mboost-dp1
Jeg er ham...
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
Vi har en gift mand med børn og et biologikandidat, som er startet på fysik med os.vandfarve (25732) skrev:En gift studerende? Det er en sjældenhed.
... der rundede 10.000-indlægsjubilæet uden at opdage det.
D'oh!
vandfarve inviterer til øl og hygge i Møntergade som tak til mig for mig.
D'oh!
vandfarve inviterer til øl og hygge i Møntergade som tak til mig for mig.
Dorthe Kollos, srsly?Ronson (25755) skrev:...der lige har købt den her som rytme. Srsly.
vandfarve (25754) skrev:vandfarve inviterer til øl og hygge i Møntergade som tak til mig for mig.
Tillykke! Inden jeg indlader mig på noget, skal jeg lige høre om du snakker lige så meget, som du skriver :-S
Ronson (25755) skrev:...der lige har købt den her som rytme. Srsly.
...der overvejede at lave aftensmad, men ombestemte sig...
gnarfsan (25761) skrev:Tillykke! Inden jeg indlader mig på noget, skal jeg lige høre om du snakker lige så meget, som du skriver :-SRonson (25755) skrev:...der lige har købt den her som rytme. Srsly.
...der overvejede at lave aftensmad, men ombestemte sig...
Ikke hvis jeg prøver at score dig.
Tyg lige på den, fister.
...Der har været ude og løbe
Og senere undret sig over at telefonen ikke default er sat til at optage i 720P
SlettetBruger (25769) skrev:...Der har været ude og løbe
Det kan du vel sitte til inde i settings.
Ville genopleve mine skolehjems dage. Hvor min kammerat havde noia når han skulle åbne døre, fordi jeg havde koste tarps på vores lokum.
Han fik desvære ikke kosten i fjæset, men den nakkede ham i pikken da han sku ud. =D
Jeg er vokset op med at lave fælder. Så det er ikke af kedsomhed, for det tager ikke lang tid for mig at bygge en tarp med tape, vatpinde, en halv kost og låget fra en Ben & Jerry's Chocolate fudge brownies. (No kidding)
Han fik desvære ikke kosten i fjæset, men den nakkede ham i pikken da han sku ud. =D
Jeg er vokset op med at lave fælder. Så det er ikke af kedsomhed, for det tager ikke lang tid for mig at bygge en tarp med tape, vatpinde, en halv kost og låget fra en Ben & Jerry's Chocolate fudge brownies. (No kidding)
...der skriver følgende i normal skrive hastighed på WP7:
Hem e,håbe a e daean ehrhtad san åbesrvs
Jep, WP7 og NewZ... Ikke nogen succes.
Der sku stå: (skrevet meget langsomt)
Hej med jer, håber i har det godt. Jeg har ihvertfald. Savner jer, håber snart vi ses.
Hem e,håbe a e daean ehrhtad san åbesrvs
Jep, WP7 og NewZ... Ikke nogen succes.
Der sku stå: (skrevet meget langsomt)
Hej med jer, håber i har det godt. Jeg har ihvertfald. Savner jer, håber snart vi ses.
...der lige har set The Next Three Days.. En af de bedre krimier jeg har set, kan helt klart anbefales..
Og så er Olivia Wilde jo også lidt en frækkert :)
Og så er Olivia Wilde jo også lidt en frækkert :)
...som leder efter et program til at lave knapper til hjemmesider da jeg selv stinker til at tegne nogen.
ny er måske så meget sagt... har været læser på siden et par år... det er bare først nu jeg har oprettet en bruger
ny er måske så meget sagt... har været læser på siden et par år... det er bare først nu jeg har oprettet en bruger
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.