mboost-dp1
Jeg er ham...
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
...der kun vil give Chili Cheese Tops 3 ud af 5 stjerner.
Jeg er dog blevet helt glad for McFeast, så den får 4. McDouble får 3½, for den har lidt mere af det hele og smager af noget mere (i forhold til cheese/hamburger, pga. førnævnte) til kun en 5'er ekstra.
Nogle bryder sig ikke om Filet-o-fish, men jeg siger god for den. Dressingen er sur, men sådan bør det jo være til fisk. Den skal også have 4. Den ukendte perle i coin offer-ensemblet.
Jeg er dog blevet helt glad for McFeast, så den får 4. McDouble får 3½, for den har lidt mere af det hele og smager af noget mere (i forhold til cheese/hamburger, pga. førnævnte) til kun en 5'er ekstra.
Nogle bryder sig ikke om Filet-o-fish, men jeg siger god for den. Dressingen er sur, men sådan bør det jo være til fisk. Den skal også have 4. Den ukendte perle i coin offer-ensemblet.
Cheeseburger:
åben, pil pickles ud. insæt pommes istedet, påfør chilidip ovenpå pommes, på med toppen
Voila.. sådan spiser vi i Tønder
åben, pil pickles ud. insæt pommes istedet, påfør chilidip ovenpå pommes, på med toppen
Voila.. sådan spiser vi i Tønder
... der fastslår, at pickles er djævelens værk (og jeg er ikke sønderjyde! bum xD) - jeg har fastslået det, så nu er det et fact, ligemeget hvad akvarelmanden siger!
... der vil game 8D og sulte, fordi jeg ikke har mere ordentligt mad xD og ingen penge til at købe noget.
... der vil game 8D og sulte, fordi jeg ikke har mere ordentligt mad xD og ingen penge til at købe noget.
...der ikke kan forstå folks "det her smager godt, lad os proppe det i eddike" mentatiltet.
Det var fint nok da det var en nødvendighed fordi ikke havde køleskabe, men det har vi altså nu!
Det var fint nok da det var en nødvendighed fordi ikke havde køleskabe, men det har vi altså nu!
...der ikke kan forstå, når folk ikke kan forstå forskellen på "rå" agurk og syltet ditto
Smagen er altså ikke ens og derfor passer en syltet lige så godt i en burger som en rå, afhængig af hvad man går efter.
Jeg putter syltet agurk i for at smage det, mens jeg mere putter rå agurk i for "friskhedens" skyld, altså at den knaser. Men aldrig i samme burger, jeg er jo ikke dum vel! Vel?
Smagen er altså ikke ens og derfor passer en syltet lige så godt i en burger som en rå, afhængig af hvad man går efter.
Jeg putter syltet agurk i for at smage det, mens jeg mere putter rå agurk i for "friskhedens" skyld, altså at den knaser. Men aldrig i samme burger, jeg er jo ikke dum vel! Vel?
[burger]Hjemmebagt bolle med et lille twist af rugmel, salat på underbollen, -> bøf med billlig toastost, -> bacon, -> tomat, -> DDV karrydressing, -> jalapenos i vand (for guds skyld ikke eddike), -> fersk agurk og et lag færdiglavet Kims Holiday Dip på overbollen.[/burger]
Burgergasm.
Burgergasm.
...der sidder og indhalerer "den go'e"
[Den Go'e]
Hjemmebagt bolle med et lag mayo og salat, hvorpå der ligger en hel kyllingefilet der er skåret i skiver og et par striber bacon. Derefter mere salat, agurk tomat og en skive annanas. Til slut godt med karrydressing og overbollen
[/Den Go'e]
[Den Go'e]
Hjemmebagt bolle med et lag mayo og salat, hvorpå der ligger en hel kyllingefilet der er skåret i skiver og et par striber bacon. Derefter mere salat, agurk tomat og en skive annanas. Til slut godt med karrydressing og overbollen
[/Den Go'e]
... der informerer Rasmus064 om at det er der :D Eksempelvis Eva! ... selvom vi nok ikke ville betegne os selv som kvinder.
Caek of Doom (7917) skrev:selvom vi nok ikke ville betegne os selv som kvinder.
Det er det nok også de færreste af os andre der vil. ...oh no, he didn't!
LinguaIgnota (7918) skrev:Det er det nok også de færreste af os andre der vil. ...oh no, he didn't!
Tak :D!
Tumleren (7900) skrev:..der nu også har opnået 250 headshots og 2500 kills med Famas.. For så bare at opdage at der skal bruges endnu 250 headshots for at være 100% færdig med det våben :( Spørg da lige om jeg gider det
Så lad være?
... der påpeger for ZiN at hvis eksempelvis Eva skulle fremvise sine patter, så ville samtlige mennesker blive slået i gulvet.
Tumleren (7926) skrev:Næ! For jeg fandt ud af at jeg ikke skulle starte forfra, så det kommer af sig selv. Love it.
..der har lyst til popcorn. og burgere
fedt nok..
...der overvejer at bygge en CNC fræser til printfremstilling.
NioBe (7929) skrev:...der siger at hvis hun viste sine patter frem, gik samtlige mænd i verdenen i stå i flere dage... xP
Pfft, det er ingenting.. Hvis jeg viste mine, ville alle blive opslugt af et sort hul xD
Caek of Doom (7931) skrev:Pfft, det er ingenting.. Hvis jeg viste mine, ville alle blive opslugt af et sort hul xD
Okay, jeg har nogle gode "Dommedagskagens patter er så store, at..."-jokes parat, men jeg tror hverken at verden eller kagen selv er klar til at høre dem.
LinguaIgnota (7937) skrev:Det er til gengæld imponerende, at de kan hænge så meget, når de er så små.
Jeg vil her bruge det samme ræsonnement omkring kagens mælkekirtler som ved omtalen af MZ' jordiske masse: Hvis de er tunge nok til at bøje masseløse partikler, der bevæger sig ved universets ultimative hastighed, så vil jeg ikke stole på gemene afbilledninger af dem.
Eller, sagt på godt fynsk: Billeder snyder!
... der er forvirret over snakken om patter - men stadig ikke har set nogen (i denne tråd, forståes)
... der er enig med Ronson og vandfarve!
... der dog er lidt uenig med Ronson, haters skulle ikke skambides - men skydes med lunken lort!
... der er mega træt og skrider i seng!
Ronson (7908) skrev:...der high-fiver vandfarve
Folk der ikke propper syltede agurker i deres burgere og på deres hotdogs bør skambides
... der er enig med Ronson og vandfarve!
... der dog er lidt uenig med Ronson, haters skulle ikke skambides - men skydes med lunken lort!
... der er mega træt og skrider i seng!
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.