mboost-dp1
Jeg er ham...
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
Caek of Doom (5047) skrev:...der ikke forstår Jonasdonbaek.
..der fortæller Caek at han cykler fordi han har interesse for det og synes det er en dejlig og fantastisk sport, vi er jo alle forskellige. :-)
...der er sur over at mine høreting der IGEN er gået i stykker :S
...der nu hører musik i nogen gamle nogen, og det lyder FORKERT! :(
...der nu hører musik i nogen gamle nogen, og det lyder FORKERT! :(
Woller (5056) skrev:...der har en ven der var tæt på at få en fartbøde på cykel for et par dage siden.
...der derfor ikke føler for at kaste sig ud i cykelsport^^ (jeg ved det dårlig undskyldning)
..der har kørt 65 på sin racercykel inde i byerne, og flere gange har politiet kørt bag mig, men aldrig givet mig en bøde.
Woller (5059) skrev:han kørte 55 da han blev stoppet af en motorcykel betjent, han fik en advarsel^^
..der siger "haha nice" :D Det var sikkert en overvægtig betjent ;)
..der har samfundsfag og skal fremlægge om finanslov 2010 om lidt..
Strauss (5052) skrev:...der spørger #5051 hvor han har fået et eksemplar af den, da bogen, så vidt jeg ved først kommer i Oktober ?
der da lige henviser til:
http://wikileaks.org/wiki/Thomas_Rathsack:_Jaeger_...
pewbe (5078) skrev:...der engang fik en gratis :D
De er jo også lavet af alt det dej og brunsviger som bageren har tabt på gulvet, så det er da ikke så underligt at han gav dig den gratis :D
...der flere gange har brækket sig umiddelbart efter at have hældt en alt for stor og alt for stærk portion chili con carne i skrutten. Tip: man skal huske at tygge det ordentligt!
Anders Feder (5079) skrev:De er jo også lavet af alt det dej og brunsviger som bageren har tabt på gulvet, så det er da ikke så underligt at han gav dig den gratis :D
..der råber "LIES" til Anders Feder
...der minder ronson om at når nu man har ønsket sig sådan et spilleinstrument i mange år, så må man godt kaste penge efter den når man nu kan få den for under 4000 kr på eBay.
..der desuden hellere vil have en jubelglad mand og så leve lidt småt med pengene en måned.
..der desuden hellere vil have en jubelglad mand og så leve lidt småt med pengene en måned.
Kris (5095) skrev:..der desuden hellere vil have en jubelglad mand og så leve lidt småt med pengene en måned.
Men kun en måned! Så skal der fanneme arbejdes så mor kan få nogle gysser!
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.