mboost-dp1
Jeg er ham...
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
snesman (18604) skrev:Købt eller skudt?
Skudt før den er købt (Der medfulgte advarsel om den mulige forefindelse af hagl i kødet)
Det er importeret, så det er ikke sikkert at det er nedlagt efter Danske regler.
For at have en håndfuld LEDs liggende til mine forskellige belysningsprojekter.
Det er importeret, så det er ikke sikkert at det er nedlagt efter Danske regler.
Aah, jeg elsker 100/100, som dog svinger mellem 50 og 150.Magten (18595) skrev:...er synes folk skal stoppe med at snakke om deres fiber linjer, indtil jeg har fået en.
Jakob Jakobsen (18609) skrev:#07
k, virker bare af mange penge for nogle pærer :) Men hvis det er hobby er det helt ok.
I feel ya (altså me). De overvåger linjen totalt meget! ):Magten (18613) skrev:Kollegier er jeg ikke misundelig på, så nyd du bare den i fred :P
...der har fundet ud af at Youtube godt kan lide [CTRL]+[NUMBER] :O
Tarteletter skal være med høns i asparges uden asparges. Basta.
...der ikke gider gå ud og pisse og fylde flasker -.-'
Magten (18523) skrev:Tarteletter skal være med høns i asparges. Basta.SlettetBruger (18521) skrev:Why?
Det er fiskedag. Så det er tarteletter med fiskefyld. Tun, og sådan noget harsk kinesisk blyfyldt fisk.
Tarteletter skal være med høns i asparges uden asparges. Basta.
...der ikke gider gå ud og pisse og fylde flasker -.-'
Ja enig. Men de giver god smag, hvis bare man havde en asparges si.pewbe (18616) skrev:Tarteletter skal være med høns i asparges uden asparges. Basta.
Så bliver siddende og gør det med.... TISLETTEN!!pewbe (18616) skrev:...der ikke gider gå ud og pisse og fylde flasker -.-'
Atomkræftværker i går, og nu fornuft fra en politiker/vejdirektoratet http://politiken.dk/indland/ECE1095952/politiker-v...
Man bliver jo efterhånden snart nødt til at tro på der kan være et spinkelt håb for menneskeheden alligevel.
Og en leder i POLITIKEN(!) der efterspørger erhverspolitik, og ikke klapper Helle på ryggen.
http://politiken.dk/debat/ledere/ECE1095887/danmar...
Der er et eller andet HELT galt i den her uge. Er der solpletter, nordlys eller andre kosmiske forstyrrelser der huserer for tiden?
Man bliver jo efterhånden snart nødt til at tro på der kan være et spinkelt håb for menneskeheden alligevel.
Og en leder i POLITIKEN(!) der efterspørger erhverspolitik, og ikke klapper Helle på ryggen.
http://politiken.dk/debat/ledere/ECE1095887/danmar...
Der er et eller andet HELT galt i den her uge. Er der solpletter, nordlys eller andre kosmiske forstyrrelser der huserer for tiden?
Det er lige hvad vi har brug for... at føreren mister herredømmet over bilen når hun køre 200km/t i forkerte retning!
Edit xD
Edit xD
^^ Du kører ikke Opel kan jeg høre.
Missede lige den del.
Gik naturligt ud fra det var på vejen. Så fik man også rammer på den der laver en uvending xD
Missede lige den del.
Gik naturligt ud fra det var på vejen. Så fik man også rammer på den der laver en uvending xD
SlettetBruger (18623) skrev:^^ Du kører ikke Opel kan jeg høre.
Missede lige den del.
Man kan aldrig dæmme op for totale idioter, men svjh er det fleste spøgelsesbillister folk der har taget en forkert nedkørsel, så et sådant tiltag er fantastisk.
Jeg må indrømme jeg ikke heeelt for står hvorfor der skal sensorer etc på. Skal vel bare være noget der klapper ned når man kører over det den rigtige vej, kan vel ikke være så svært?
OxxY (18624) skrev:Jeg må indrømme jeg ikke heeelt for står hvorfor der skal sensorer etc på. Skal vel bare være noget der klapper ned når man kører over det den rigtige vej, kan vel ikke være så svært?
Den har jeg også undret mig over.
I USA har de i mange år brugt et passivt mekanisk system hvor, hvis man kører den rigtige vej, piggene bare bliver trykket ned i jorden, men bliver trukket op i dækkene hvis man kører imod dem.
Jakob Jakobsen (18625) skrev:Den har jeg også undret mig over.
I USA har de i mange år brugt et passivt mekanisk system hvor, hvis man kører den rigtige vej, piggene bare bliver trykket ned i jorden, men bliver trukket op i dækkene hvis man kører imod dem.
Grunden til at bruge sensor, er så at man kan få at vide hvis der er en evt. spøgelses bilist der får punktureret sit dæk, da den jo skal fjernes så hurtigt som muligt.
