mboost-dp1
Jeg er ham...
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
...der synes nogen i Metroen tænker med røven.
Lade folk skifte på Øresund, i snefygning og kulde...istedet for at gøre det ÉT stop tideligere på Lergravsparken, hvor man kan stå indefor og vente...
...der synes at bedkommende der valgte de skide italienere over tyskerne til at beygge metroen skulle bindes fast på øresund natten over...nøgen.
Lade folk skifte på Øresund, i snefygning og kulde...istedet for at gøre det ÉT stop tideligere på Lergravsparken, hvor man kan stå indefor og vente...
...der synes at bedkommende der valgte de skide italienere over tyskerne til at beygge metroen skulle bindes fast på øresund natten over...nøgen.
Ronson (19524) skrev:...der ikke har noget imod småfejl i film, men det her er jo helt grotesk!
pw = skridtslikkervirus
...der spøger dumt, men hvad er fejlen?
Er det det med ledningerne?
Rasmus064 (19525) skrev:...der spøger dumt, men hvad er fejlen?
Er det det med ledningerne?
Ja?
Der er jo ikke meget lommelygte over dem, hvis der er 100 meter kabel på. Og når kameraet klipper så er der pludselig ingen ledning på dem.
I en anden scene, under et slot eller hvad det er, holder de samme lygter, men har fået kokkeuniformer på. Så holder de dem så bagenden (hvor der normalt er batterier) stikker ind i ærmet, så man ikke kan se ledningen.
Jakob Jakobsen (19526) skrev:...der tror at der er[url= der har for megen tid.
"next time i will buy a mac" fordi den er nemmere at skilde ad? ^^
Hovsa, der er da vist sneget sig lidt Android med i en af mine iPhone-apps. Ku' I ikke tage at holde det på jeres egen platform, hva'? Helt ærligt...
PSFAU*, men vi andre bør nok ikke klikke, lige efter vi har spist.
*Perfectly Safe for Android Users.
PSFAU*, men vi andre bør nok ikke klikke, lige efter vi har spist.
*Perfectly Safe for Android Users.
Ronson (19532) skrev:gaypr0n
Nå, det er dét, det er! Tænk, det anede jeg ikke, for jeg har ikke set sådan noget før. Jeg undrede mig bare over, hvorfor der var et billede af fAndroids i en af mine apps. Især med tanke på, hvor gerne Apple vil skåne os for den slags uhumskheder.
Og hvor er det da fantastisk, at man kan trække på communitiet, når ens egen referenceramme kommer til kort. Det er da smukt, at der kan sidde fAndroids klar til at identificere - og informere om den korrekte benævnelse - når man farer vild i open source-verdenen.
Tak, Ronnie, din skønne homobøsse (det er dét, I gerne vil kaldes, ikke?).
Pictured: Open source.
...der synes at Firefox til Android ser lovende ud. Den når næsten Safari til sokkeholderene, i beta versionen.
...der seriøst overvejer at skaffe sig af med telefonen og få sig en iPhone. Det konstante lag er ret irriterende, og jeg har fundet ud af at det er på alle de Android telefoner, jeg har leget med. Men jeg vil nu ikke gå så langt som min ven, der kylede sin Legend i gulvet, og smadrede den.
...der seriøst overvejer at skaffe sig af med telefonen og få sig en iPhone. Det konstante lag er ret irriterende, og jeg har fundet ud af at det er på alle de Android telefoner, jeg har leget med. Men jeg vil nu ikke gå så langt som min ven, der kylede sin Legend i gulvet, og smadrede den.
gnarfsan (19535) skrev:...der seriøst overvejer at skaffe sig af med telefonen og få sig en iPhone. Det konstante lag er ret irriterende, og jeg har fundet ud af at det er på alle de Android telefoner, jeg har leget med.
..der kan informere om at min Desire HD kører ligeså flydende som hans kærestes Iphone4..
..der samtidig vil give gnarfsan ret i at der er alt for mange skod telefoner derude med android på..
...Der synes fjæsbog er fucking retarderet at søge efter folk på -.- medmindre jeg er blind kan jeg ikke finde nogen måde at specificere ting som hvor de personer jeg søger efter kommer fra.
