mboost-dp1
Jeg er ham...
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
...der er træt og bare gerne ville ligge og sove!
http://instantrimshot.com/classic/?sound=rimshot
moveax1ret (18400) skrev:badum tssschhhh
http://instantrimshot.com/classic/?sound=rimshot
NioBe (18414) skrev:Rasmus064 (18413) skrev:Er du ikke en kvinde? Så har du vel altid noget mere at sige.
...der ville tage ud og købe ind også lægge sig til at sove før han får for meget sollys.
Kunne godt sige at mit køkken endelig er færdigt?
Hvad laver du så på newz, n00bie?
Kartoflerne kalder på dig...
terracide (18415) skrev:NioBe (18414) skrev:Rasmus064 (18413) skrev:Er du ikke en kvinde? Så har du vel altid noget mere at sige.
...der ville tage ud og købe ind også lægge sig til at sove før han får for meget sollys.
Kunne godt sige at mit køkken endelig er færdigt?
Hvad laver du så på newz, n00bie?
Kartoflerne kalder på dig...
Tager jeg som en kompliment, men det er ikke mig der laver mad i hverdagene. ;)
Ronson (18419) skrev:...der troede amazon.co.uk havde gratis fragt til danmark
Bestiller for 106 pund og så vil de have 6 pund for fragt, selv om jeg vælger FREE Super Saver Delivery :(
"Only available in UK"
SlettetBruger (18422) skrev:Ronson (18419) skrev:...der troede amazon.co.uk havde gratis fragt til danmark
Bestiller for 106 pund og så vil de have 6 pund for fragt, selv om jeg vælger FREE Super Saver Delivery :(
"Only available in UK"
Niks, over 25£ og der er gratis fragt fra amazon.co.uk
Vil man have luftpost skal man dog betale extra. Min kæreste bestilte noget for 29£ så sent som i går og fik fint free devilery, så hvis du ikke får Ronson så send dem en mail, for det er sikkert en dum fejl!
XorpiZ (18431) skrev:TherkelMJ (18429) skrev:#28
ja den kan kun aktiveres over itunes
Oho..
Kan nogen fortælle mig, hvorfor telefonen ikke kan oprette forbindelse til noget netværk, udover vores wifi?
Are you holding it wrong?
XorpiZ (18433) skrev:Det gør jeg ikke engang! Den ligger fladt på bordet ;<
Jeg har isat simkort, tastet pinkoden og den finder fire forskellige net (telia, telenor, 3 og tdc) - men den vil ikke logge på >:(
Hæng den op i en gynge så der ikke er noget der røre den ud over en snor. :P Kan være det virker?
Egentlig ikke, varen koster 106£ og da jeg kom frem til betalingen stod der at jeg kunne få 10£ tilbage af de 112£ varen kostede. Og det gav ingen mening, så jeg gik ud fra det var fragt.OxxY (18430) skrev:Ahh, så du læste VAT som P&P :) Tror du har brug for briller og/eller bedre engelskkundskaber kære RonRon.
Ronson (18436) skrev:Egentlig ikke, varen koster 106£ og da jeg kom frem til betalingen stod der at jeg kunne få 10£ tilbage af de 112£ varen kostede. Og det gav ingen mening, så jeg gik ud fra det var fragt.
Det lyder godt nok ikke som amazon. Der kommer der altid 25% VAT oveni det beløb der er i ens kurv når man checker ud. Det er ikke en marketsplace item du har købt? Fordi det er nemlig ofte totalt umuligt at gennemskue når man bestiller uden for UK.
Norrah (18443) skrev:Der tager du fejl.
Åbenbart... Ved ikke helt hvad jeg skal forvente når jeg kommer hjem:
- 1. En tyv har været på spil i huset og nakket min xbox, taget den med hjem og spille på.
- 2. Jeg forventer at se hunden side i sofaen med min controller i poterne og spiller ihærdigt.
- 3. Eller så ligger hun og snork sover og xboxen står tændt og spiller selv.
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.