...der skulle hjælpe en mand med noget data, men kunne ikke finde ham. Der går ned til hans chefs kontor...
...der kunne dufte morgenmaden halvvejs derhen i gangen.
...der så de små svin æde morgenmad med crossainter, spejlæg, bacon, og alt andet morgen godt på bordet.
...der slet ikke er misundelig, nej pjat!
...der tænker .o0(Små svin..!)
...der er sulten nu.
...der kunne dufte morgenmaden halvvejs derhen i gangen.
...der så de små svin æde morgenmad med crossainter, spejlæg, bacon, og alt andet morgen godt på bordet.
...der slet ikke er misundelig, nej pjat!
...der tænker .o0(Små svin..!)
...der er sulten nu.
Bllets (18626) skrev:Jakob Jakobsen (18625) skrev:Den har jeg også undret mig over.
Grunden til at bruge sensor, er så at man kan få at vide hvis der er en evt. spøgelses bilist der får punktureret sit dæk, da den jo skal fjernes så hurtigt som muligt.
Det er bare en dårlig undskyldning imho. Hvis du holder på en motervejstilkørsel med 4 smadrede dæk, ringer du nok til falck alligevel. Er jo ikke i myldretiden folk laver de der spøgelsesnumre. Og da det er på en afkørsel er hastigheden jo alligevel lav, så det er ikke til fare for andre.
Simple løsninger er bare ikke noget der behager folk her i Danmark :)
OxxY (18628) skrev:Det er bare en dårlig undskyldning imho. Hvis du holder på en motervejstilkørsel med 4 smadrede dæk, ringer du nok til falck alligevel. Er jo ikke i myldretiden folk laver de der spøgelsesnumre. Og da det er på en afkørsel er hastigheden jo alligevel lav, så det er ikke til fare for andre.
Kommer vel an på om man er beruset. En del spøgelsesbillister er påvirkede af enten alkohol eller stoffer, og har måske ikke den store lyst til at blive hentet af nogen.
Jeg tænkte på noget andet - kan man slå det fra, så redningskøretøjer kan komme ned af rampen f.eks.?
XorpiZ (18629) skrev:Jeg tænkte på noget andet - kan man slå det fra, så redningskøretøjer kan komme ned af rampen f.eks.?
Det amerikanske system, kræver bare at en person stiller sig på piggene imens køretøjet kører over. Jeg kan dog ikke huske om det dækker hele bredden eller om man også kan køre forbi i nødsporet.
...der tror han bestiller en ny loddestation når de kommer på lager igen.
Bllets (18636) skrev:#Caek
Game hvad? :)
En masse forskelligt! Black&White 2, L4D2, FarCry2, Splinter Cell, The Sims 3, BioShock 1 og/eller 2, Plants Vs. Zombies, FEAR2, og måske nogen andre. Men jeg når nok ikke så meget som jeg gerne vil....
...der er glad for at vi får en ekstra time i weekenden xD
Elskov (18639) skrev:Bllets (18636) skrev:#Elskov
Hvorfor?
Fordi jeg er harry potter-nørd 8D og elsker fantasy - og måske skal begynde til rollespil 8D
billede
Ville nu hellere se noget rollespil outfit (på altså) ;)
Men ikke dårligt :)
Caek of Doom (18640) skrev:Bllets (18636) skrev:#Caek
Game hvad? :)
En masse forskelligt! Black&White 2, L4D2, FarCry2, Splinter Cell, The Sims 3, BioShock 1 og/eller 2, Plants Vs. Zombies, FEAR2, og måske nogen andre. Men jeg når nok ikke så meget som jeg gerne vil....
...der er glad for at vi får en ekstra time i weekenden xD
Splinter Cell? :p
pewbe (18637) skrev:...der aldrig skriver de vigtige ting herinde :O
...der vil prøve at begynde på det nu!:
...der skal ned og hente kæresten ved bussen om lidt :P
...Der ikke behøver en kæreste at kysse når man fint kan nøjes med en muskel der spasmer i overlæben..
For fuck sake det har stået på i 6 dage nu.. at "Nerven" hopper
For fuck sake det har stået på i 6 dage nu.. at "Nerven" hopper
Caek of Doom (18642) skrev:Ja, kom til at købe det xD
Flot Mille. Nej, jeg fik det faktisk af min mor, fordi det kostede 7 kr. xD
Bllets (18649) skrev:Godt... Det andet lød sku også lidt underligt ;)
Men at du gider og spille det i dag, når det er langt bedre muligheder :p
Er det et lortespil? xD Prøvede det vist engang for hundrede år siden, så kan ikke rigtigt huske det. Men det skal jo prøves, når man nu har fået det. Meeen ja, de andre spil trækker nok noget mere. Og Ape Escape på PS1 <3
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.