mboost-dp1
Jeg er ham...
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
Hm...
Nogen der kan huske jeg nævnte en 50 årig kvinde på work der er rigtig godt istand, og DanielDane brækkede sig?
^^ Måske kan han bedre li hendes datter:
http://ekstrabladet.dk/flash/dkkendte/article14382...
-.- Twilight har nu indvaderet mit arbejde.
Nogen der kan huske jeg nævnte en 50 årig kvinde på work der er rigtig godt istand, og DanielDane brækkede sig?
NioBe (18536) skrev:Nope, har fået lavet køkkenet færdigt. Og fået bordplade på. :D LINK!
har man ikke først råd til den slags som 40-årig?
Magten (18548) skrev:...der igen vil tillade sig at stille spørgsmåltegn ved nogle folks krav på løn for det "arbejde" de laver..
Århus er bare misundelig på Aalborg.
Toff. (18549) skrev:...der har været til tandlæge
...der siger av min tand og pung
fik du også et spark i skridtet? AAAAHAHAHAHAHA!
SlettetBruger (18551) skrev:Hm...
Hvis moderen ligner datteren i 50-års-versionen så har du min dybeste kondolence
Jeg har sikkert brækket mig, men hvordan så hun ud?SlettetBruger (18551) skrev:Hm...
Magten (18548) skrev:...der igen vil tillade sig at stille spørgsmåltegn ved nogle folks krav på løn for det "arbejde" de laver..
Og en af kommentarene (og et svar dertil):
Christoffer M. skrev:Det er vist kun EB-journalister, der kan give svarmuligheden "ved ikke" til et spørgsmål, om man bor i Århus :)
Tino R. skrev:Måske ikke så dumt endda, eftersom 5,34 pct tilsyneladende er i tvivl.
Doh!
Ronson (18560) skrev:Well, der skal vel altid være en "i tvivl"-mulighed i en poll? For folk der ikke kan eller vil svare det ene eller andet.
Min chef og jeg har netop snakket om det i dag, da vi diskuterede et survey, som vi sender ud for en virksomhed en af de nærmeste dage.
Her blev vi enige om, at vi også bliver nødt til at have en Ved ikke-kategori - selv på spørgsmål, som folk bare ikke burde kunne svare ved ikke.
Hvorfor? Det er svært at forklare, men vi er faktisk bange for, at folk ikke ved det, selvom det burde betyde fratagelse af både reproduktionsorganer og stemmeret, hvis de udnytter kategorien.
Kort historie lang: Ja, der plejer stort set altid at være en Ved ikke-kategori på selv de letteste spørgsmål.
...der overvejer at droppe Mythbusters helt, hvis de beholder den nye "kommentator".
...der ikke før har været ude for at ville gennembanke en person på grund af hans stemme.
...der ikke før har været ude for at ville gennembanke en person på grund af hans stemme.
vandfarve (18561) skrev:Min chef og jeg har netop snakket om det i dag, da vi diskuterede et survey, som vi sender ud for en virksomhed en af de nærmeste dage.
Her blev vi enige om, at vi også bliver nødt til at have en Ved ikke-kategori - selv på spørgsmål, som folk bare ikke burde kunne svare ved ikke.
Hvorfor? Det er svært at forklare, men vi er faktisk bange for, at folk ikke ved det, selvom det burde betyde fratagelse af både reproduktionsorganer og stemmeret, hvis de udnytter kategorien.
Kort historie lang: Ja, der plejer stort set altid at være en Ved ikke-kategori på selv de letteste spørgsmål.
For at mindske den tilfældet usikkerhed?
LinguaIgnota (18568) skrev:Ja, Sysser, det er for at mindske den tilfældet usikkerhed. -_-
Nærmere for at højne validiteten ("måler vi det, som vi tror, at vi måler?"), da der er desværre forskel på grundene til, at nogle vælger nej og andre vælger ved ikke.
Dette vil vi gerne tage højde for eksempelvis ved enten at undersøge, hvad ved ikke'erne har svaret eller ved at fjerne dem for vores undersøgelse.
snesman (18577) skrev:Det første tegn på at man er blevet gammel...
..der er ikke noget galti at tage en morfar!
Ikke hvis ens søvnrytme allerede er fucked up.Jonasdonbaek (18578) skrev:..der er ikke noget galti at tage en morfar!
Hvis du beder LinguaIgnota om at tegne kuber, så begynder han sandsynligvis at tude. Jeg kunne ikke finde ud af det i folkeskolen og jeg kan ikke fucking finde ud af det nu. Now leave me alone. :(
D9 / DeeDee / Daniel-Dane / DD / DanielDane / pusser (18580) skrev:Ikke hvis ens søvnrytme allerede er fucked up.
Nogle gange er det bare rart at sove en time..
LinguaIgnota (18582) skrev:Hvis du beder LinguaIgnota om at tegne kuber, så begynder han sandsynligvis at tude. Jeg kunne ikke finde ud af det i folkeskolen og jeg kan ikke fucking finde ud af det nu. Now leave me alone. :(
Jeg håber det er ironi :P
NioBe (18573) skrev:At man sagtens kan få et køkken incl hvidevare til ca 20k ,- :)
Dog er mit nok op omkring de 50k i alt :P, Men det er stadigvæk ikke meget synes jeg.
Det er som man ser på det... Men er ikke helt galt, alt efter hvor meget man får med :)
Min bros køkken til 120.000 var fandme lækkert og der manglede intet...
