mboost-dp1
Jeg er ham...
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
vandfarve (7997) skrev:ER I FULDSTÆNDIGT SINDSYGE?! Jeg har betalt for jeres milliondyre uddannelse, og så kan i ikke finde på noget bedre end en clips, der opvarmes over et fyrfadslys?!
Ja, nogle gange føler man virkeligt at man er i gode hænder... Min gamle læge syntes at jeg skulle prøve en binyrebarkhormonbehandling, og slippe for høfeber i 2 måneder. Jatak sagde jeg. Det lød da godt. Og det virkede også!
Så fortalte jeg det for lidt tid siden med en læge, jeg kender (kræftlæge), som udbrød: Det er da fuldstændigt vanvittigt at give en person på din alder binyrebarkhormon mod høfeber! Pga. bivirkningerne er det kun noget man giver folk, der kan tage varrig men af at immunforsvaret går amok, eller gamle.
Ok, godt så...
Caek of Doom (8008) skrev:... der tager smertestillende for tiden pga. lystfiskere i kommunisthuset :D
I belive the correct term is Russere i lysthuset...
Eller troller du bare?
NioBe (8019) skrev:Min kæreste siger at vi kvinder er forbandet eller har noget heksekunst.
"Man kan umuligt bløde i en hel uge konstant, uden at dø af det!" xP
Din kæreste har bare set for meget Southpark :P
"Mr. Garrison: "Well, I'm sorry, Wendy. But I just don't trust anything that bleeds for five days and doesn't die."
Den Vamle Mand er fra Ørkenens Sønner (fisse fisse fez fez!) show "En Storm I Et Glas Vand", intro sketchen hvor Oraklet Ole Ousen sidder og hører radio - og ikke kan finde andet end Ørkenens Sønner (fisse fisse fez fez!) - men til sidst finder han Radio Teatret, som ikke spiller Ørkenens Sønner (fisse fisse fez fez!) , men derimod bringer stykket om Den Vamle Mand og Den Lille Pige fra Havet.
... der finder Zhadus uvidenhed utilgivelig, men typisk og normal.
#8031:
"Hvad er det dér!?"
"Jah, det min bøsse..."
"NAARJ,.. Det dér... Vedhæng!"
"Nåh, den. *Søren Pilmark løfter op i bæverskindet over hans skridt, hvorefter en klokke (som en kirkeklokke der ringer to gange) høres* Det er min bæverding!".
(Henrik Kofoed):"Har... Har den været dyr?"
"Ja, møgdyr! " *Latter*
#8031:
"Hvad er det dér!?"
"Jah, det min bøsse..."
"NAARJ,.. Det dér... Vedhæng!"
"Nåh, den. *Søren Pilmark løfter op i bæverskindet over hans skridt, hvorefter en klokke (som en kirkeklokke der ringer to gange) høres* Det er min bæverding!".
(Henrik Kofoed):"Har... Har den været dyr?"
"Ja, møgdyr! " *Latter*
ZiN (8005) skrev:... der aldrig tager medicin - kun da han var lille og fik marmelade og sukker sammen med pillen.
... der håber på at det ikke var NioBes eller Kris's form for marmelade...
... der synes det snart må være på tide at holde noget Ørkenens Sønner (fisse fisse fez fez!)-maraton
... der har: en tissemand, på fyrre centimeter ...
... der tager 6 piller hver aften og kun nogle gange kan undvære den ene. Lad være med at føle jer så pissehellige, fordi I er heldige nok til at undvære.
... der elsker, at der er så mange fans af Ørkenens Sønner (fisse fisse fez fez!) herinde på newz :D
lollipop, det betyder slikkepind
luk munden op og put slikkepinden ind
slikke, sutte, bide, det' noget vi kan lide
Og hvis du bliver ved...
er der noget lækkert indeni
... der elsker, at der er så mange fans af Ørkenens Sønner (fisse fisse fez fez!) herinde på newz :D
lollipop, det betyder slikkepind
luk munden op og put slikkepinden ind
slikke, sutte, bide, det' noget vi kan lide
Og hvis du bliver ved...
er der noget lækkert indeni
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.