mboost-dp1

Jeg er ham...

Gå til bund
Gravatar #6851 - NioBe
3. dec. 2009 07:51
...der har en bil hvis starter er kaput.. :/
Gravatar #6852 - Dr.pikkuk
3. dec. 2009 08:22
... der er misundelig på at Niobe overhovedet har en bil
Gravatar #6853 - NioBe
3. dec. 2009 08:28
...der siger til Pikkuk at hun både har bil (midlertidig død), hus og vovse, sammen med manden i en alder af 23 år. Synes hun selv er godt klaret.
Gravatar #6854 - Dr.pikkuk
3. dec. 2009 08:47
... der nu bliver endnu mere misundelig. jeg har nemlig hverken hus, vovs, fjernsyn, opvaskemaskine eller penge for den sags skyld - til gengæld har jeg to børn i en alder af 28... det synes jeg egentlig også er meget godt klaret ;)
Gravatar #6855 - NioBe
3. dec. 2009 08:55
...der siger at har man familie, så har man alt. Og resten er overflødigt :D
Gravatar #6856 - Woller
3. dec. 2009 09:43
...der lige har set at Lingualgnota igen har skiftet profil billede
Gravatar #6857 - XorpiZ
3. dec. 2009 11:17
.. der har haft en lortedag so far.

Først sov jeg over mig og blev vækket 8.40 af en kollega, der ringede og spurgte, om jeg ikke skulle på arbejde idag.

Derudover er jeg igang med at afvikle en gammel server. Det er jo altid spændende, om der er noget, der stadig kører på den - men jeg var overbevist om, at det hele var blevet flyttet. Så jeg slukker serveren og venter spændt på, om der er nogen der ringer med problemer.

Ikke ret længe efter, er der så en der ringer "Jeg kan ikke komme på nettet". Jeg løber ned og kigger, og ser, at han ikke kan få forbindelse til DHCP-serveren...... der går det op for mig, at den gamle server kører både DNS og DHCP :|

Godt det snart er weekend ;(
Gravatar #6858 - Kris
3. dec. 2009 11:31
...der godt kender det med lortedage og derfor vil foreslå XorpiZ at sørge for at købe hans livret til aftensmad, ekstra guf og se en film han ved han synes er god. Så har man i hvert fald gjort sit for at halvdelen af dagen bliver god.

...der er træt af at føle sig træt hele tiden og bare gerne snart ville ha den ferie. Og lysere dage.
Gravatar #6859 - XorpiZ
3. dec. 2009 12:06
.. der synes det er nogle fine forslag Kris kommer med. :D
Gravatar #6860 - Kris
3. dec. 2009 12:10
...der faktisk godt kan komme med gode idéer. Det hjælper iøvrigt også at bage chokolademuffins med pink glasur og prinsessekrymmel.
Gravatar #6861 - NioBe
3. dec. 2009 12:19
...der ikke ser så godt... :/
Gravatar #6862 - XorpiZ
3. dec. 2009 12:20
Kris (6860) skrev:
...der faktisk godt kan komme med gode idéer. Det hjælper iøvrigt også at bage chokolademuffins med pink glasur og prinsessekrymmel.

.. der synes du burde bage nogen og bringe dem ud til Kolding.
Gravatar #6863 - Corholio
3. dec. 2009 12:49
XorpiZ (6862) skrev:
.. der synes du burde bage nogen og bringe dem ud til Kolding.

Du skulle vel ikke arbejde hos APC, og GIV mig så mit internet!

