mboost-dp1
Jeg er ham...
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
... Der lige har bestilt flytning af mit bredbånd, så er klar til gaming så snart jeg flytter ind i den nye crib 15/10, trada niobe :D
XorpiZ (5150) skrev:Jonasdonbaek (5149) skrev:..der har samfundsfag, har har hørt på fremlæggelser de sidste to timer. spændende..
..der synes at finanslov 2010 er utrolig dårligt lavet! Det vil resultere i et underskud på 120 MIA kroner, hvad mener i?
.. der mener, at de folk, der har lavet finansloven forhåbentlig har mere styr på det end de fleste herinde.
..der mener at det burde kunne laves om, 120 mia. er satme meget. Olien slipper snart op, og så tjener Danmark ikke 35 mia. på det, og skal derimod til at købe det og importere det. Danmark bliver en banan stat.
XorpiZ (5161) skrev:#5158
.. der er chokeret over, at en 16-årig har større økonomisk indsigt end diverse embedsmænd og politikere!
.. der har en dårlig vane med at bruge sarkasme
..der griner lidt.. - Lars lykke prøver kun at få de andre partier med på den, så kan kan tage skylden SAMMEN med dem og ikke selv, så kan han også stadig være statsminister.
måske er jeg 16 år, men det jeg siger er i det mindste rigtigt! :)
Jeg kan godt sende jer finansloven?
Kris (5164) skrev:...der pointerer at bare fordi man råber højest med sin mening har man ikke nødvendigvis ret.
forklar? ;)
...der forklarer Jonasdonbaek, at alle har hver deres mening specielt om politik. Man kan mene lige hvad man vil, men det gør det ikke "rigtigt", i det alle har hver deres idé om hvad der er rigtigt.
Ergo kan du ikke bare skrive som tidligere, da du ikke kan antage at din mening er den mest rigtige:
...der ikke vil komme ind på hvorvidt hun er enig med Jonasdonbaek eller ej, da dette ikke er det rette forum til at diskutere politik.
Ergo kan du ikke bare skrive som tidligere, da du ikke kan antage at din mening er den mest rigtige:
Jonasdonbaek (5162) skrev:... men det jeg siger er i det mindste rigtigt! :)
...der ikke vil komme ind på hvorvidt hun er enig med Jonasdonbaek eller ej, da dette ikke er det rette forum til at diskutere politik.
Kris (5167) skrev:...der forklarer Jonasdonbaek, at alle har hver deres mening specielt om politik. Man kan mene lige hvad man vil, men det gør det ikke "rigtigt", i det alle har hver deres idé om hvad der er rigtigt.
Ja okay :)
Jonasdonbaek (5162) skrev:XorpiZ (5161) skrev:#5158
.. der er chokeret over, at en 16-årig har større økonomisk indsigt end diverse embedsmænd og politikere!
..der griner lidt.. - Lars lykke prøver kun at få de andre partier med på den, så kan kan tage skylden SAMMEN med dem og ikke selv, så kan han også stadig være statsminister.
.. der da lige vil pointere, at hvis såfremt finansloven var så dårlig, så havde oppositionen nok været rimelig meget fremme i skoene..
XorpiZ (5169) skrev:Jonasdonbaek (5162) skrev:XorpiZ (5161) skrev:#5158
.. der da lige vil pointere, at hvis såfremt finansloven var så dårlig, så havde oppositionen nok været rimelig meget fremme i skoene..
..der siger ja, men den er jo heller ikke vedtaget endnu.
Woller (5172) skrev:..der også lige opdagede en vabel på oversiden af sin lilletå :S
..der har samme problem.
XorpiZ (5175) skrev:Og det er vel netop derfor, de skal skynde sig at komme med deres kritik. Det nytter jo ikke noget at komme med den, når den er vedtaget.. så fremstår de bare som hyklere.
..der giver XorpiZ ret, men jeg synes bare ikke at jeg hører noget kritik af den, mærkeligt nok.
...der forklarer woller at nogle sko er lavet så åndssvagt at de skraber imod oversiden af tæerne og laver vabler.
....der faktisk også har to vabler på venstre hånds langefinger og fuckfinger, men det er selvforskyldt. Man kan ikke give den gas på bass uden at det gør nas.
....der faktisk også har to vabler på venstre hånds langefinger og fuckfinger, men det er selvforskyldt. Man kan ikke give den gas på bass uden at det gør nas.
Tumleren (5178) skrev:..der har været ved drejebænken hele dagen og har fremtryllet en 100% fungerende kødhammer
..der synes det er nice :P
... Der spørger NioBe om hendes hår på ryggen rejste sig da hun hvæste :D
... Der godt kunne æde en chokokage på 2kilo!
... Der godt kunne æde en chokokage på 2kilo!
... der ikke ved, om det er et godt eller dårligt tegn, at han virkelig ikke kan udstå sin nye kollega, som han mødte første gang i dag.
... og som spørger, om det er naturligt at føle, at jeg næsten er tvunget til at slå hende meget hårdt, hvis jeg ikke skal eksplodere i indespærret vrede?
... som derfor vil høre, om andre har samme følelser overfor folk, som man slet ikke kan udstå?
... og som spørger, om det er naturligt at føle, at jeg næsten er tvunget til at slå hende meget hårdt, hvis jeg ikke skal eksplodere i indespærret vrede?
... som derfor vil høre, om andre har samme følelser overfor folk, som man slet ikke kan udstå?
... der på ingen måde er voldelig eller aggressiv, men lige præcis denne pige kan bare trykke alle de forkerte steder (ubevidst) og får mig virkelig op i det røde felt.
Nej, jeg er ikke interesseret i hele din livshistorie, eller i hvor dejligt og fedt et liv, som du har haft indtil videre. Jeg spurgte ikke ind til det, fordi jeg var interesseret, men fordi jeg var høflig!
Nej, jeg er ikke interesseret i hele din livshistorie, eller i hvor dejligt og fedt et liv, som du har haft indtil videre. Jeg spurgte ikke ind til det, fordi jeg var interesseret, men fordi jeg var høflig!
...der godt kan have det sådan med mennesker med en vis opførsel. Folk med tilpas dårlig situationsfornemmelse, ignorante folk, dem der tror, de er verdens navle og så er der heldigvis ikke så mange et cetera'er... :) Nå, det var dagens udbrud og den blotte tanke kan godt sløre mit syn for en kort bemærkning :P
... der henter demoen af "The Settlers 6: The Rise of An Empire" for at se, om det er noget for mig.
... der undskylder overfor Woller, da det var henvendt til min kollega.
... der forklarer NioBe, at jeg er utrolig dårlig til at ignorere personer. I stedet spiller jeg mere reserveret og stille, men det hjælper bare ikke, når personen tror, at man er "god" til at lytte og lader dem tale ud. Hmm...
... der undskylder overfor Woller, da det var henvendt til min kollega.
... der forklarer NioBe, at jeg er utrolig dårlig til at ignorere personer. I stedet spiller jeg mere reserveret og stille, men det hjælper bare ikke, når personen tror, at man er "god" til at lytte og lader dem tale ud. Hmm...
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.