mboost-dp1
Jeg er ham...
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
Claus Jørgensen (72650) skrev:#49
Maaske fordi de ikke faar loen mens de studere :D
Hold op med at vær' så logisk Claus :P
Ronson ⅍ (72506) skrev:...der er rimelig træt af at vente på sin CPU
...der tilfældigt opdagede at komplett havde 13 på lager som blev færre og færre for hver opdatering af siden
...der nåede at bestille en
...der nu har afbestilt CPU ved compumail og proshop
...der endelig kan afslutte sit nye build, 11 måneder efter bundkort og AIO blev købt da der gik rygter om snarlig launch af Ryzen 3000
Internet-Ekspert KopNudler (72652) skrev:#Ignore.
Havde ikke set der var en nye side.. :P
Derfor vil jeg da gerne svare ;)
Ja - jeg er voksenelev, og jeg oppebærer faktisk fuld løn under uddannelsen. Min pointe var bare at jeg sparer en del steder, og scorer lidt penge på kørslen også :)
En jeg gik på skole med havde samme slags aftale. Fuld løn under uddannelse, man var vel lidt misundelig når man skulle have det hele til at hænge sammen på alm. elevløn :P
Og man kan spare mange steder som studerende, men det lidt vildt at en forældre på S.U. kun kan få ekstra hvis begge er på S.U. eller er enlig forsøger. Muligheden for min kone er gæld i form at ekstra S.U. lån. Hun får ikke S.U. lån i dag, så det at hun nu kan låne mere er lidt værdiløst for os.
En jeg gik på skole med havde samme slags aftale. Fuld løn under uddannelse, man var vel lidt misundelig når man skulle have det hele til at hænge sammen på alm. elevløn :P
Og man kan spare mange steder som studerende, men det lidt vildt at en forældre på S.U. kun kan få ekstra hvis begge er på S.U. eller er enlig forsøger. Muligheden for min kone er gæld i form at ekstra S.U. lån. Hun får ikke S.U. lån i dag, så det at hun nu kan låne mere er lidt værdiløst for os.
Hvis du er min nye kollega så skriger jeg som en lille skolepige ...
I have an offer you can't refuse
Hvis du er min nye kollega så skriger jeg som en lille skolepige ...
I have an offer you can't refuse
Nej - dog ikke ... men - det er MarkJensen sguda o_O
Nej - dog ikke ... men - det er MarkJensen sguda o_O
... der valgte ikke at eftersoege jobbet alligevel
Ved naermere eftertanke har jeg slet ikke raad til at flytte land igen. (Og Koebenhavn er jo ret dyrt).
Ved naermere eftertanke har jeg slet ikke raad til at flytte land igen. (Og Koebenhavn er jo ret dyrt).
Claus Jørgensen (72667) skrev:... der valgte ikke at eftersoege jobbet alligevel
Aalboeg er ikke så dyrt som kbh. Og det er jo stadig en af de største byer. Her er ret fint og rart og vestbyen har kbh aura over sig.
Det er satme en skarp pris, men ved ikke lige hvad jeg skal bruge den til. Har en 1500X, og de løber lige hurtigt kan jeg se. Jeg tror måske jeg kender en der mangler, så vender lige tilbage.
Det er satme en skarp pris, men ved ikke lige hvad jeg skal bruge den til. Har en 1500X, og de løber lige hurtigt kan jeg se. Jeg tror måske jeg kender en der mangler, så vender lige tilbage.
Korrekt. Men husk at det koster penge at flytte (specielt til et andet land), og indbetalingen paa selv en billig lejlighed i KBH/Malmo er 30-50000 DKK. Og saa meget jeg har simpelthen ikke liggende pt.arne_v (72672) skrev:Claus Jørgensen (72667) skrev:
(Og Koebenhavn er jo ret dyrt).
Ja.
Men det er Dublin vel også.
:-)
...der har spillet en masse Playstation3 med min datter. Vi spillede "Injustice - Gods Among Us" og "Dead Or Alive 5" hele dagen i går. Hun tæsker farmand i begge spil.
...der endelig fandt en udgave af "Burnout Paradise City" til rimelige penge i forhold til stand. Det er min søn som gerne vil have sådan et spil, da han er vild med bil-banen i "Vilde Rolf smadrer internettet".
...der endelig fandt en udgave af "Burnout Paradise City" til rimelige penge i forhold til stand. Det er min søn som gerne vil have sådan et spil, da han er vild med bil-banen i "Vilde Rolf smadrer internettet".
mrtb (72679) skrev:Ronson ⅍ (72678) skrev:arne_v (72677) skrev:... der hentede sin nye bil igår.
Tesla model x?
Jaguar I-PACE?
Polestar 2?
Ronson ⅍ (72678) skrev:arne_v (72677) skrev:... der hentede sin nye bil igår.
Tesla model x?
Nok naemere en Toyota Camry.
Ronson ⅍ (72678) skrev:
Tesla model x?
mrtb (72679) skrev:
Jaguar I-PACE?
Internet-Ekspert KopNudler (72680) skrev:
Polestar 2?
Jeg er noget mere traditionel, så sedan med benzin motor (og ikke rig, så ikke bil på den forkerte side af 80 K$).
Claus Jørgensen (72682) skrev:
Nok naemere en Toyota Camry.
Langt tættere på.
Jeg kunne godt have valgt en ES350. Men de fåes kun med FWD og jeg ville gerne have AWD (GS350 fåes med AWD men den er for dyr).
Så det blev en syd koreaner. G80.
