/staten der ville lave et lille database udtræk, ville vi værdsætte dette utroligt meget.

Man skal ud fra koordinaterne kunne bestemme at hvis man står på en "x adresse" hvor langt der ville være til en "y adresse"

Hvor kan de købes, eller er der en der har adgang til sådanne informationer?
Gravatar #2 - Cyrack
1. dec. 2006 21:34
buch:

Kort og Matrikelstyrelsen er nok et godt sted at starte, men ellers så er et samarbejde med Krak eller Google maps nok også værd at overveje.
Gravatar #3 - ECFE11
1. dec. 2006 22:51
Hej Buch

Hvis du skal have gps, kan jeg kun anbefale KMT, ikke verdens billigste sevice, men meget god.. ,, Alt hvad jeg kan tilføre er at det desvætrre ikke er billiigt ( mpske en KRak benyttelse i starten =
)
Gravatar #4 - KaW
2. dec. 2006 02:23
Findvej.dk bruger en ændret udgave af Kort og matrikelstyrelsens database. Den er til fri download og vist lige til at smide i databasen (Bortset fra at det vist er 200Mb).

Han har vist lagt det op til download, men jeg kan i skrivende stund ikke finde det.
Gravatar #5 - buch
2. dec. 2006 13:14
Det skulle vel ikke være den her? http://map.ter.dk/howto.php

Ovenstående side ser dog meget lovende ud, og jeg tror vi kan bruge den.

Jeg modtager stadig gerne oplysninger om hvor man kan finde sådanne ting henne.
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login