mboost-dp1
Kan pludselig komme ind på AllOfmp3.com
Jeg klikkede lige ind på linket til AllOfMp3.com, og selvom jeg ikke har ændret i nogle indstillinger, og kører ikke gennem en proxyserver, kan jeg sagtens komme ind på den. Jeg har Tele2, som tidligere har blokeret for siden.
Er blokerings bleven fjernet fra visse ISP's eller er der nogle der har en anden forklaring?
Er blokerings bleven fjernet fra visse ISP's eller er der nogle der har en anden forklaring?
jeg har også tele2 og jeg kan godt komme ind på siden, uden problemer. har ikke rodet med min opsætning.
TDC Webspeed:
Ved Københavns fogedrets kendelse af 25. oktober 2006 er Tele2 A/S blevet pålagt at hindre sine kunders adgang til www.allofmp3.com, som efter IFPI's opfattelse formidler ulovligt kopieret musik.
På baggrund af denne kendelse har TDC besluttet at spærre for adgangen til denne side.
TDC har ikke foretaget nogen registrering af dit besøg på denne side.
På teknisk skole i Odense bliver vi stoppet af TDC's fine skilt. Såeh. Kan godt være det kun er nogle få der er heldige lige nu.
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
Gå til bund