mboost-dp1
Jeg er ham...
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
Sikots (7750) skrev:... der ikke forstår at NioBe ikke selv skifter den skide starter...
Skifte den selv eller få den skiftet gratis. Ja det er et svært valg.
Jakob Jakobsen (7751) skrev:Skifte den selv eller få den skiftet gratis. Ja det er et svært valg.
... der gætter på at det er mere tidskrævende at køre bilen til tidligere ejer, end det er selv at skifte skidtet :)
... der iøvrigt opfordrer tøser til at trække i kedeldragten og lære at skrue bil - da det som regel ser pisse frækt ud :P
Sikots (7752) skrev:... der gætter på at det er mere tidskrævende at køre bilen til tidligere ejer, end det er selv at skifte skidtet :)
... der iøvrigt opfordrer tøser til at trække i kedeldragten og lære at skrue bil - da det som regel ser pisse frækt ud :P
...der synes at hun tog sin IT uddannelse for at lære om it, og ikke reperere biler. :P
vandfarve (7735) skrev:#7734
Præcis! Jeg fik spørgsmålet "Hvordan kan det være, at der er så stor uenig om de globale klimaforandringer?", som jeg umuligt kunne svare, og som nok kræver flere doktorafhandlinger, hvis det skal beskrives ordentligt.
Sjovt...
Det er nemt at besvare...det er "de korrekte politiske holdninger" der prøver at tage pantent på videnskaben.
Altså politkere der leger forskere...skomager bliv ved din læst.
Fordi der findes
Den korrekte holdning, som ikke er en skid værd for aktivister og politikere fordi den siger menneskeheden ikke har noget at skulle ha sagt/påvirker naturen minimalt.
Så er der politikernes syn som er at jo mere befolkningen frygter global opvarmning, jo flere point kan man score som politikker ved at love en masse ændringer i CO2 udledningen og bla bla
Så er der de ignorante aktivister der lytter til halvdelen af begge overstående, og får følgende konkluderet:
A. Global opvarmning er en realitet.
B. Politikkerne lukker gas ud/gør ikke nok for miljøet.
Hvilket resultere i at en masse mennekser med underlige piercinger og frisure måtte sidde og fryse på asfalt under COP15.
Tror det dækker det ret godt
Shit, Terra citerede et "ældre" indlæg.. nå så har i læsestof
Den korrekte holdning, som ikke er en skid værd for aktivister og politikere fordi den siger menneskeheden ikke har noget at skulle ha sagt/påvirker naturen minimalt.
Så er der politikernes syn som er at jo mere befolkningen frygter global opvarmning, jo flere point kan man score som politikker ved at love en masse ændringer i CO2 udledningen og bla bla
Så er der de ignorante aktivister der lytter til halvdelen af begge overstående, og får følgende konkluderet:
A. Global opvarmning er en realitet.
B. Politikkerne lukker gas ud/gør ikke nok for miljøet.
Hvilket resultere i at en masse mennekser med underlige piercinger og frisure måtte sidde og fryse på asfalt under COP15.
Tror det dækker det ret godt
Shit, Terra citerede et "ældre" indlæg.. nå så har i læsestof
ZiN (7759) skrev:
... der insisterer på apostrofen da hans navn. Bare fordi han kan.
Der SKAL være trykstreg over e'et, ellers ville der jo stå Rene. (Du er så logisk Mille)
..der lige har været ude at løbe.
..der de sidste to dage har været i skole til 15:25 -.-'
..der stener Amino :D
..der de sidste to dage har været i skole til 15:25 -.-'
..der stener Amino :D
NioBe (7753) skrev:Sikots (7752) skrev:... der iøvrigt opfordrer tøser til at trække i kedeldragten og lære at skrue bil - da det som regel ser pisse frækt ud :P
...der synes at hun tog sin IT uddannelse for at lære om it, og ikke reperere biler. :P
... der undrer sig over om NioBe opfattede budskabet omkring kvinder og kedeldragter!
... der iøvrigt mener at man sagtens kan være datafagtekniker OG skrue bil...
... der æder og shopper motorstumper :P
... der har lavet næsten ganske k mad med Eva i dag! Fiskefrikadeller med kartofler og béarnaise sovs.
Toff. (7768) skrev:...der lige fik vintersutter på bilen ( Tak far :P)
...der læste det som vintersut...
...der er klar over at ovenstående er en gentagelse :S
Jonasdonbaek (7773) skrev:..der de sidste to dage har været i skole til 15:25 -.-'
...der mange dage sidste år var i skole til 15.20. Flere uger i træk! D:
Jonasdonbaek (7773) skrev:..der de sidste to dage har været i skole til 15:25 -.-'
DET ER NÆSTEN 15:30 !!!
