mboost-dp1
Jeg er ham...
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
..der bor ovenover en indisk familie som lige nu er ved at lave Chicken Masala (eller, det lugter det i hvert fald som)...
Desuden er samme familie bestående af ikke mindre 8 mennesker (i følge navnene på postkassen og døren) i en 2-værelses lejlighed hvor stuerne er en-suite...
Desuden er samme familie bestående af ikke mindre 8 mennesker (i følge navnene på postkassen og døren) i en 2-værelses lejlighed hvor stuerne er en-suite...
Magten (25815) skrev:Hvad har dog taget så lang tid?
Forsøgt at installere Office-pakken uden held 3-4 gange under forskellige konfigurationer. Opgivet.
Søgt efter forskellige råd, der alle ikke virkede. Opgivet.
Prøvet forfra uden succes. Opgivet.
Fandt ved et tilfælde en henvisning til noget, der kunne løse problemet, der vil kunne løse det oprindelige problem.
Ventet en 1-2 timer på at køre Microsoft Fix It-programmerne i gennem. Succes!
Derfor mindst 6 timers venten foran computeren.
...som syndes at Newz har stået stille når det angår nyhedder for den samme nyhed har været på forsiden siden fredag i sidste uge.
Magten (25825) skrev:Det lyder godt nok voldsomt.. Har oplevet lignende en del gange men det har aldrig taget over en halv time med brug af MS FixIt programmerne.. Er det en Windows 7?vandfarve (25818) skrev:.....
Jeps. Windows 7 Professional, hvor jeg skulle opgradere min Office 2007 Professionel (købt under HUP) til 2010-pakken (også under HUP).
Da jeg skulle installere pakken først gang, frøs computeren. Det tolkede jeg helt forkert, da jeg oplevede symptomer: Mit PDFCreator fuckede installationen op, gamle 2007-registry-filer fuckede installationen op, samt computeren overophedede (som den plejer, når man har brugt den for lang tid).
Jeg prøvede derfor alt mht. manuelt at slette gamle Office-programmer og -applikationer, fjerne PDFCreator og lignende add-ins, fjerne støv fra CPU-køleren m.m.
Det virkede ikke, hvorefter jeg fandt et nyt link til et MS Fix It-program (da det første åbenbart var til 2007), hvorefter det også crashede.
Jeg prøvede så forfra for syttende gang, men denne gang virkede MS Fix It-programmet, hvorefter jeg endeligt kunne installere Office-pakken.
...der ville høre om der er nogen som skal ind og se The Pandemonium Tour 2011 den 15 maj eller Amon Amarth den 17 maj?
vandfarve (25818) skrev:Forsøgt at installere Office-pakken uden held 3-4 gange under forskellige konfigurationer. Opgivet.
Søgt efter forskellige råd, der alle ikke virkede. Opgivet.
Prøvet forfra uden succes. Opgivet.
Fandt ved et tilfælde en henvisning til noget, der kunne løse problemet, der vil kunne løse det oprindelige problem.
Ventet en 1-2 timer på at køre Microsoft Fix It-programmerne i gennem. Succes!
Jeg 2 x klikkede på filen og 5 min senere var Office 2010 installed, kan se du har lige så svært ved IT som ved kærlighed...makes you wonder.
Rasmus064 (25841) skrev:...der ville høre om der er nogen som skal ind og se The Pandemonium Tour 2011 den 15 maj eller Amon Amarth den 17 maj?
Jeg har billet til Vikingerne! Kamelot og Evergrey siger mig dog ikke så meget, og slet ikke nok til at retfærdiggøre en tur over bæltet:p
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.