mboost-dp1
Jeg er ham...
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
...der vil opfinde signaturer til telefoner
I stedet for alt det der "jamen.. hej.. okay godt. hej. Ja, hej. hej...".
Der skal være en termineringsknap, når begge har trykket på den afspilles en standard "farvel" og forbindelsen afbrydes. Ikke flere akavede opkald.
I stedet for alt det der "jamen.. hej.. okay godt. hej. Ja, hej. hej...".
Der skal være en termineringsknap, når begge har trykket på den afspilles en standard "farvel" og forbindelsen afbrydes. Ikke flere akavede opkald.
... der har været væk i et stykke tid
... der ikke er gået glip af det helt store
... der lige vil informere Ronson om at jeg har lånt hans have
... der ikke er gået glip af det helt store
... der lige vil informere Ronson om at jeg har lånt hans have
Jamen Ronson ... Fyn er neutral grund! Vi har allerede truffet beslutningen.
Ps, vi medbringer dåsebajere og chips?
Ps, vi medbringer dåsebajere og chips?
Hånter (70965) skrev:Og rødvin. Og portvin.
Og måske en vaske ægte bøsse*!
* Og nej, selvom jeg er jyde mener jeg ikke et jagtvåben
Jeg kan stadigvæk flytte til USA på L1 indtil 25 Marts 2019, da kravet er at man har arbejdet 6 måneder for virksomheden inden for de sidste 24 måneder.
Dvs. op til 18 måneder efter opsigelse, hvis man går tilbage og arbejder for sammme virksomhed.
Jeg orker bare ikke at forsøge USA pt. Plus det vil nok tage 2-3 måneder, og så lang tid mere vil jeg ikke være arbejdsløs. Det er keeeeeeeeeeeeeeeeedeligt
Jeg kan stadigvæk flytte til USA på L1 indtil 25 Marts 2019, da kravet er at man har arbejdet 6 måneder for virksomheden inden for de sidste 24 måneder.
Dvs. op til 18 måneder efter opsigelse, hvis man går tilbage og arbejder for sammme virksomhed.
Jeg orker bare ikke at forsøge USA pt. Plus det vil nok tage 2-3 måneder, og så lang tid mere vil jeg ikke være arbejdsløs. Det er keeeeeeeeeeeeeeeeedeligt
Swift er nok der jeg er stærkest pt. men jeg er ved at friske op på C#.
Og ja, det er ikke så mange interassante i Danmark. Har søgt hos Microsoft KBH også (nyt hold til Dynamics for Marketing).
Det har også vrimlet ind med forslag i Stockholm i dag, og har søgt et af dem hos Schibsted (3 tidligere kollegaer arbejder der).
Overvejer lidt også at søge hos Volvo hvis jeg alligevel skal tilbage til Sverige.
Swift er nok der jeg er stærkest pt. men jeg er ved at friske op på C#.
Og ja, det er ikke så mange interassante i Danmark. Har søgt hos Microsoft KBH også (nyt hold til Dynamics for Marketing).
Det har også vrimlet ind med forslag i Stockholm i dag, og har søgt et af dem hos Schibsted (3 tidligere kollegaer arbejder der).
Overvejer lidt også at søge hos Volvo hvis jeg alligevel skal tilbage til Sverige.
...der oftere og oftere ikke kan poste fra mobil og tablet mere? WTF!? uanset om det er firefox, chrome eller opera???
...der måtte starte en PC for at skrive indlæg i dag???
...der måtte starte en PC for at skrive indlæg i dag???
gramps2 (70985) skrev:#70984
Det skulle ikke have noget med https://www.fyens.dk/middelfart/Markbrand-naer-Fje... at gøre?
Lugter ikke helt som grill, sådan noget.... Men det er en sjælden lugt efterhånden. Jeg husker tydeligt hvordan man brændte marken af mellem middelfart og brenderup, da jeg var barn. Det var når høsten var i hus, og der kun var rester/rødder og høstaffald tilbage. Efter at man havde lavet halm ud af neg'ene. Jeg erindrer at man stoppede, grundet luft forurening eller noget i den retning. Men det gav nu meget godt gødning at brænde marken af, så jorden blev "rigtig" igen. "Jorden er rigtig". Det sagde min farmor altid, når hun ringede fra brenderup og ville have min far til at så' afgrøder i den gamle frugtavler have.
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.