mboost-dp1
Jeg er ham...
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
Claus Jørgensen (71151) skrev:... der var ude og køre go-karts med sine nye kollegaer
Altid godt! Tyder på godt klima pt.
Man kan åbenbart købe et C5 kabel i alle deres Kjell & Company elektronikbutikker (de ligger overalt i Stockholm). Men det tog mig en time at finde ud af at kabelet heder et C5 kabel.
Ligeså snart man ved det, er det nemt at finde en erstatning.
Så fingers crossed for at jeg kan købe et kabel i morgen!
Man kan åbenbart købe et C5 kabel i alle deres Kjell & Company elektronikbutikker (de ligger overalt i Stockholm). Men det tog mig en time at finde ud af at kabelet heder et C5 kabel.
Ligeså snart man ved det, er det nemt at finde en erstatning.
Så fingers crossed for at jeg kan købe et kabel i morgen!
...der lige vil dele dette billede:
med 2 BlackBerry telefoner der kører Android, kan jeg i princippet falde ind i flere af kategorierne... hmm.. gammel nørd fx? eller en smartere udgave af einstein :-)
med 2 BlackBerry telefoner der kører Android, kan jeg i princippet falde ind i flere af kategorierne... hmm.. gammel nørd fx? eller en smartere udgave af einstein :-)
... der har fået en iPhone 10
... der kan konkludere at FaceId er noget lort der kun virker halvdelen af gangene
... der kan konkludere at FaceId er noget lort der kun virker halvdelen af gangene
Claus Jørgensen (71156) skrev:... der har fået en iPhone 10
ROTFLMAO
...der spekulerer på hvor længe der mon går før Google også beslutter sig for at brugerne ikke må kunne aflæse batteriprocent på deres enhed?
Claus, du kan godt se batteriprocenten, bare ikke "hele tiden" - jeg var også pissed i starten, men på en måde er det faktisk fint nok, da man (jeg?) ikke får den paniske følelse når den er på f.eks. 16%
Hvordan/hvornår har du problemer med FaceID?
Hvordan/hvornår har du problemer med FaceID?
Men jeg kan godt lide at se batteriprocenten hele tiden, uden at skulle bruge to hænder til at swipe ned fra toppen.
FaceId? Tit. Jeg forsøge at installere en 10+ apps fra AppStore, og den fejlede FaceID (som den gør *hver* gang, ffs) 7+ gange. Og AppStore prompter dig om dit password når faceid fejler, ikke bare pin. Super træls.
Jeg har nok tastet min pin ind på min iPhone X flere gange de sidste 24 timer, end på min iPhone 6 de sidste 6 måneder.
Men jeg kan godt lide at se batteriprocenten hele tiden, uden at skulle bruge to hænder til at swipe ned fra toppen.
FaceId? Tit. Jeg forsøge at installere en 10+ apps fra AppStore, og den fejlede FaceID (som den gør *hver* gang, ffs) 7+ gange. Og AppStore prompter dig om dit password når faceid fejler, ikke bare pin. Super træls.
Jeg har nok tastet min pin ind på min iPhone X flere gange de sidste 24 timer, end på min iPhone 6 de sidste 6 måneder.
... der kan se at Yamazaki 18 koster 5-6000 dkk flaken
... der ikke synes 500 dkk for et glas var så galt nu
... der ikke synes 500 dkk for et glas var så galt nu
Ronson ⅍ (71171) skrev:...der har et RGB-tastatur hvor 2 knapper har fået problemer med den blå LED.
...der lige har fundet ud af at tastaturet er over 2 år :(
...der aldrig køber logitech igen. Indtil næste gang.
Øv. Har ikke haft problemer med mit mekaniske blå led keyboard endnu men det er også et roccat.
...der er glad for hans flatterende rolle i eventyret om QW freak
...der er ved at opgradere os på hans pi-top
...der lige har haft amibian sd kortet i pi-toppen for lidt portabel amiga sjov
...der skal have leget lidt med retropie igen og skal have tjekket recalbox ( https://www.recalbox.com/ )
...der lige har haft amibian sd kortet i pi-toppen for lidt portabel amiga sjov
...der skal have leget lidt med retropie igen og skal have tjekket recalbox ( https://www.recalbox.com/ )
...der lige har opdaget hvor mange fede spil der EGENTLIG er på GOG... HOLY S....
...der skal i gang med at anskaffe spil big time via GOG nu
...der skal i gang med at anskaffe spil big time via GOG nu
Qw_freak (71177) skrev:...hvis arbejdsplads har forbudt alkohold på adressen
...hvis arbejdsplads nu bare serverer sodavand og chips fredag eftermidag
...hvis arbejdsplads serverer børnechampagne til specielle lejligheder og fejringer...
... der lige har bestilt kanapéer og champagne til fredagsbar på fredag.
