mboost-dp1
Jeg er ham...
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
NioBe (9114) skrev:...der afhængigt søger efter mere anime hun gidder at se...!
... der anser sig selv som rimelig god til ligepræcis dét der.
Lidt forskelligt:
Fast Paced Small brains Action - Needless
(God) Sports anime (se evt. Hajime No Ippo hvis du ikke allerede har)
Gammel klassiker, som få ser.
Udfordringen (Se det hele, uden at blive skingrende vanvittig).
Wildcard.
NioBe (9161) skrev:...der er blevet enig med sig selv om at den næste computer hun laver for venner/familie, skal skylde hende kage!
Held og lykke med at få en computer til at skylde dig kage..
Jeg er klar over at os nørder kan have et personligt forhold til vores computere.. Men det der er at gå over stregen..
gnarfsan (9167) skrev:...der har mere og mere lyst til at skifte til Android
Don't, der er stadig mange børnesygdomme.
Enten det eller også fucker min telefon bare mere og mere op.
Går ikke een dag uden mindst én applikation går i hak. ikke så galt. men det er da irritationsmoment.
...der anbefaler Woller at anskaffe sig en reserator, den skal nok være brugt da de ikke produceres mere.
Jeg har haft min reserator i 7-8 år og har fulgt min computer hele tiden. Det eneste man skal ændre er et nyt kølehoved til grafikkortet når man skifter. Til CPUen kan man nøjes med en ny bøjle til 39Kr.
Den eneste blæser i min maskine, er en 140mm der sidder i min PSU. Den kan man ikke høre under normale omstændigheder.
Jeg har haft min reserator i 7-8 år og har fulgt min computer hele tiden. Det eneste man skal ændre er et nyt kølehoved til grafikkortet når man skifter. Til CPUen kan man nøjes med en ny bøjle til 39Kr.
Den eneste blæser i min maskine, er en 140mm der sidder i min PSU. Den kan man ikke høre under normale omstændigheder.
...der har haft en mindre god dag i forhold til hans computer.
...der under installationen af hans nye PSU, på en eller anden måde får knækket strømstikket på en af hans 4 Raptor SATA diske der kører raid 0.
...der ikke opdagede dette, før harddisken mistede strømmen efter at have kørt i ½ time.
...der netop har fået liv i den igen og er ved at tage en ekstra backup, hvorefter projekt "lim disken" begynder.
...der under installationen af hans nye PSU, på en eller anden måde får knækket strømstikket på en af hans 4 Raptor SATA diske der kører raid 0.
...der ikke opdagede dette, før harddisken mistede strømmen efter at have kørt i ½ time.
...der netop har fået liv i den igen og er ved at tage en ekstra backup, hvorefter projekt "lim disken" begynder.
... der siger DET ER MIG!... hvis jeg kunne bestemme :O Det er dog desværre Simone Simons, forsangeren i Epica.
Hvordan fanden lykkedes det hende at stikke af fra firserne - og hvordan sender vi hende tilbage? :(
vandfarve (9181) skrev:... der skal bo på Hilton fra mandag til torsdag i næste uge. Godt nok i Egypten, hvor alt koster mindre end en sten, men stadig...
..nice :)
..der har engelsk ;)
...der siger at duften af ny hardware kommer fra bromerede flammehæmmere... En dejlig men kræftfremkaldende duft.
Jeg har tænkt mig at købe en lottokupon for første gang i mit liv.
Hvis Når jeg vinder vil jeg bruge hele lortet på Apple-produkter og striktrøjer - bare for at pisse jer af. Selv et par iPads vil det blive til.
Og ingen af dem bliver jailbreaket. Muahahahahaha!
Og ingen af dem bliver jailbreaket. Muahahahahaha!
... der savner at kunne rate et indlæg "Hot"
... der glæder sig til at skulle rebuilde raid-5 anlægget med den nye disk posten kom med i morges så dataen atter bliver sikker
... der spørger om der er nogen der ved hvor længe man skal forvente det tager en controller at rebuilde et 2tb raid5 (3x1tb) efter man har skiftet en hardisk?
... der glæder sig til at skulle rebuilde raid-5 anlægget med den nye disk posten kom med i morges så dataen atter bliver sikker
... der spørger om der er nogen der ved hvor længe man skal forvente det tager en controller at rebuilde et 2tb raid5 (3x1tb) efter man har skiftet en hardisk?
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.