Bllets (18584) skrev:NioBe (18573) skrev:At man sagtens kan få et køkken incl hvidevare til ca 20k ,- :)
Dog er mit nok op omkring de 50k i alt :P, Men det er stadigvæk ikke meget synes jeg.
Det er som man ser på det... Men er ikke helt galt, alt efter hvor meget man får med :)
Min bros køkken til 120.000 var fandme lækkert og der manglede intet...
Self, jo flere penge man spendere i et nyt køkken, jo bedre bliver det incl detaljerne. Men man kan sagtens få et godt velfungerene billigt køkken, hvis man altså ikke er sart for plastisk og grimme låger.
Men så længe det virker, så er det vel det bedste :)
..der ikke ved om hun skal erklære en bærbare for død, selvom hun ikke har skilt den helt ad endnu.
...Der er konflikssky -.-
Vi har kontor lige ved siden af vores personaleindgang ( vores vinduer er noget der ligner i førstesals højde )
Og når Der så samler sig rygere der bliver det stinkene lort suget lige ind af vores vinduer.
Det er ikke et rygeområde, så jeg ved jeg har "loven" på min side.
Problemet er jeg først gik til vores Facility management afdeling, for de laver ikke en skid alligevel.
De var også træt af rygerene der, fordi der flere gange er gået ild i krukker de bruger som askebægere.
Facilitymanagement lederen er selv ryger. men han siger så han har ladet det rygtes at de ikke må ryge der, men at de skal gå om hjørnet.. eller helt om til ryger området.
Fint...
Det går så ikke mange uger så har Facilitymanagement sat en askebæger op ved personale indgangen... + ham facilitymanagement rygeren står der selv og ryger :S
Så hjælper det ikke en skid jeg går ud også siger "Dette er ikke et rygeområde" "siger hvem?" "Facility management" når de selv ryger der, og opsætter askebægere...
-.-
HR afdelingen har dog givet mig lov til at kaste med vandballoner hvis dem jeg siger det til ikke høre. Så det er også et argument.
Vi har kontor lige ved siden af vores personaleindgang ( vores vinduer er noget der ligner i førstesals højde )
Og når Der så samler sig rygere der bliver det stinkene lort suget lige ind af vores vinduer.
Det er ikke et rygeområde, så jeg ved jeg har "loven" på min side.
Problemet er jeg først gik til vores Facility management afdeling, for de laver ikke en skid alligevel.
De var også træt af rygerene der, fordi der flere gange er gået ild i krukker de bruger som askebægere.
Facilitymanagement lederen er selv ryger. men han siger så han har ladet det rygtes at de ikke må ryge der, men at de skal gå om hjørnet.. eller helt om til ryger området.
Fint...
Det går så ikke mange uger så har Facilitymanagement sat en askebæger op ved personale indgangen... + ham facilitymanagement rygeren står der selv og ryger :S
Så hjælper det ikke en skid jeg går ud også siger "Dette er ikke et rygeområde" "siger hvem?" "Facility management" når de selv ryger der, og opsætter askebægere...
-.-
HR afdelingen har dog givet mig lov til at kaste med vandballoner hvis dem jeg siger det til ikke høre. Så det er også et argument.
der lige har haft den her samtale:
Mac:
hvornår får vi vors anden harboks tilbage
You:
Jeg ved ikke hvad det er?
You:
Hvad er en Harboks?
Mac:
dem man tænde og slukker for pc det er hadesken
Mac:
den
Mac:
Hallo
You:
Hadesken?
Jeg ved pt ikke hvem jeg talte med, og hvad de ville.
Mac:
You:
You:
Hvad er en Harboks?
Mac:
Mac:
den
Mac:
Hallo
You:
Hadesken?
Norrah (18588) skrev:der lige har haft den her samtale:
Mac:
You:
You:
Hvad er en Harboks?
Mac:
Mac:
den
Mac:
Hallo
You:
Hadesken?
Crazyness...
...der glæder sig til sit 30/30 forbindelse bliver etableret inden længe :P
...der måtte lave et double-take på motorvejen tidligere.
...der overhalede en lastbil, hvor chaufføren havde begge ben oppe i forruden og lå op af sideruden og sov.
...der dog, lidt længere fremme, så der var tale om en engelsk lastbil.
...der overhalede en lastbil, hvor chaufføren havde begge ben oppe i forruden og lå op af sideruden og sov.
...der dog, lidt længere fremme, så der var tale om en engelsk lastbil.
...der lige fik købt for 2Kkr lysioder fra Australien.
...der nok skal regne med at pakken bliver taget i tolden.
...der nok skal regne med at pakken bliver taget i tolden.
...der desuden så Googles Streetview-bil på Møn i dag. Dog med tårnet nede og pakket godt ind, nok fordi det regnede, hvilket det så har gjort hele dagen.
...der ikke tror bilen fik taget billeder i dag.
...der ikke tror bilen fik taget billeder i dag.
... der iøvrigt er glad for der stadig er fornuft at finde i europa i disse tider, hvor det ellers er kotume at tage hovedet under armen og råbe "sol og vind!"
http://ekstrabladet.dk/nyheder/samfund/article1440...
http://ekstrabladet.dk/nyheder/politik/article1440...
http://ekstrabladet.dk/nyheder/samfund/article1440...
http://ekstrabladet.dk/nyheder/politik/article1440...
Årh Win
Fuck Bornholms fiber netværk. hvad skal de bruge den til når øen bliver eet stort atomkraftværk?
Fuck Bornholms fiber netværk. hvad skal de bruge den til når øen bliver eet stort atomkraftværk?
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.