mboost-dp1
Jeg er ham...
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
Kan ikke finde andet tekst end dette
Er du ny? Prøv Sputnik for 1 kr.Og der kan jeg ikke se det kun gælder de første 3 måneder.
Prøv Sputnik i 3 mdr. for 1 kr., så får du masser af live-tv, snigpremierer og alt det, du gik glip af - lige når du vil!
Køb til kampagnepris
...Der ikke ser noget galt i at Intel venter med at understøtter USB3.0 for at fremme deres eget produkt.
Det styre de vel helt selv
SlettetBruger (18954) skrev:...Der ikke ser noget galt i at Intel venter med at understøtter USB3.0 for at fremme deres eget produkt.
...der heller ikke ser noget galt i dette...specielt når Lightpeak er så meget mere:
http://www.anandtech.com/show/3930/intel-light-pea...
SlettetBruger (18954) skrev:...Der ikke ser noget galt i at Intel venter med at understøtter USB3.0 for at fremme deres eget produkt.
To ting:
1) Du har vel godt hørt, hvad lukkede standarder medfører, ikke? Jeg er ikke særlig glad for, at Intel har en så magtfuld status på computermarkedet (via deres produktion af chipsets), at de kan bestemme de vigtigste teknologier - uanset om vi LightPeak eller andre.
2) Hvis Intel har indgået en aftale med organisationen bag USB, så kan der være tale om kontraktbrud, at de udskyder implementeringen, og det vil være strafbart.
Vil du, eller skal jeg?vandfarve (18953) skrev:Magten (18950) skrev:Rent teknisk er de vel ikke forpligtet til at give dig et år, hvis de opdager fejlen?
Tilbuddet går jo på "de første 3 måneder".
Hvor kan man se, at abonnementet varer et år?
Okay! Så gør jeg det!
1 kroner for tre måneder, og der står ikke "de første tre måneder".Ronson (18949) skrev:...der har givet 4 kr for et års sputnik
D9 / DeeDee / DooDoo / Daniel-Dane / DD / DanielDane / pusser (18957) skrev:Okay! Så gør jeg det!
... og?
Når jeg kigger på siden, så står der blot, at man skal indtaste sine brugeroplysninger. Der står intet om pris.
Ligeledes, sidst jeg kiggede, var der en "mikls", der har indtastet nogle data. WTF?!
Der står ikke noget i handelsbetingelserne om, at de tager forbehold for fejl, så man er sikret! (Jeg skimmede.)
Hvad fanden har jeg gjort?! Jeg har betalt fire kroner for at se TV 2 News, som man allerede kan se gratis!
vandfarve (18956) skrev:SlettetBruger (18954) skrev:...Der ikke ser noget galt i at Intel venter med at understøtter USB3.0 for at fremme deres eget produkt.
To ting:
1) Du har vel godt hørt, hvad lukkede standarder medfører, ikke? Jeg er ikke særlig glad for, at Intel har en så magtfuld status på computermarkedet (via deres produktion af chipsets), at de kan bestemme de vigtigste teknologier - uanset om vi LightPeak eller andre.
2) Hvis Intel har indgået en aftale med organisationen bag USB, så kan der være tale om kontraktbrud, at de udskyder implementeringen, og det vil være strafbart.
DirectX 11 er en lukket standard...se hvordan det har ødelagt PC gaming...oh wait.
Desuden var/er Intel den VIGTIGSTE player bag USB:
http://benchmarkreviews.com/index.php?option=com_c...
Designer Ajay Bhatt, Intel
De sidder skam også med i USB-IF:
http://www.usb.org/about
Jeg føler jeg er nød til at gentage mig selv her fail-farve:
Kny arret når det kommer til IT...du er clueless.
Nu hvor vi alligevel er ved USB 3.0, så må jeg lige markjense, hvorfor det er så vigtigt, at Intel laver controlleren.
#Terracide
Du er velkommen til at argumentere imod mig, men som sædvanlig indeholder dit indlæg ikke meget andet end varm luft. Bemærk venligst, hvad jeg skriver, og ikke hvad du tror, at du læser.
I stedet vil jeg skrive min sædvanlige kommentar: Hvis du kommer med et intelligent indlæg, så skal jeg nok forholde mig til det.
Du er velkommen til at argumentere imod mig, men som sædvanlig indeholder dit indlæg ikke meget andet end varm luft. Bemærk venligst, hvad jeg skriver, og ikke hvad du tror, at du læser.
I stedet vil jeg skrive min sædvanlige kommentar: Hvis du kommer med et intelligent indlæg, så skal jeg nok forholde mig til det.
terracide (18968) skrev:#Failfarve:
Du kommer bare med et link til at Intel sagsøger sig selv.
Du skulle nok også kigge ind på hvor lidt af al den hardware der sidder i en PC der IKKE har Intel's fingertryk på sig...fra HDMI til PCI-E...til USB...
Der er vist nogle, der skal lære at bruge og forstå ordet "hypotetisk".
Anyways...
Magten (18969) skrev:...der vil have en Mac Mini.
...der udpeger Vandfarve som den glade giver.
