mboost-dp1
Jeg er skide rig
Weeee, jeg er mega nice rig, selvom jeg ikke syntes det selv - men er bladt de 10% rigeste i hele verden.
Prøv at se hvor du selv ligger henne på denne hjemmeside:
http://www.globalrichlist.com/
Prøv at se hvor du selv ligger henne på denne hjemmeside:
http://www.globalrichlist.com/
Hvis man tjener 1 USD om året, får man at vide at man er blandt de 98% rigeste personer i verden, og opfordres til at donere penge til CARE.
.. hvis man så vælger at donere noget, så kan man f.eks vælge at donere 20 USD.. altså hvad man tjener på 20 år, før skat. man kan også vælge 100 USD - eller other, hvis man vil donere mere end man kan tjene på en livstid.
det er vist ikke et website der målretter sig mod de fattigste :)
.. hvis man så vælger at donere noget, så kan man f.eks vælge at donere 20 USD.. altså hvad man tjener på 20 år, før skat. man kan også vælge 100 USD - eller other, hvis man vil donere mere end man kan tjene på en livstid.
det er vist ikke et website der målretter sig mod de fattigste :)
Den er så lam, så det halve kunne være nok. Hvis det skal kunne bruges til en hujende skid (selv bare morskab!) så skulle den tage højde for om du er i danmark eller etiopien.
Det kan godt være at $10 gør dig til den rigeste mand i etioien, men i danmark kommer du sku ikke langt.
Så ham der har $10 i etiopien er rigere end ham der har $100 i danmark.
Det kan godt være at $10 gør dig til den rigeste mand i etioien, men i danmark kommer du sku ikke langt.
Så ham der har $10 i etiopien er rigere end ham der har $100 i danmark.
Hvis danskeren rejser til Etiopien har han stadig 10 gange større købekraft, ligesom hvis ham fra Etiopien rejser til Danmark, er han stadig 10 gange fattigere end ham der har $100 i Danmark.
Så ham der har $10 i etiopien er rigere end ham der har $100 i danmark.tænk lidt globalt.. kan godt være man kan købe megetfor $10 i Etiopien, at sige at ham der har $10 i Etiopien er rigere end ham der har $100 i Danmark er forkert..
Hvis danskeren rejser til Etiopien har han stadig 10 gange større købekraft, ligesom hvis ham fra Etiopien rejser til Danmark, er han stadig 10 gange fattigere end ham der har $100 i Danmark.
Ingen af dem kan komme til det andet land hvis de kun har hhv. $10 og $100, så derfor er de tvunget til at blive hvor de er. Hvilket igen betyder at ham der har $10 i etiopien kan leve længere for sine penge, end ham der har $100 i danmark.
Ingen af dem kan komme til det andet land hvis de kun har hhv. $10 og $100, så derfor er de tvunget til at blive hvor de er. Hvilket igen betyder at ham der har $10 i etiopien kan leve længere for sine penge, end ham der har $100 i danmark.
Det vil sige at du har en månedsløn på minimum 99.572 kr.
Eller det der svarer til £108.625 om året, da det er tal over dette beløb der giver den plads du nævner. (prøv selv efter)
Edit: Med det i betragtning, er din pc så ikke lidt outdated? Refererer til din signatur
Det vil sige at du har en månedsløn på minimum 99.572 kr.
Eller det der svarer til £108.625 om året, da det er tal over dette beløb der giver den plads du nævner. (prøv selv efter)
Edit: Med det i betragtning, er din pc så ikke lidt outdated? Refererer til din signatur
Hehe, så har jeg sq nok lavet en regnefejl et sted :P
Det gik også lidt hurtigt
@signatur: Jo en smule :D
Jeg er på top 2,1%, Rich Position: 126.039.597
Det gik også lidt hurtigt
@signatur: Jo en smule :D
Jeg er på top 2,1%, Rich Position: 126.039.597
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
Gå til bund