mboost-dp1
Jeg er ham...
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
Tumleren (7051) skrev:..der er kommet hjem fra julefrokost.. Det endte lidt underligt med en slushice-maskine fyldt med malibou, blå bolsj, is, ris a la mande, snaps, jäger, små gule og sådan set bare hvad der nu stod rundt omkring. Inkl. soja-sauce.
..der synes det lyder som en stærk cocktail.
...der lige er gået igennem Machinarium og er skuffet.
...der synes et adventurespil skal vare mere end 3-4 timer, selv om det er billigt.
...der synes et adventurespil skal vare mere end 3-4 timer, selv om det er billigt.
Systran (7067) skrev:...der mener at kunne huske at Requiem for a Dream er den melodi der bliver brugt 2/3 af SAMTLIGE actionfilm-trailere eller noget lignende.
...der sidder og roder med diskursanalyse (hint hint) samt legitimering af Vietnamkrigen.
Niceness. Det har jeg også brugt i min sidste skriveøvelse på uni samt i den synopsis, som jeg afleverede i torsdags.
Diskursteori (eller, poststrukturalisme, som det mere bredt går under hos os) er niceness!
Systran (7067) skrev:...der mener at kunne huske at Requiem for a Dream er den melodi der bliver brugt 2/3 af SAMTLIGE actionfilm-trailere eller noget lignende.
Læser du Cracked?
LinguaIgnota (7071) skrev:Læser du Cracked?
Ja, engang imellem, men den havde jeg ikke set - jeg kommenterede faktisk udelukkende på egne betragtninger, men jeg var så åbenbart ikke den eneste.
Synes mest, det er[url= Clint Mansell-versionen[/url], de bruger. Overalt.
... der sov over sig og blev hjemme fra skole, men som faktisk alligevel laver seriøst arbejde med Eva :O - bare ikke lige nu.
NioBe (7062) skrev:...hvis nabo havde indbrud på det tidspunkt hende og kæresten var i biffen. Og som ikke havde nogle gardiner inde i stuen..
...der føler sig heldig...
Sæt et billede af dig selv i hvert vindue, det bør skræmme alle evt. indbrudstyve langt væk...
...der overvejede at flame terra fordi han er så meget efter NioBe, men heldigvis kunne se det sjove idet :P
...der lover at skrive en anmeldelse, når han har brugt den lidt :)
...der har købt den første bog fra den: "Thinner" af Stephen King. Pris: 6.50 $
...der har opdaget at bladrer jeg på min Kindle, så bladrer jeg også i Kindle til iPhone, men mere om det i anmeldelsen :)
...der har købt den første bog fra den: "Thinner" af Stephen King. Pris: 6.50 $
...der har opdaget at bladrer jeg på min Kindle, så bladrer jeg også i Kindle til iPhone, men mere om det i anmeldelsen :)
...der godt lige vil have lov til at kaste op ud over HPs Partner-RMA-crap
Der skulle gå en uge fra jeg sendte 3 RMA-anmodninger til jeg fik afslag på alle 3.
Nogle indere svarede mig at jeg havde skrevet noget de ikke kunne tyde og at jeg skulle prøve med blokbogstaver. Der var jeg godt nok ved at dele skideballer ud for, for jeg havde ikke gjort andet end at sende 3 mails til den danske afdeling.
Så ringer man til partner-support og får at vide at der skal anmodes på en anden måde nu og at jeg skal være HP Partner først. Og så vil han sende mig en email med oprettelseskema vedhæftet, hvor efter han sender mig en mail uden noget vedhæftet.
Så opgav jeg og fik mig selv stillet videre til slutbrugersupport, hvor der sad en fantastisk venlig mand ved navn Martin. Som egentlig ikke har noget med forhandlersupport at gøre, men gerne ville hjælpe mig da han fik forklaret hvor ufattelig bøvlet hele forløbet havde været. Det tog da også en times tid i det hele, men hvor er det dog fantastisk at nogen gad yde lidt service. Og i stedet for at skulle sende 3 computere ind sender han en strømadapter, en harddisk+recovery kit og får infocare til at hente den sidste computer.
Fantastisk.
tl;dr - i knows!
Der skulle gå en uge fra jeg sendte 3 RMA-anmodninger til jeg fik afslag på alle 3.
Nogle indere svarede mig at jeg havde skrevet noget de ikke kunne tyde og at jeg skulle prøve med blokbogstaver. Der var jeg godt nok ved at dele skideballer ud for, for jeg havde ikke gjort andet end at sende 3 mails til den danske afdeling.
Så ringer man til partner-support og får at vide at der skal anmodes på en anden måde nu og at jeg skal være HP Partner først. Og så vil han sende mig en email med oprettelseskema vedhæftet, hvor efter han sender mig en mail uden noget vedhæftet.
Så opgav jeg og fik mig selv stillet videre til slutbrugersupport, hvor der sad en fantastisk venlig mand ved navn Martin. Som egentlig ikke har noget med forhandlersupport at gøre, men gerne ville hjælpe mig da han fik forklaret hvor ufattelig bøvlet hele forløbet havde været. Det tog da også en times tid i det hele, men hvor er det dog fantastisk at nogen gad yde lidt service. Og i stedet for at skulle sende 3 computere ind sender han en strømadapter, en harddisk+recovery kit og får infocare til at hente den sidste computer.
Fantastisk.
tl;dr - i knows!
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.