Tak Vandfarve.
Cool. Du sender mig bare en liste med krav til specs, så ordner vi det! :)
Hvis Vandfarve gi'r, så vil jeg da også gerne have sådan en Mac Mini. Eller en iMac - what ever, really.
Cool. Bare en helt standard, det ville ikke være fair at kræve alt muligt ekstra bare fordi du giver.vandfarve (18970) skrev:Cool. Du sender mig bare en liste med krav til specs, så ordner vi det! :)
SSD og 4GB ram skal jeg nok selv anskaffe.
Leveringsdato?
Havde du ikke boycuttet newz Lingu? Eller skal jeg flashe den grimme sætning om Lene E igen?
... der har tyvstjålet følgende morsomme tegning fra filmz http://i55.tinypic.com/ev17d3.jpg
terracide (18965) skrev:vandfarve (18956) skrev:SlettetBruger (18954) skrev:...Der ikke ser noget galt i at Intel venter med at understøtter USB3.0 for at fremme deres eget produkt.
To ting:
DirectX 11 er en lukket standard...se hvordan det har ødelagt PC gaming...oh wait.
Desuden var/er Intel den VIGTIGSTE player bag USB:
http://benchmarkreviews.com/index.php?option=com_c...
Designer Ajay Bhatt, Intel
De sidder skam også med i USB-IF:
http://www.usb.org/about
Jeg føler jeg er nød til at gentage mig selv her fail-farve:
Kny arret når det kommer til IT...du er clueless.
vandfarve (18967) skrev:#Terracide
terracide (18968) skrev:#Failfarve:
Du kommer bare med et link til at Intel sagsøger sig selv.
Du skulle nok også kigge ind på hvor lidt af al den hardware der sidder i en PC der IKKE har Intel's fingertryk på sig...fra HDMI til PCI-E...til USB...
Hmmmm......... Jeg synes ikke at i kaster nok med mudder her... det er de altså bedre til det andre steder... Så smut ud i sandkassen, det lyder jo som en helt børnehave :D
Jada.. Pia K bl.a.LinguaIgnota (18981) skrev:Er der noget, som du ikke vil kneppe?
http://www.dr.dk/DR1/TVAVISEN/TVAVISEN.htm
Se det og savl, biatch.
Kris (18986) skrev:
...der flytter til Irland om 3 måneder.
Arbejde eller?!
...der troede at hun var hurtigt som en ninja i at komme hurtigt igennem slusen.
...der blev fanget af en sluse dør der bare vælge at holde sig lukket uanset hvad.
...der føler sig knap så ninja. :(
#NioBe:
Manden har fået arbejde derovre hos IBM og skal afsted inden for de næste par uger. Så snart lejligheden og alt det praktiske herhjemme er sagt op og gået i orden så flytter jeg med derover. Regner med at finde en stilling i mellem tiden. :) De hungrer efter dansktalende derovre.
Manden har fået arbejde derovre hos IBM og skal afsted inden for de næste par uger. Så snart lejligheden og alt det praktiske herhjemme er sagt op og gået i orden så flytter jeg med derover. Regner med at finde en stilling i mellem tiden. :) De hungrer efter dansktalende derovre.
...Der er ret stolt af at han satte sig et mål.. og ikke gav op før målet var nået ^^
...Der har en iriterende pande -.- den skalder fuldstændigt af så jeg ligner jeg ved ikke hvad. Hvis jeg ikke vidste bedre ville jeg tro det var psoreasis
...Der har en iriterende pande -.- den skalder fuldstændigt af så jeg ligner jeg ved ikke hvad. Hvis jeg ikke vidste bedre ville jeg tro det var psoreasis
Kris (18989) skrev:#NioBe:
Kunne være at jeg også skulle overveje det når jeg alligevel, har fået truet mig til en 1. lvl support over hovedt inden længe. Suk.
SlettetBruger (18990) skrev:...Der er ret stolt af at han satte sig et mål.. og ikke gav op før målet var nået ^^
Bodylotion kan gøre meget ;)
Jonasdonbaek (18992) skrev:SlettetBruger (18990) skrev:...Der er ret stolt af at han satte sig et mål.. og ikke gav op før målet var nået ^^
Bodylotion kan gøre meget ;)
Jeg bruger jo ikke sådan noget... "komme igennem livet uden hjælpemidler filsosofien"
Just kidding :D smør en klat i panden hver time.
...der lige fik fornærmet en kollega ved at sige "jeg snakker lige i tlf", fordi hun, igen igen igen, begyndte at snakke til mig imens jeg taler med kunder..
..der godt kunne tænke sig at give hende en kæmpe sviner, men nok bare skal lade være.. Det er ikke besværet værd..
..der godt kunne tænke sig at give hende en kæmpe sviner, men nok bare skal lade være.. Det er ikke besværet værd..
Oh. ^^ Hvis hun ikke vil lytte så gå til en overordnet :P Pro way
...Der elsker Cyanide & Hapiness. Har begge deres bøger ^^
...Der elsker Cyanide & Hapiness. Har begge deres bøger ^^
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.