mboost-dp1
Jeg er ham...
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
Efter min mening er Jonatan Spang toppen af dansk stand-up. Det er gennemtænkt, gennemført og godt leveret.
Hartmann skriver virkelig godt, man synes ikke han leverer på en imponerende måde.
Hartmann skriver virkelig godt, man synes ikke han leverer på en imponerende måde.
Woller (25004) skrev:...der har ondt i fødderne.
...der er helt sikker på at SlettetBruger kan komme med nogle forslag der...
...der var til spinning, men leverede ad helvede til oven på en weekend, der gik med at bære egetræsmøbler ned af trapper fra 4. sal og læsse dem på en trailer.
...der til gengæld ser ind over hele København, når jeg kigger hen over skærmen :-D
Jonatan Spang er også rigtig superfed..Colapusheren (25002) skrev:Efter min mening er Jonatan Spang toppen af dansk stand-up. Det er gennemtænkt, gennemført og godt leveret.
Jonatan Spang skrev:Folk siger man kan grille alt... Men det er godt nok den sløjeste koldskål jeg nogensinde har fået!
:D
Anden er også kanon, men han skal imo holde sig til standup, og ikke musik, film, eller shows som 'Anden På Coke?'. Jeg var inde og se Anden Vender Tilbage, og der var han heldigvis tilbage i hans gode gamle stil :Dgnarfsan (25003) skrev:Jeg kan bedre lide Anden. Hartmann kandiderer også som min nr. 2, men du har helt ret.
Magten (25006) skrev:film
Jeg kunne godt lide Sorte Kugler (bortset fra den alt alt for pladderromantiske slutning) og Terkel i Knibe :-(
Magten (25006) skrev:Jeg var inde og se Anden Vender Tilbage, og der var han heldigvis tilbage i hans gode gamle stil :D
Det var jeg også. Det var et fedt show :-)
Ah ja, Terkel I Knibe havde jeg ikke lige tænkt over.. Fail much!gnarfsan (25007) skrev:Jeg kunne godt lide Sorte Kugler (bortset fra den alt alt for pladderromantiske slutning) og Terkel i Knibe :-(
Fed film :D
Sorte Kugler var meget god den første halve time, men meh.. Ikke helt min smag sådan overall :/
Jeg forstår ikke neger-komik. Eddie Murphys Raw var vældig stor i min omgangskreds for nogle år siden, og jeg kunne ikke helt undgå at syntes, at de var nogle pinlige stakler, når de sad som en flok hyæner og grinede af det lort. Eddie Murphy, Chapelle, Chris Rock (er det ikke det han hedder, ham med skærebrænderstemmen?) mv. kan ødelægge hele min uge.
- Bevares, nogle af referencerne er sikkert a-OK, hvis man er kulsort, men det er vi altså ikke, mkay.
- Bevares, nogle af referencerne er sikkert a-OK, hvis man er kulsort, men det er vi altså ikke, mkay.
... der godt kan lide at Doomcaek i hendes blog er velvidende at amazonerne ofte skar deres ene bryst af, for at kunne skyde med bue og pil bedre.
LinguaIgnota (25015) skrev:Jeg forstår ikke neger-komik. Eddie Murphys Raw var vældig stor i min omgangskreds for nogle år siden, og jeg kunne ikke helt undgå at syntes, at de var nogle pinlige stakler, når de sad som en flok hyæner og grinede af det lort. Eddie Murphy, Chapelle, Chris Rock (er det ikke det han hedder, ham med skærebrænderstemmen?) mv. kan ødelægge hele min uge.
Kan det hænge sammen med, at du er en smule til højre i det politiske spektrum?
Sure. Jeg har det overordentligt svært med autonome voldspsykopater, uintegrerbare gurkere og Villy Søvndal. Men det er vi så mange der har, så det er næppe et særligt højreorienteret fænomen.
zin (25016) skrev:... der godt kan lide at Doomcaek i hendes blog er velvidende at amazonerne ofte skar deres ene bryst af, for at kunne skyde med bue og pil bedre.
Selvfølgelig :D Har da lavet min research :P
Caek of Doom (25022) skrev:Selvfølgelig :D Har da lavet min research :P
Så er det bare trist at det er en Myte
http://www.physics.uc.edu/~sitko/women.html skrev:Amazons were sometimes described as having removed one breast, supposedly because it interfered with their use of the bow and arrow. Robert Graves, in The Greek Myths (100.1), offers an explanation on the origin of this belief, the term "Amazon", and of their supposed depiction on classical buildings and artifacts (words enclosed in ‘[ ]’ are my own):
“…‘Amazons’, usually derived from a and mazon, ‘without breasts’, because they were believed to sear away one breast in order to shoot better (but this notion is fantastic), seems to be an Armenian word, meaning ‘moon-women’.
http://www.warandgender.com/wgamazon.htm skrev:Supposedly they cut off one breast to make shooting a bow and arrow easier, although most artistic renditions do not show this. (The word “Amazon” is no longer thought to derive from “without breast” although the word may have some connection with breasts.)
