mboost-dp1
Jule ønsker
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
Vandmand (100) skrev:#98
Hvad fanden skal du i Sverige?
Intet. Absolut intet.
OT: Ølkasser. Ca. 18 stk.
Tomme eller fulde?
De gamle trækasser kan fandme holde til en del ... Alt efter hvor mishandlede de er selvfølgelig
De gamle trækasser kan fandme holde til en del ... Alt efter hvor mishandlede de er selvfølgelig
Jeg er åbenbart den eneste der bader kortere tid end det gennemsnitlige musik-nummer. Hvor fanden får i pengene til varmt vand fra?
SlettetBruger (112) skrev:Jeg er åbenbart den eneste der bader kortere tid end det gennemsnitlige musik-nummer. Hvor fanden får i pengene til varmt vand fra?
Simpelt. Jeg bor ikke til leje ;)
- når det så er sagt, så kunne det være at Mark brugte meget tid på badeværelset - som en kælling - nu hvor han jo trods alt er bøsse?.. Jeg mener, sætte hår, matche tøj, og alt sådan noget fimset stads
SlettetBruger (112) skrev:Jeg er åbenbart den eneste der bader kortere tid end det gennemsnitlige musik-nummer. Hvor fanden får i pengene til varmt vand fra?
Nu er vi nogen der faktisk barbere os, og hvem ved hvor meget sminke mark jensen skal bruge til en vild fredag aften?
edit: beaten by TB ...
OxxY (108) skrev:Vandmand (107) skrev:#106
Som seng.
4 Europaller?
Jeg er leveringsdygtig i europaller samt de mere eksklusive thailandske teaktræpaller (1*1,2m).
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.