I mit tilfælde prøver jeg at finde en person jeg har slettet som ven ved et uheld. en kammerat fra folkeskolen. Han hedder noget så dansk som Søren Petersen, og har ikke et billede af sig selv som fil billede..
Det er fucking umuligt.
:S
Also: Folk der beklager sig over facebook, men stadig bliver der er retarderede i know
I mit tilfælde prøver jeg at finde en person jeg har slettet som ven ved et uheld. en kammerat fra folkeskolen. Han hedder noget så dansk som Søren Petersen, og har ikke et billede af sig selv som fil billede..
Det er fucking umuligt.
:S
Also: Folk der beklager sig over facebook, men stadig bliver der er retarderede i know
tazimn (19536) skrev:..der kan informere om at min Desire HD kører ligeså flydende som hans kærestes Iphone4..
Det vil jeg gerne se, før jeg tror det. Selv Engadgets anmeldere har ikke set en Android telefon, der kører helt flydende. Men selv hvis den kører flydende, er browseren stadig et skodprogram til Android i forhold til mobile Safari.
...Der Fandt en "efter by" filter funktion. og fandt ud af knægten ikke har er repræsenteret i nogen af de byer i nærheden af hvor han bor.
ARG
ARG
...der synes ordet "noob" har skiftet mening i spil.
Spiller BFBC2, skyder en med AT4. (Prøve at gå efter en tank, men så ham istedet og hvis jeg skiftet våben ville han kunne nå at skyde mig)
Han skriver "noob Rasmus" Det bliver jeg lidt nederen over så svare "you got 4 kills i got 23, whos the noob?" Han tuder lidt videre der efter, men holder ellers kæft under resten af spillet.
Er det bare mig eller har noob skiftet mening i spil?
Spiller BFBC2, skyder en med AT4. (Prøve at gå efter en tank, men så ham istedet og hvis jeg skiftet våben ville han kunne nå at skyde mig)
Han skriver "noob Rasmus" Det bliver jeg lidt nederen over så svare "you got 4 kills i got 23, whos the noob?" Han tuder lidt videre der efter, men holder ellers kæft under resten af spillet.
Er det bare mig eller har noob skiftet mening i spil?
1 fordi gamere på nettet er 12 år
2 fordi når folk vil svine nogen til så plejer de gerne bare at slynge ord ud. Hvor tit bliver folk ikke kaldet retarderet.. uden tilsvineren rent faktisk har medicinsk dokumentationer for dette? ^^
3 Who cares. :P ignorer den bastard og skyd ham igen.
...
2 fordi når folk vil svine nogen til så plejer de gerne bare at slynge ord ud. Hvor tit bliver folk ikke kaldet retarderet.. uden tilsvineren rent faktisk har medicinsk dokumentationer for dette? ^^
3 Who cares. :P ignorer den bastard og skyd ham igen.
...
gnarfsan (19539) skrev:Det vil jeg gerne se, før jeg tror det. Selv Engadgets anmeldere har ikke set en Android telefon, der kører helt flydende. Men selv hvis den kører flydende, er browseren stadig et skodprogram til Android i forhold til mobile Safari.
Hvad vil du se eksempler på..?
SlettetBruger (19538) skrev:...Der synes fjæsbog er fucking retarderet at søge efter folk på -.- medmindre jeg er blind kan jeg ikke finde nogen måde at specificere ting som hvor de personer jeg søger efter kommer fra.
Hvis I har venner til fælles, så burde det være det nemmeste i hele verden.
Hvis I ikke har venner til fælles, så har du ret, at det er svært, men det er nærmere din og ikke Facebooks skyld. Jeg tvivler også stærkt på, at I ikke har nogle venner til fælles, for ellers ville du ikke have været ven med ham i første omgang.
vandfarve (19548) skrev:Hvis I har venner til fælles, så burde det være det nemmeste i hele verden.
Well. han dukker ihvertfald ikke op på nogens lister :D Kanske han har slettet hans konto. for kan rent faktisk ikke huske at ha slettet ham fra vennelisten. ( sletter ofte nogen derfra )
alternativt har han slettet mig. hvilket jeg dog ikke forstår da vi er meget enige i diskussioner i mange af hans opslag ( politik, miljø osv. )
Meh. Tror jeg har hans nummer et sted.
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.