LinguaIgnota (25015) skrev:Jeg forstår ikke neger-komik. Eddie Murphys Raw var vældig stor i min omgangskreds for nogle år siden,
Jammen han siger fuck en masse gange... Hvordan kan det ikke være sjovt? :)
Kan godt lide en del af hans film, men standup er han ikke god til.
Bedste skuespiller der laver standup, er efter min mening Robin Williams.
...Der godt kunne bruge noget hjælp i SAP
Når visse brugere printer er det eneste der kommer ud; en side hvor der står "Initialized" med bitte små bogstaver i det ene hjørne...
WHY
Når visse brugere printer er det eneste der kommer ud; en side hvor der står "Initialized" med bitte små bogstaver i det ene hjørne...
WHY
SlettetBruger (25027) skrev:...Der godt kunne bruge noget hjælp i SAP
WHY
Magten (24862) skrev:Notes er som kvinder og printere.. Dybt utilregnelig :D
That's why. Printere er lort og lever deres eget liv.
#25023: Eftersom ordet stammer helt tilbage fra det gamle grækenland, og der ingen rigtig dokumentation eksisterer herudover (udover at ordet Amazon stammer fra a mazos som på græsk betyder uden bryst(er)), og at amazonerne i sig selv er en myte, må man kunne sige at en brystmanglende amazone må være den eneste rigtige amazone.. I min holdning anyway. :-)
ZiN->
I en jumbobog tager Mickey og fedtmule tilbage i tiden for at undersøge de her amazoner. Der havde de altså alle deres patter.
Og de var slet ikke så onde, men de byggede et ondt image ved at lave buer der var kæmpestore, og 'glemme' den hist of pist.
/fact
I en jumbobog tager Mickey og fedtmule tilbage i tiden for at undersøge de her amazoner. Der havde de altså alle deres patter.
Og de var slet ikke så onde, men de byggede et ondt image ved at lave buer der var kæmpestore, og 'glemme' den hist of pist.
/fact
Jeg lagde jumbobøger på hylden efter der var en historie hvori bedstemor and serverede and til hele familien.
det var bare........for fucked op
det var bare........for fucked op
Magten (25036) skrev:Så må man jo bruge remote fra telefonen. Man skal vel ikke slukke computeren?
Nej, men han siger at han bruger lyset fra computerskærmen. Og det er lys der skal slukkes. :P Jeg skal f.eks. ikke slukke min computerskærm da jeg ikke bruger den som lys. Så jeg må godt sidde ved den *host* xP
XorpiZ (25038) skrev:Er det ikke noget med at Earth Hour er en skidt ide, da der kommer et gevaldigt peak når alle folk tænder deres lamper igen?
Det synes jeg, jeg læste noget om sidste år.
Jo, kræftværkerne HADER det. De kan slet ikke nå at geare op og ned, og forsyningsnettet får nogle ordenlige hug :p Så det sparer ikke rigtig strøm fordi kræftværkerne stadig brager derudaf og producere spildstrøm.
Personligt syntes jeg det er noget værre pjat der er fundet på for at en gruppe folk kan føle at de rent faktisk gør noget, selvom det ikke er tilfældet. Happenings for de dumme, nej tak :p
Bare for fuldstændig at ødelægge jeres snak om Comedy vil jeg da lige slå fast en gang for alle at det er mig der bor i Irland, mig der arbejder hos HP i Irland. Og mig der ikke gider arbejde i dag.
Så må I selv smide det ind på den wikipedia.
...der næsten ikke kan høre brugerne i telefonen fordi hendes to kollegaer skændes som to teenagere.
Så må I selv smide det ind på den wikipedia.
...der næsten ikke kan høre brugerne i telefonen fordi hendes to kollegaer skændes som to teenagere.
...der er voldsomkt skuffet:
http://vr-zone.com/articles/crysis-2-launched-quic...
Crysis burde være uspilligt på max settings, men ak, selv et råddent 6970 kan køre +95 FPS på max settings...
Men så slipper vi da for memet:
"But can it play crysis 2?"
Vi kan så erstatte det med:
"Do I want to play Crysis 2?"
Terra - Fuck consolittis...
http://vr-zone.com/articles/crysis-2-launched-quic...
Crysis burde være uspilligt på max settings, men ak, selv et råddent 6970 kan køre +95 FPS på max settings...
Men så slipper vi da for memet:
"But can it play crysis 2?"
Vi kan så erstatte det med:
"Do I want to play Crysis 2?"
Terra - Fuck consolittis...
NioBe (25045) skrev:Sq for dyrt når man arbejder midt i københavn og den nærmeste pizzaria kræver 45-70 kr for udlevering.
Det må jeg sige ja til. Her har jeg 150 meter til pizzariaet, som har frokosttilbud til 30 kr. <3<3
SlettetBruger (25048) skrev:Så officielt er der nu ingen spil der skubber grænsen for grafik på pc?
:(
King's Bounty!
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.