.. Der gerne vil have et nyt tastatur. Der ikke er så vild med lyden ved mekaniske taster, og bare gerne vil have noget der ikke føles alt for svampet med lys i.
.. Der overvejer Corsair K55, Logitech G213, eller Razer Cynosa Chroma, ect. Ornata Chroma. Nogen der har erfaringer?
.. Der overvejer Corsair K55, Logitech G213, eller Razer Cynosa Chroma, ect. Ornata Chroma. Nogen der har erfaringer?
Internet-Ekspert KopNudler (72688) skrev:.. Der gerne vil have et nyt tastatur. Der ikke er så vild med lyden ved mekaniske taster, og bare gerne vil have noget der ikke føles alt for svampet med lys i.
Jeg v alti alti vælge mekanisk
De semi mekaniske har ud fra reviews at dømme, alle en svampet fornemmelse
Ligesom membran dog kunne det stadig være det bedste bud da visse typer skulle være mindre svampet end normale membran taster
Og scissor switch og deres kusiner skulle føles som at hamre på et bord
Ud fra nyligt sete reviews ville jeg vælge corsair trods den bruger almene svampe gummi taster
Razer tastaturet føles tilsyneladende bedre men koster mere og har ringe software som altid kræver net forbindelse og er stadig i bund og grund bare et sminket svampe gummi tastatur der kan larme ligesom et mekanisk kan
Razer tastaturet føles tilsyneladende bedre men koster mere og har ringe software som altid kræver net forbindelse og er stadig i bund og grund bare et sminket svampe gummi tastatur der kan larme ligesom et mekanisk kan
...der nu endelig har set for mig selv, hvad forskellen på Xbox360 og Playstation3 er for en størrelse. Jeg må sige at jeg ikke er vildt begejstret over Xbox360.
Det er som om at Xbox360 er for meget Windows i sin struktur. Der er små quirks som jeg ikke kan pinpointe. Den er bare for meget Windows.
Kontrasten mellem objekter er klart overlegen, hvor Ps3 lader ting flyde ind i hinanden.
Farverne på Xbox360 er langt mere klare og skrigende, hvor Ps3 hælder mere til en naturtro palette.
Detaljegraden i objekter er direkte til hundene, da den ikke når Ps3's niveau.
For mig, virker Xbox360 til at være en maskine, som ligger cirka 70 procent mod Ps3's niveau, hvis den bliver sammenlignet med forskellen mellem Ps2 og Ps3.
Så mit råd er, at hvis man vil have det bedste udvalg, så køber man begge konsoller, og hvis spillet findes til begge, køber man Ps3 udgaven. Ikke at Xbox360 er en dårlig maskine, den er bare ikke lige så god som Ps3. Med mindre det er spil som kun findes på Xbox360, for så giver det jo sig selv, hvad for en maskine der er bedst.
Så hvorfor var Xbox360 så populær? Var det spil udvalget eller ren fanboy'ism, som gjorde det? For den er jo en god maskine på sin egen facon. Bare ikke der hvor et spil findes til begge konsoller.
Det er som om at Xbox360 er for meget Windows i sin struktur. Der er små quirks som jeg ikke kan pinpointe. Den er bare for meget Windows.
Kontrasten mellem objekter er klart overlegen, hvor Ps3 lader ting flyde ind i hinanden.
Farverne på Xbox360 er langt mere klare og skrigende, hvor Ps3 hælder mere til en naturtro palette.
Detaljegraden i objekter er direkte til hundene, da den ikke når Ps3's niveau.
For mig, virker Xbox360 til at være en maskine, som ligger cirka 70 procent mod Ps3's niveau, hvis den bliver sammenlignet med forskellen mellem Ps2 og Ps3.
Så mit råd er, at hvis man vil have det bedste udvalg, så køber man begge konsoller, og hvis spillet findes til begge, køber man Ps3 udgaven. Ikke at Xbox360 er en dårlig maskine, den er bare ikke lige så god som Ps3. Med mindre det er spil som kun findes på Xbox360, for så giver det jo sig selv, hvad for en maskine der er bedst.
Så hvorfor var Xbox360 så populær? Var det spil udvalget eller ren fanboy'ism, som gjorde det? For den er jo en god maskine på sin egen facon. Bare ikke der hvor et spil findes til begge konsoller.
#94/#95
Tak for indput. Har også hældt lidt til Corsair, men er ikke så glad for at lyset kun er under tasterne, og ikke kommer igennem. Synes den smule taktile feedback i Razer virker interessant, og er softwaren ikke så vigtig. Jeg tror ikke jeg vil sidde og rode meget i det. Tror bare den bliver sat på én farve og så er det det.
Tak for indput. Har også hældt lidt til Corsair, men er ikke så glad for at lyset kun er under tasterne, og ikke kommer igennem. Synes den smule taktile feedback i Razer virker interessant, og er softwaren ikke så vigtig. Jeg tror ikke jeg vil sidde og rode meget i det. Tror bare den bliver sat på én farve og så er det det.
... der er traet af Google altid laver op paa deres menuer
... hvis "muscle memory" in Chrome nu er nyttesloes fordi at alting er aendret.
... hvis "muscle memory" in Chrome nu er nyttesloes fordi at alting er aendret.
@brostenen:
jeg tænker at den maskine der kan få det mest interessante udstyr, er playstation konsollen, hvis man endelig skal ud i at spille konsol
jeg tænker at den maskine der kan få det mest interessante udstyr, er playstation konsollen, hvis man endelig skal ud i at spille konsol
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.