mboost-dp1
Jeg er ham...
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
dugfrisk (72298) skrev:CBM (72294) skrev:dugfrisk (72293) skrev:
Du kan også putte havregryn i dine frikadeller.
Ellers tak :)
come to the dark side. De er faktisk fantastiske med havregryn.
Hvis man vil have lækre kødboller, på lam, Foreslår jeg knust enebær, mælkeopblødt tørt brød, timian, æg og hvidløg.
Yummi... Skal prøves.
Når jeg laver krebinetter, så blander jeg hakket gris, med æg og opblødt hvidt brød i mælk. Farsen bliver så dækket med rasp og steges som karbonader. Hertil skal der oprindeligt kartofler og stuvede grøntsager. Mange kalder hakkebøffer, baseret på gris for krebinetter. Men det er forkert ifølge et par kogebøger jeg har. Den ene fra 1933, og den anden fra 1946.
... der er skuffet over at Firefox ikke bundler libwidevinecdm (DRM)
... der ikke kan bruge Firefox til Netflix på macOS 10.15 (Catalina) fordi at libwidevinecdm ikke er code-signed med et root certifikat
... der går tilbage til Chrome
... der ikke kan bruge Firefox til Netflix på macOS 10.15 (Catalina) fordi at libwidevinecdm ikke er code-signed med et root certifikat
... der går tilbage til Chrome
...der har oversat familiens +100 år gamle opskrift på honningkage til engelsk og sendt af sted til en i Indonesien. Han var interesseret, da dens tekstur og bid, minder meget om den gingerbread-cake han beskrev, som man kan få på en restaurant som hedder Braga Permai. Så jeg venter spændt på en tilbagemelding på om det er noget han kan bruge til noget.
...der måtte gå ned på 16 GB Ram i sin pc da ram slots 3 og 4 er holdt op med at fungere
...der har prøvet alle kombinationer af ram moduler og ram slots
...der har prøvet at sætte frekvensen ned fra 2400 til 2100 mv
...der har prøvet alle kombinationer af ram moduler og ram slots
...der har prøvet at sætte frekvensen ned fra 2400 til 2100 mv
... der ikke synes newz.dk virker i Firefox
Kommentarfeltet ryddes ikke efter man sender.
... der er skuffet over at Firefox ikke bruger system-default fonts til input fields
... der håber Chrome snart bliver fixet på Catalina
Kommentarfeltet ryddes ikke efter man sender.
... der er skuffet over at Firefox ikke bruger system-default fonts til input fields
... der håber Chrome snart bliver fixet på Catalina
...der overvejer et raid 0 setup med 6 ens SSD a 120 GB som boot drev til min primære pc samt en installation af manjaro på den pc... Evt med en win 10 install i en vm
...der overvejer at nøjes med 4 stk SSD, da to SATA porte skal være inaktive for at jeg også kan benytte min M2 SSD
...der isf ville kunne bruge de 4 ens SSDer fra elgiganten
...der spekulerer på om man burde vælge RAID 0, 1, 5 eller 1+0, når det nu er 4 stk discount SSD'er ?
...der isf ville kunne bruge de 4 ens SSDer fra elgiganten
...der spekulerer på om man burde vælge RAID 0, 1, 5 eller 1+0, når det nu er 4 stk discount SSD'er ?
.. Der har en kæreste i samme situation. Bækkenløsning sammen med rygproblemer gør at hun ikke kan så meget, og kan næsten ikke lege med/tage sig af den første fødte på 18 måneder.
.. Der har en kæreste i samme situation. Bækkenløsning sammen med rygproblemer gør at hun ikke kan så meget, og kan næsten ikke lege med/tage sig af den første fødte på 18 måneder.
Helt enig! Især når man er i et lummert kontor uden muligheder for at smide fødderne i en spand is
Helt enig! Især når man er i et lummert kontor uden muligheder for at smide fødderne i en spand is
Nej - det magter jeg ikke, bliver idiot af at skulle ligge der hele dagen! Så er skam tilbage på arbejde igen.
Nej - det magter jeg ikke, bliver idiot af at skulle ligge der hele dagen! Så er skam tilbage på arbejde igen.
...der har købt en wyse tynd klient fra 2012 til den fyrstelige sum af 250 kr
...der vil eksperimentere med at gøre den til en lille sød desktop computer
...der vil eksperimentere med at gøre den til en lille sød desktop computer
... der snart brækker sig
"Valgte i 2018 at blive professionel blogger"
... der synes bloggere skulle skydes
... der synes bloggere skulle skydes
PHP-Ekspert Thoroughbreed (72346) skrev:... der snart brækker sig
jeg er enig i at det er latterligt og
det samme gælder i høj grad for diverse andre kendisser, herunder "youtubere"
Ronson ⅍ (72348) skrev:Jeg forstår slet ikke den verden.
Hvad får nogle mennesker til at følge med i en persons liv som primært går ud på at reklamere for produkter?
så skulle det da kun være fordi det var hosted af en tøs der så godt ud og man ikke lige havde noget bedre at give sig til
https://en.wikipedia.org/wiki/Marina_Orlova_(YouTu...
Fra før dengang hvor alle og enhver var youtubere og bloggere
https://en.wikipedia.org/wiki/Marina_Orlova_(YouTu...
Fra før dengang hvor alle og enhver var youtubere og bloggere
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.