Edit: ... der glemte at starte beskeden med "jeg er ham".
Gravatar #6864 - Dr.pikkuk
3. dec. 2009 12:50
... der synes Xorpiz ikke skal tage det så tungt - erare humanum est - og alt det der.
Gravatar #6865 - XorpiZ
3. dec. 2009 13:12
.. der ikke aner hvad APC er. :D Udover at det er et køretøj i militæret?!
Gravatar #6866 - terracide
3. dec. 2009 13:16
NioBe (6861) skrev:
...der ikke ser så godt ud... :/

Fixed...
Gravatar #6867 - Woller
3. dec. 2009 13:24
...der undrer sig over Terracides had til NioBe
Gravatar #6868 - Kris
3. dec. 2009 13:29
...der tror Terracide inderst inde synes NioBe er ret så BauwWauw, men stadig lever efter tugte-reglen.
Gravatar #6869 - XorpiZ
3. dec. 2009 13:38
Kris (6868) skrev:
...der tror Terracide inderst inde synes NioBe er ret så BauwWauw, men stadig lever efter tugte-reglen.

.. der forklarer, at det er ret normalt i børnehavealderen - og hos folk, der rent mentalt befinder sig på børnehavestadiet.
Gravatar #6870 - NioBe
3. dec. 2009 13:41
...der giver XorpiZ ret - Sådan nogle som Terracide kan jo ikke tåle at andre folk har en mening jo. Det må da være tegn for mental børnehave alder.

Burde du ikke også lige kigge på dig selv først inden du "fixer" noget!? ;)
Gravatar #6871 - Dr.pikkuk
3. dec. 2009 13:42
... der nu vil gå ud i sandkassen og lege med biler - brrmmmmmmm brrrrrrmmmm..
Gravatar #6872 - LinguaIgnota
3. dec. 2009 13:46
Jeg kan godt være lidt nervøs for, om Pikkuk kommer til at praktisere medicin. Jovel, han virker da sympatisk nok, men se på ham - er det virkelig sådan et menneske, du vil have bag en receptblok? Manden laver billyde, ffs!
Gravatar #6873 - Woller
3. dec. 2009 13:49
...der er enig med Lingualgnota, hvis jeg så pikkuk stå klar når jeg skulle til lægen ville jeg sku nok finde en anden :P
Gravatar #6874 - LinguaIgnota
3. dec. 2009 14:02
LinguaIgnota træder ind i Pikpiks praksis.

Pikpik: "Tag plads i stolen."

LinguaIgnota: "Jo tak."

LinguaIgnota tager plads i stolen.
Pikpik: "Det er rart at se dig, selvom jeg kunne ønske, at det havde været under nogle andre omstændigheder."

LinguaIgnota vrider sig nervøst i hænderne.
Pikpik: "Jeg har jo indkaldt dig, fordi vi har fået dine prøveresultater..."

LinguaIgnota afbryder Pikpik.
LinguaIgnota: "Ja, det er jeg klar over. Giv mig det nu råt for usødet, doktor, hvor slemt står det til. Er det leveren?"

Pikpik får et fjernt udtryk i ansigtet og stirrer ud i tomheden.
Pikpik: "Ved du hvad..."

Pikpik sænker blikket og kigger LinguaIgnota dybt i øjnene.
Pikpik: "Jeg tror sgu lige, jeg smutter ud i sandkassen og leger med biler!"

Pikpik rejser sig og går mod døren.
Pikpik: "Brrmmmmmmm brrrrrrmmmm...

LinguaIgnota: "???"
Gravatar #6875 - zin
3. dec. 2009 14:06
#6874:
Efter kort tid lyder det ude fra sandkassen

Pikpik: "Brrrmmmmmmm..... KRASH BANG!!1! Det er fallos - fallos skal af! Brrrrrmmmmmm...."

Lingualgnota kom hjemderefter, men han var ikke sig selv længere. Han var noget mere. Eller mindre.
Gravatar #6876 - terracide
3. dec. 2009 14:12
Woller (6867) skrev:
...der undrer sig over Terracides had til NioBe

Jeg hader ikke mennesker jeg ikke kender...had er en personlig og intens følelse...og beklager, newz, men jeg er ikke til kvabsede søer, men mere til den slim-line blondie jeg har derhjemme :)
Gravatar #6877 - LinguaIgnota
3. dec. 2009 14:21
Nu skal Terracide lige huske, før han kommer for godt i gang, at han engang postede et billede af damen derhjemme, og at mange af os derfor godt ved hvordan, hun ser ud.
Man må formode, at når nogen poster billeder af trunten med det formål at prale, så er de taget på en god dag og fra den rette vinkel - så det bliver vel ikke meget bedre, medmindre lyset er slukket og hun har en sæk over hovedet.

