mboost-dp1
Jeg er ham...
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
Jeg synes, I skulle starte en tråd, kun til jer to, og kæmpe den ud i en formel debat. Så opretter jeg en tråd ved siden af, hvor folk kan kommentere og argumentere, som de har lyst til.
Jeg synes, I skulle starte en tråd, kun til jer to, og kæmpe den ud i en formel debat. Så opretter jeg en tråd ved siden af, hvor folk kan kommentere og argumentere, som de har lyst til.
vandfarve (7651) skrev:Tillykke... Jeg kan desværre ikke se det, men det lyder lidt underligt. Burde en affyret kugle ikke være hurtigere end en tabt kugle?
Faldhastigheden er jo den samme ;)
Ja, men idet du affyrer projektilet vandret, vil begge projektiler ramme jorden samtidig.
Jeg er dog ikke tilfreds med mythbusters forsøg da deres nøjagtighed var +- 1mm på 5 meter, ikke hvad jeg kalder vandret.
Ja, men idet du affyrer projektilet vandret, vil begge projektiler ramme jorden samtidig.
Jeg er dog ikke tilfreds med mythbusters forsøg da deres nøjagtighed var +- 1mm på 5 meter, ikke hvad jeg kalder vandret.
terracide (7646) skrev:Terrra - Men tak for at bevise at man kan læse sig dum...
Iøvrigt meget ironisk du ikke kan stave til dit eget nick, når du lige skal disse end person der har lavet et godt stykke arbejde ^^
...Der tænker over om det er en god idé at købe et Radeon 5970.
...Der er i tvivl om et Sapphire eller XFX 5970.
...Der venter på et af kortene kommer på lager.
...Der bliver nødt til at vente til februar.
...Der ikke gider købe et grafikkort fra powercolor igen... ALDRIG...
...Der syntes det er træls at powercolors radeon 4870 virkelig giver "power-color" efter 2 minutters gameing kommer der en mærkelig lyserød farve på skærmen, (!!! som nu ..) som jeg kun kan få væk ved at skifte opløsning til 800x600 også til 1920x1080 igen.
...Der virkelig er i tvivl om GTX 3xx vil være et bedre køb end 5970
...Der vil lave sit eget grafikkort.
...Der opgiver den idé med at lave et selv.
...Der syntes det kunne være sjovt at lave en home-made GPU
...Der virkelig burde tie stille.
...Der ikke gider vente længere end til den 15 februar med at købe grafikkort. For jeg vil nemlig gerne se om GTX 3xx kommer der.
...Der håber at hvis jeg venter til den 15 februar, at så radeon 5970 ikke bliver udsolgt!?
...Der NU tier stille..
...Der ikke kunne tie stille (oouu.. fik lyserøde farver igen!) fordi jeg mistede internet forbindelsen.
...Der syntes at det er på tide at holde sin kæft.
...Der siger godnat!
...Der er i tvivl om et Sapphire eller XFX 5970.
...Der venter på et af kortene kommer på lager.
...Der bliver nødt til at vente til februar.
...Der ikke gider købe et grafikkort fra powercolor igen... ALDRIG...
...Der syntes det er træls at powercolors radeon 4870 virkelig giver "power-color" efter 2 minutters gameing kommer der en mærkelig lyserød farve på skærmen, (!!! som nu ..) som jeg kun kan få væk ved at skifte opløsning til 800x600 også til 1920x1080 igen.
...Der virkelig er i tvivl om GTX 3xx vil være et bedre køb end 5970
...Der vil lave sit eget grafikkort.
...Der opgiver den idé med at lave et selv.
...Der syntes det kunne være sjovt at lave en home-made GPU
...Der virkelig burde tie stille.
...Der ikke gider vente længere end til den 15 februar med at købe grafikkort. For jeg vil nemlig gerne se om GTX 3xx kommer der.
...Der håber at hvis jeg venter til den 15 februar, at så radeon 5970 ikke bliver udsolgt!?
