mboost-dp1
Jeg er ham...
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
... der har modtaget den femte besked i dag med (latterlige) spørgsmål til, hvorfor jeg ikke har registreret folks betalinger.
Hvorfor fatter voksne mennesker ikke, at bankoverførsler ikke registreres udenfor normal arbejdstid, og at der kan gå op til to dage, før deres penge er på min konto?!
Hvad fanden, har i levet i en glaskuppel hele jeres liv, eller har jeres butlere taget sig af alle overførsler, douchebags?!
Hvorfor fatter voksne mennesker ikke, at bankoverførsler ikke registreres udenfor normal arbejdstid, og at der kan gå op til to dage, før deres penge er på min konto?!
Hvad fanden, har i levet i en glaskuppel hele jeres liv, eller har jeres butlere taget sig af alle overførsler, douchebags?!
... der ikke har kunnet sove siden lidt i 3.
... der lige har taget et bad, fordi jeg lugtede unaturligt.
... der fryser, fordi jeg kun sidder i undertøj og temp. på mit værelse er ikke optimal. Man skal kunne gå nøgen rundt hos sig selv uden at fryse. basta.
... der har en form for kvalme. Og stadig har ondt i hovedet.
... der keder sig.
... der lige har taget et bad, fordi jeg lugtede unaturligt.
... der fryser, fordi jeg kun sidder i undertøj og temp. på mit værelse er ikke optimal. Man skal kunne gå nøgen rundt hos sig selv uden at fryse. basta.
... der har en form for kvalme. Og stadig har ondt i hovedet.
... der keder sig.
Caek of Doom (8462) skrev:... der godt kan forstå at Eva ikke kunne sove mere kl 3, når hun gik i seng ved 16-tiden :P
detaljer, detaljer :P jeg var da vågen fra 21-23 ca xD
... der elsker at rende rundt i nyt undertøj, spise toast og drikke the, skråle sange, som jeg ikke kan teksten på, stene og game. Hvilket er, hvad jeg er ved at bruge min dag på :D
... der iøvrigt er misfornøjet over, at blackmarket stadig ikke er oppe. De sagde denne her uge. Hrmf!
... der siger til Eva, at det faktisk ikke skulle være i denne uge...
http://blackmarket.dk/ skrev:... det betyder, at vi nok er oppe en gang i den kommende uge
er der nogen der kan hjælpe mig som ved om en Samsung X120-JA04SE 11,6 Sort er god eller der er noget andet der bedre til prisen?. skal mest bruges til skole brug
... der synes Mille har en vane med at få pissegode idéer xD
... der ringer på hos mille lige om lidt og tager toaster + tilbehør med :D
... der skal til århus i morgen :D
... der er ret træt af, at kæresten bor så langt væk. Og ikke vil væk fra moar. Og ikke vil ind til storbyerne. Og åbenbart slet ikke vil tænke over, om det kunne være fedt at flytte sammen i Århus.
... der ringer på hos mille lige om lidt og tager toaster + tilbehør med :D
... der skal til århus i morgen :D
... der er ret træt af, at kæresten bor så langt væk. Og ikke vil væk fra moar. Og ikke vil ind til storbyerne. Og åbenbart slet ikke vil tænke over, om det kunne være fedt at flytte sammen i Århus.
moveax1ret (8478) skrev:...er ham der synes det er usselt at bitche over sin kæreste på et offenligt forum
... der tror at moveax1ret har pms.
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.