mboost-dp1
Jeg er ham...
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
Kris (7558) skrev:...der så 5 voksne mennesker med tårer i øjnene da hun gik ud af døren.
Ja, det er altid rart, når man kan glæde andre. :)
... der netop har oprettet gruppen på Facebook: "Foreningen for folk, der mener, vedkommende kan score BioNé, efter at hun har skiftet profilbillede på Newz.dk og faktisk ser rimelig godt ud efter vedkommendes 17 timer lange WoW-raid, hvor vedkommende kun har levet af kakaotoppe og Carlsberg danskvand med blid brus?"
Sles vi? Det tror jeg nok, at vi gør!
Sles vi? Det tror jeg nok, at vi gør!
... der har tophemmelige beviser for at den så omtalte Niebo i virkeligheden er en 56 årig stålvalse arbejder fra frederiksværk, der har fanplakater af Joseph Fritzl hængnede i sit soveværelse, ved siden af gabestokken og den nihalede kat...
Scor i bare løs drenge.
Scor i bare løs drenge.
For at udligne Failfarves gruppe, og genskabe lidt balance i universet, vil jeg oprette en gruppe for dem af os, der hellere vil røvpule os selv med en splintret fastelavnskølle.
Og det må du ikke tage ilde op, Niboobie - men jeg foretrækker altså en moderat analblødning fremfor en tur i dit brugte hul.
...ville jeg sige, hvis nogen, mod al menneskelig forventning, havde spurgt om min mening.
Og det må du ikke tage ilde op, Niboobie - men jeg foretrækker altså en moderat analblødning fremfor en tur i dit brugte hul.
...ville jeg sige, hvis nogen, mod al menneskelig forventning, havde spurgt om min mening.
Tumleren (7575) skrev:..der lige afleverede en engelsk stil med hele 20 sekunder tilbage af tidsfristen!
..der råbet:"GODT GÅET TUMLEREN!"
..der går i seng, godnat newz :-)
... der kom til at tænke på Walter fra Jeff Dunham's shows, tanker omkring "huller" og dette emne;
(x antal) virgins?! Why? Why not just get (x) slutty broads who know what they're doing?!
Med andre ord: Et brugt hul > Et ubrugt hul.
Men det siger vel mere om LinguaIgnota end om huller generelt. :-P
(x antal) virgins?! Why? Why not just get (x) slutty broads who know what they're doing?!
Men det siger vel mere om LinguaIgnota end om huller generelt. :-P
Jeg skal da gerne, med en enkelt sætning, forklare hvorfor, jeg er sådan lidt angst for forudblokkede huller:
Jeg er bange for at skære min silkebløde pikkemand på flager af gamle, indtørrede sædrester. Mkay.
Jeg er bange for at skære min silkebløde pikkemand på flager af gamle, indtørrede sædrester. Mkay.
.. der tror problemet nærmere bunder i, at såfremt Hr. Ignota ville komme til et hul, der allerede var skampulet, ville oplevelsen svare til at køre et modeltog igennem en rigtig jernbanetunnel. Masser af plads rundt omkring og ikke rigtig nogen ophidsende oplevelse for hverken tunnelen eller modeltoget.
#7584: Dude:
1) Safe sex (brug et kondom)
2) Bruser (Gør fjabben ren med)
3) ?????
4) PROFIT!
#7585:
Så hellere med sikkerhed få en omskæring i episke proportioner af en blender end at få "Willy" lidt beskidt?
Interessant. Den holdning har sikkert mere end en gang ændret sig - under indflydelsen af alkohol, hvis jeg kender mine sygeplejerskefester ret.
1) Safe sex (brug et kondom)
2) Bruser (Gør fjabben ren med)
3) ?????
4) PROFIT!
#7585:
Så hellere med sikkerhed få en omskæring i episke proportioner af en blender end at få "Willy" lidt beskidt?
Interessant. Den holdning har sikkert mere end en gang ændret sig - under indflydelsen af alkohol, hvis jeg kender mine sygeplejerskefester ret.
LinguaIgnota (7584) skrev:Jeg skal da gerne, med en enkelt sætning, forklare hvorfor, jeg er sådan lidt angst for forudblokkede huller:
eftersom du brugte et punktum før "mkay", har du effektivt to sætninger, og eftersom du smider om dig med komma'er som var det sæd på en mark, må jeg til sidst konkuldere: du nåede ikke målet.
Vask din mund med sæbe, din grove karl!
Pikkuk (7589) skrev:LinguaIgnota (7584) skrev:Jeg skal da gerne, med en enkelt sætning, forklare hvorfor, jeg er sådan lidt angst for forudblokkede huller:
eftersom du brugte et punktum før "mkay", har du effektivt to sætninger, og eftersom du smider om dig med komma'er som var det sæd på en mark, må jeg til sidst konkuldere: du nåede ikke målet.
Vask din mund med sæbe, din grove karl!
Det var da en utroligt ubehagelig attitude, du lægger for dagen.
For det første, så koster kommaer gratis, og hvis jeg vil proppe mine sætninger med flere kommaer end ord, så gør jeg da bare det. Nogen fornøjelse skal man krafthelvede have ud af at bo i et frit samfund!
For det andet, så er "mkay" ikke en sætning, mkay. "Mkay" er en semiguttural lyd, der skal udtrykke, at man er særligt tilfreds med sin præstation. F.eks. er et hurtigt "mkay" usandsynligt tilfredsstillende, (komma!) når man, (kommaaaa!!!) lige har sneget sig til alletiders samleje med en sovende 14-årig. ...har jeg hørt.
Og for det tredie, så fuck dig, Pikpik. :(
ZiN (7579) skrev:
Kommer vel i høj grad an på hvad hul for nyligt er blevet brugt til.
Ihvertfald gælder overstående "regnestykke" ikke 3 sekunder efter chili-raketmås med rekyl"vand" op ad ryggen
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.