Det er selvfølgelig en smagssag, og jeg foretrækker i forvejen mine damer mindre brugte, men jeg synes altså ikke, at det var så imponerende.

EDIT: Holy crap, så I lige hvor diplomatisk jeg fik formuleret mig? Fredsforhandlinger i Gaza, here I fucking come!
Gravatar #6878 - terracide
3. dec. 2009 14:33
#6877:
Jeg postede nemlig ikke et stylet model-billede...point being?
Gravatar #6879 - zin
3. dec. 2009 14:41
#6878:
...der forklarer terracide: Point being at du tydeligvis har en tudegrim kæreste, og derfor ikke har nogen ret til at udtale dig om skønhed i blandt kvinder, når du ikke kan få bedre selv.
Eller: Lad være med at kaste med sten når du bør i et glas hus.
Gravatar #6880 - LinguaIgnota
3. dec. 2009 14:41
terracide (6878) skrev:
point being?

Så formulerede jeg mig vist alligevel for diplomatisk.
Du får den lige igen: Din kæreste er ikke synderligt pæn.

Hun er sikkert et rart menneske, og jeg glæder mig over, at du har nogen, som du er glad for - men hendes billede dræber min erektion. Og så er hun vel også rimelig slap i underlivet, når hun har pølset babyer ud.
Gravatar #6881 - zin
3. dec. 2009 14:43
... der var hurtigere end linguaIgnota.
Gravatar #6882 - LinguaIgnota
3. dec. 2009 14:44
Ja, det er da meget muligt, men jeg fik så også en detalje omkring underlivet med. Jeg synes, at jeg vandt.

Newz mangler en "Terracides kæreste er så slap i underlivet, at..."-tråd.
Gravatar #6883 - XorpiZ
3. dec. 2009 14:52
.. der sidder og fniser over de sidste 10 indlæg :D
Gravatar #6884 - xstefan
3. dec. 2009 15:02
Der sidder og facepalmer over de sidste 11 indlæg ...
Gravatar #6885 - doh09
3. dec. 2009 15:49
... Der griner ^^

LinguaIgnota (6882) skrev:
Newz mangler en "Terracides kæreste er så slap i underlivet, at..."-tråd

... At man kunne parkere en bus dernede uden hun bemærkede det.

... At når hun står på 5 sal skal hun have en klemme dernede for at det ikke skraber fortovet ^^
Gravatar #6886 - NioBe
3. dec. 2009 15:53
terracide (6876) skrev:
mere til den slim-line blondie jeg har derhjemme :)

Pics or it didnt happend!
Gravatar #6887 - tazimn
3. dec. 2009 16:58
terracide (6876) skrev:
..men mere til den slim-line blondie jeg har derhjemme :)

Slim Line? Det var da ikke et sødt navn til en kvabset so.

Derudover behøver du ikke at prale med at du er for doven/liderlig til at puste hende ordentligt op..

XorpiZ (6883) skrev:
.. der sidder og fniser over de sidste 10 indlæg :D

Der iøvrigt mener at mænd der fniser burde lade være!
Gravatar #6888 - Dr.pikkuk
3. dec. 2009 17:13
terracide (6876) skrev:
Jeg hader ikke mennesker jeg ikke kender...had er en personlig og intens følelse...og beklager, newz, men jeg er ikke til kvabsede søer, men mere til den slim-line blondie jeg har derhjemme :)

Min datter leger også med barbier :)

jeg vil ikke vide hvilke dukker du har derhjemme eller i hvilken stand de er, hmmkay? ;)

edit: kan nigen ikke linke til føromtalte billede...
Gravatar #6889 - XorpiZ
3. dec. 2009 17:30
tazimn (6887) skrev:
Der iøvrigt mener at mænd der fniser burde lade være!