...Der NU tier stille..
...Der ikke kunne tie stille (oouu.. fik lyserøde farver igen!) fordi jeg mistede internet forbindelsen.
...Der syntes at det er på tide at holde sin kæft.
...Der siger godnat!
Tillykke med første gang.
-.- hvor var det henne vi snakkede om at folk skulle drosle ned for deres åbenhed omkring det emne?
-.- hvor var det henne vi snakkede om at folk skulle drosle ned for deres åbenhed omkring det emne?
Interessant. Nu når du formår at få min ellers så 'OK' karma længere ned i sølet, vil du så ikke hjælpe mig med denne simple 1.g's opgave?
http://imgur.com/CrxTz.png (well det burde vel egentlig være under 'dumme spørgsmål')
http://imgur.com/CrxTz.png (well det burde vel egentlig være under 'dumme spørgsmål')
Jeg følger ganske godt med i matematik, men sagen er den, at jeg lige har foretaget linjeskift på mit gymnasie, og derfor er havnet i en klasse hvor de netop lige har fået leveret et opgaveark hvor bl.a. den opgave befinder sig på - og det er ikke noget jeg havde haft om i den tidligere klasse.
Det generte menneske jeg nu engang er, og frygten for at tabe ansigt blandt alle de nye fremmede mennesker valgte jeg at søge tilflugt her, hvor alle plejer at være fyldt med wiseness.
Så det er nu ikke fordi jeg har brug for din korte formaning, om at jeg burde lære et fag blot fordi en enkel opgave sviger, men tak skal du have.
Jeg følger ganske godt med i matematik, men sagen er den, at jeg lige har foretaget linjeskift på mit gymnasie, og derfor er havnet i en klasse hvor de netop lige har fået leveret et opgaveark hvor bl.a. den opgave befinder sig på - og det er ikke noget jeg havde haft om i den tidligere klasse.
Det generte menneske jeg nu engang er, og frygten for at tabe ansigt blandt alle de nye fremmede mennesker valgte jeg at søge tilflugt her, hvor alle plejer at være fyldt med wiseness.
Så det er nu ikke fordi jeg har brug for din korte formaning, om at jeg burde lære et fag blot fordi en enkel opgave sviger, men tak skal du have.
Schrum (7682) skrev:#7681
Spiderboy kan heeeelt sikkert løse opgaven, forresten, men jeg ved ikke, hvor glad han er for at blive forstyrret en søndag aften. Der er dog en mulighed, og så kan han vel altid ignorere dig, hvis han ikke gider...
Skal den afleveres i morgen tidlig?
Schrum (7686) skrev:#7685 Det vil jeg ikke mene nej, da jeg blot skal bruge opgaven til at bevise Pythagoras' sætning - men jeg har ingen anelse, den opgave siger mig slet ingenting..
Du opdager hurtigt, at hvis du bruger cosinus og sinus korrekt, så vil du få retvinklede trekanter få Pythagoras' læresætning, men det er vist lige niveauet over 1.g i så fald.
Jamen, hvis du allerede ved, hvad du skal bruge (= Pythagoras), og hvad du leder efter (= x beskrevet ved de andre variable), så kan det ikke være nemmere, vel? :)
Skriv a^2 + b^2 = c^2 op. Begynd at indsætte de værdier, som du kender (h, x, x-c og hvad der ellers står) og isolér x. Er det ikke bare det?
..der var til fest i fredags
..der har været sammen med kæresten i weekenden.
..der lige har lavet afsætning + engelsk.
..der nu vil se livvagterne og derefter gå i seng!
Godnat Newz :)
..der har været sammen med kæresten i weekenden.
..der lige har lavet afsætning + engelsk.
..der nu vil se livvagterne og derefter gå i seng!
Godnat Newz :)
... hvis skæg har en perfekt dejlig længde ( 2 dage uden pelssnitteren ) Så skider jeg på at det måske ser dof ud, det er rart ^^
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.