... der desværre er i Aarhus fredag grundet møder, så jeg kan ikke deltage i fredagsbaren :(
... hvis arbejde forbød alkohol i kantinen (til frokostpausen etc.)
... hvis arbejde skyndte sig at tillade alkohol i gæstekantinen
... hvis arbejde nu har tilladt alkohol i den almindelige kantine igen til specielle lejligheder
... hvis arbejde skyndte sig at tillade alkohol i gæstekantinen
... hvis arbejde nu har tilladt alkohol i den almindelige kantine igen til specielle lejligheder
... der lige vil slå et slag for Opera
Jeg har altid brugt Opera Mini på mobiltelefoner siden jeg fik en telefon der kunne gå på nettet (mere eller mindre)
Er fornyligt begyndt at bruge den igen i Windows, da jeg synes den performede lidt hurtigere når jeg var på remote sessions (teamviewer, vnc, whatever)
Opera har indbygget adblock, den blokerer reklamerne her på Newz - og Newz' spion har ikke fanget det, ligesom hvis man f.eks. bruger AdBlock Plus til Firefox
Opera er - imho - den hurtigste browser på markedet!
Jeg har altid brugt Opera Mini på mobiltelefoner siden jeg fik en telefon der kunne gå på nettet (mere eller mindre)
Er fornyligt begyndt at bruge den igen i Windows, da jeg synes den performede lidt hurtigere når jeg var på remote sessions (teamviewer, vnc, whatever)
Opera har indbygget adblock, den blokerer reklamerne her på Newz - og Newz' spion har ikke fanget det, ligesom hvis man f.eks. bruger AdBlock Plus til Firefox
Opera er - imho - den hurtigste browser på markedet!
Kan man overhovedet få Opera Mini til Desktop? Eller er det ikke bare en funktion man slår til i settings? o_O
Kan man overhovedet få Opera Mini til Desktop? Eller er det ikke bare en funktion man slår til i settings? o_O
PHP-Ekspert Thoroughbreed (71186) skrev:#71185
bruger den på mobile enheder, men til desktop? tjah der har du vist ret.. der har jeg altid bare søgt efter opera anyways.. jeg har en opera 55.0 kørende på denne box
CBM (71189) skrev:...der spekulerer på om det overhovedet er muligt at skifte kodeord til newz.dk ?
...der selv fandt ud af det :-)
...der bliver mere og mere bekymret over DR
...der bliver mere og mere bekymret over den stigende mængde af mere og mere rabiate lov forslag der er kommet siden 11 september
...der bliver mere og mere bekymret over den stigende mængde af mere og mere rabiate lov forslag der er kommet siden 11 september
PHP-Ekspert Thoroughbreed (71195) skrev:#71194
Opera klarer det faktisk ret godt - native!
Det gør en oratorio også!
https://www.quora.com/How-is-an-oratorio-similar-t...
:-)
...der spekulerer over denne artikel
https://www.computerworld.dk/art/244818/manden-bag...
* psykologi
* kommunikation
* atropologi
* sociologi
* filosofi
* business
* økonomi
- det er ikke så lidt man som SW mand efterhånden skal kunne???
"skal skabe den næste Facebook, så er der en større sandsynlighed for, at de ikke skaber noget, der vil være til skade for samfundet,” siger han. "
Facebook ER til skade for samfundet IMO
https://www.computerworld.dk/art/244818/manden-bag...
* psykologi
* kommunikation
* atropologi
* sociologi
* filosofi
* business
* økonomi
- det er ikke så lidt man som SW mand efterhånden skal kunne???
"skal skabe den næste Facebook, så er der en større sandsynlighed for, at de ikke skaber noget, der vil være til skade for samfundet,” siger han. "
Facebook ER til skade for samfundet IMO
Jeg lagde mærke til den.
Jeg synes at det er ren bullshit.
Hvis man vil starte egen virksomhed eller blive leder i en virksomhed og have ansvar for fremtidige produkter, så er det jo relevante områder.
Men en software udvikler skal jo primært udvikle software - ellers var vedkommende jo ikke software udvikler.
Og det burde være indlysende at der så bør fokuseres på software udvikling.
Hvis en software udvikler så har ambitioner om at skifte fra software udvikling til ledelse og/eller marketing eller starte egen virksomhed, så kan vedkommende jo studere nogle af disse emner f.eks. tage en HD.
Jeg lagde mærke til den.
Jeg synes at det er ren bullshit.
Hvis man vil starte egen virksomhed eller blive leder i en virksomhed og have ansvar for fremtidige produkter, så er det jo relevante områder.
Men en software udvikler skal jo primært udvikle software - ellers var vedkommende jo ikke software udvikler.
Og det burde være indlysende at der så bør fokuseres på software udvikling.
Hvis en software udvikler så har ambitioner om at skifte fra software udvikling til ledelse og/eller marketing eller starte egen virksomhed, så kan vedkommende jo studere nogle af disse emner f.eks. tage en HD.
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.