.. der principielt er enig, men som ikke vil sidde og grine højt på arbejdet af den slags. :<
Gravatar #6890 - Ronson ⅍
3. dec. 2009 21:26
NioBe (6851) skrev:
...der har en bil hvis starter er kaput.. :/

...der de sidste par dage et par gange har siddet og ventet i en meget kold firmabil på at nogle kolleger eller Falck skulle komme forbi, fordi starteren er defekt.

Og nu det tragiske... Bilen var forbi en lokal mekaniker, der efter at have haft den et par timer konstaterede at batteriet var fladt og at det var derfor den ikke ville starte. På trods af han fik at vide at lygter og indbygget radio/navigation absolut kørte uden problemer og ikke engang gik ud når man drejede nøglen for at starte.

Så gik den død i Fredericia, ringede efter Falck. Og ca. 15 minutter efter jeg havde ringet efter dem var de både mødt op, havde fået bilen igang og konstateret hvor fejlen lå.

Han hev en metalstang og en hammer frem, hamrede et par gange og så startede den første gang. Noget med at han hamrede kullen ind i starteren, som jeg forstod ham?

Anyway, hurra for Falck.
Gravatar #6891 - LinguaIgnota
3. dec. 2009 22:04
Pikkuk (6888) skrev:
edit: kan nigen ikke linke til føromtalte billede...

Det tog lidt tid at finde, men værs'go, fra tråden "Den positive tråd :)", her er det.

EDIT: Og synes jeg altså ikke, at vi skal mobbe Terracide mere. Det er kun sjovt, indtil nogen bliver ked af det. :(
Gravatar #6892 - Jakob Jakobsen
3. dec. 2009 22:10
Ronson (6890) skrev:
Han hev en metalstang og en hammer frem, hamrede et par gange og så startede den første gang. Noget med at han hamrede kullen ind i starteren, som jeg forstod ham?

Yay, så har du en bil der starter fint de næste 20 gange :D
Kullene skal skiftes, eller hvis de har sat sig, skal de renses, ellers holder det ikke.
Gravatar #6893 - Tumleren
3. dec. 2009 22:58
..der er ved at bogstaveligt talt kaste op over den her opgave.. har så fucking ondt i maven og lige under 12 timer tilbage at skrive i. får et fucking sammenbrud
Gravatar #6894 - Ronson ⅍
3. dec. 2009 23:05
#6892: Hvis den virkelig starter de næste 20 gange så er det en klar fremgang og nok også rigeligt til at den kan nå på værksted inden det sker igen.
Gravatar #6895 - gnаrfsan
4. dec. 2009 00:38
...der lige har fundet ud af at der er ved at danne sig en gruppe guildet, der vil gøre ham til guildmaster... what to do...
Gravatar #6896 - Tumleren
4. dec. 2009 07:20
Tumleren (6893) skrev:
..der er ved at bogstaveligt talt kaste op over den her opgave.. har så fucking ondt i maven og lige under 12 timer tilbage at skrive i. får et fucking sammenbrud

..der nu kun mangler konklusion og abstract.. med hele 3½ time tilbage
Gravatar #6897 - terracide
4. dec. 2009 07:24
NioBe (6886) skrev:
Pics or it didnt happend!

Den her lille post var det hele værd, kvabse :)
Gravatar #6898 - NioBe
4. dec. 2009 08:18
terracide (6897) skrev:
Den her lille post var det hele værd, kvabse :)

Wauw! Det er godt du er glad. Skal du have en slikkepind? :oP

...der hiver en stor slikke pind frem..
Gravatar #6899 - terracide
4. dec. 2009 09:03
NioBe (6898) skrev:

Ja, man bliver ikke kvabset uden grund...
Gravatar #6900 - starz#1
4. dec. 2009 09:13
NioBe (6898) skrev:

...der undrer sig over, om NioBe altid går med en stor slikkepind, og giver den til små (Terra)børn?
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login