mboost-dp1
Jeg er ham...
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
Der sidder og nyder en 300g, perfekt stegt, bison steak, med ovnbagte kartofler og hjemmelavet whiskeysauce.
...der endelig har taget sig sammen til at sortere sine 10.000+ billeder fra det sidste års tid.
...der er træt i hovedet.
...der er træt i hovedet.
vandfarve (5568) skrev:... der gerne vil være syg en dag eller to, da det tilsyneladende er den eneste gyldige undskyldning for at lave intet nu om dage.
Nejnej, jagt er også en undskyldning for alt...
...der lige har formateret...
Jakob Jakobsen (5573) skrev:...der er træt af ikke at være træt når han skal sove.
...der synes at det er snyd at du skriver det jeg ville have skrevet :O
...der gjorde en telefonsælger mundlam i dag :D
Havde næsten fri så jeg gik ned til de andre bag i butikken og slog højttaleren til. Han ville sende/sælge mig noget undertøj og så sagde jeg at det bruger jeg ikke..
Så mente han lige at det kostede jo kun 20 kr + porto så det var jo ret billigt, så sagde jeg "NEJ! nu havde jeg taget et standpunkt og var holdt helt op med at gå med undertøj".. så blev han helt stille..
"nå............... jamen .. så vil jeg ønske dig alt held og lykke med det i fremtiden........ fortsat god aften"
Det var ren win
Skal til at bruge vi bruger ikke-metoden noget mere
Havde næsten fri så jeg gik ned til de andre bag i butikken og slog højttaleren til. Han ville sende/sælge mig noget undertøj og så sagde jeg at det bruger jeg ikke..
Så mente han lige at det kostede jo kun 20 kr + porto så det var jo ret billigt, så sagde jeg "NEJ! nu havde jeg taget et standpunkt og var holdt helt op med at gå med undertøj".. så blev han helt stille..
"nå............... jamen .. så vil jeg ønske dig alt held og lykke med det i fremtiden........ fortsat god aften"
Det var ren win
Ronson (5582) skrev:...der gjorde en telefonsælger mundlam i dag :D
Det var ren win
Nice one!
...der lige har modtaget og opsat sin nye Netgear WNDR370 router, som afløser til den 6 år gamle Asus WL-500GD
...der mener 680Mhz burde være nok til en privat router.
...der vil tage sig en lur.
...der mener 680Mhz burde være nok til en privat router.
...der vil tage sig en lur.
... der er pænt træt af den nye fiberboks, der lige er blevet sat op, fordi:
1. Den sidder længere væk fra den nærmeste pc end mine netkabler kan række
2. Den kan ikke håndtere at agere dhcp-server, så jeg kan kun have én pc på af gangen
3. Den er grim
... der er pænt glad for den nye fiberboks, der lige er blevet sat op, fordi:
1. Den giver mig en hastighed på ikke mindre end 25/75 - ifølge teknikerens tests på tre forskellige sider hvertfald.
1. Den sidder længere væk fra den nærmeste pc end mine netkabler kan række
2. Den kan ikke håndtere at agere dhcp-server, så jeg kan kun have én pc på af gangen
3. Den er grim
... der er pænt glad for den nye fiberboks, der lige er blevet sat op, fordi:
1. Den giver mig en hastighed på ikke mindre end 25/75 - ifølge teknikerens tests på tre forskellige sider hvertfald.
...der sammen med Eva skal prøve at finde hen til Medieskolerne i dag - måske bliver dette mit sidste indlæg.
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.