Inc rage:
JEG ER VED AT GÅ FUCKING AMOK OVER ENTEN FUCKING STEAM ELLER MIN FUCKING LORTE INTERNETUDBYDER. NU ER JEG FANDME BLEVET HEVET UD MIDT I EN FUCKING KAMP HVOR DET ENTEN ER GÅET FUCKING GODT ELLER JEG HAR FÅET FUCKING CHALLENGES OG SÅ BLIVER MAN HEVET UD FORDI ENTEN ER DET EN FUCKING HOST-MIGRATION FEJL DER FUCKER OP, SÅ ER DET MÅSKE FUCKING STEAM DER IKKE KAN CONNECTE, SÅ ER DET MÅSKE BARE FORDI INFINITY WARD ER NOGLE FUCKING HOMORØVE DER IKKE FATTER AT GIVE OS VORES EGEN SERVERE DE FUCKING LUDERE. MEN DET ER IKKE ALT, NEJ FORDI HVIS IKKE DET ER DET SÅ ER DET MIN FUCKING LORTELUDER COMPUTER DER FUCKER OP OG CRASHER SPILLET - HEY DEN HER CHALLENGE? SELVOM DU FUCKING FIK DEN I DEN HER KAMP MISTER DU DEN FORDI DIN COMPUTER ER NOGET FUCKING LORT - TAK FOR DET FUCKING PIK.
OG HVIS IKKE DET ER DET DER ER PROBLEMET SÅ ER DET MIN FUCKING ISP DER HAR SÅ LIDT STYR PÅ DERES LORT AT NETTET RYGER MINDST EN FUCKING GANG OM DAGEN SÅ HEY, DEN HER KAMP DU VAR I GANG MED HVOR DET GIK FUCKING GODT? DEN MISTGER DU DA BARE LIGE AL CREDIT FOR FORDI VI HAR FOR TRAVLT MED AT PILLE OS I RØVEN TIL VI GIVER FIKSE DIN FUCKING FORBINDELSE, DU BETALER OS JO TRODS ALT SLET IKKE FOR AT GØRE NOGET DIN FUCKING LUDER.
fucking perkere hele bundtet
puha
JEG ER VED AT GÅ FUCKING AMOK OVER ENTEN FUCKING STEAM ELLER MIN FUCKING LORTE INTERNETUDBYDER. NU ER JEG FANDME BLEVET HEVET UD MIDT I EN FUCKING KAMP HVOR DET ENTEN ER GÅET FUCKING GODT ELLER JEG HAR FÅET FUCKING CHALLENGES OG SÅ BLIVER MAN HEVET UD FORDI ENTEN ER DET EN FUCKING HOST-MIGRATION FEJL DER FUCKER OP, SÅ ER DET MÅSKE FUCKING STEAM DER IKKE KAN CONNECTE, SÅ ER DET MÅSKE BARE FORDI INFINITY WARD ER NOGLE FUCKING HOMORØVE DER IKKE FATTER AT GIVE OS VORES EGEN SERVERE DE FUCKING LUDERE. MEN DET ER IKKE ALT, NEJ FORDI HVIS IKKE DET ER DET SÅ ER DET MIN FUCKING LORTELUDER COMPUTER DER FUCKER OP OG CRASHER SPILLET - HEY DEN HER CHALLENGE? SELVOM DU FUCKING FIK DEN I DEN HER KAMP MISTER DU DEN FORDI DIN COMPUTER ER NOGET FUCKING LORT - TAK FOR DET FUCKING PIK.
OG HVIS IKKE DET ER DET DER ER PROBLEMET SÅ ER DET MIN FUCKING ISP DER HAR SÅ LIDT STYR PÅ DERES LORT AT NETTET RYGER MINDST EN FUCKING GANG OM DAGEN SÅ HEY, DEN HER KAMP DU VAR I GANG MED HVOR DET GIK FUCKING GODT? DEN MISTGER DU DA BARE LIGE AL CREDIT FOR FORDI VI HAR FOR TRAVLT MED AT PILLE OS I RØVEN TIL VI GIVER FIKSE DIN FUCKING FORBINDELSE, DU BETALER OS JO TRODS ALT SLET IKKE FOR AT GØRE NOGET DIN FUCKING LUDER.
fucking perkere hele bundtet
puha
Tumleren (7781) skrev:Inc rage:
JEG ER VED AT GÅ FUCKING AMOK OVER ENTEN FUCKING STEAM ELLER MIN FUCKING LORTE INTERNETUDBYDER. NU ER JEG FANDME bla bla bla
...Der synes tumleren skal slå kold sæd i munden
...Der vil vaske tumlerens mund med sæbe og lud (FØR han har slået kold sæd i munden)
NioBe (7792) skrev:...der skal købe massageolie, så hun og kæresten kan forkæle hinanden med en god omgang ryg massage i aften. xD
You make me hotter than a overclocked, volt-modded Prescott chip with stock heatsink.
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.