mboost-dp1

Hvor ligger der flest penge?

Gå til bund
Gravatar #1 - Jace
4. jul. 2007 03:00
Ja, som topic siger så lyder spørgsmålet: Hvor tror I der ligger flest penge?

- Uafhentede lotto gevinster (inkl. skrab)
- Uafhentede feriepenge
- Uafhentede flaske-bon'er
Gravatar #2 - MiniatureZeus
4. jul. 2007 03:31
Feriepenge ville jeg umiddelbart tro... mener det var over 14 mill som ik blev afhentet sidste år...
Gravatar #3 - milandt
4. jul. 2007 05:58
Jeg har for mindst 14 mill uafhentede flaskebon'er. Og hvad sker der med at man ikke kan indløse een flaskebon fra Netto i en anden Netto?!?
Gravatar #4 - Jace
4. jul. 2007 07:23
Det hænger jo netop sammen med at Netto er et tempel bygget på nederen :)
Gravatar #5 - Spiderboy
4. jul. 2007 16:44
Umiddelbart ville jeg tro, at det er uafhentede feriepenge, men uafhentede lottogevinster er også meget plausibelt. Uafhentede flaskeboner tror jeg ikke så meget på.
Gravatar #6 - l1z4rd
4. jul. 2007 17:34
Jeg solgte engang en spil fra Danske Spil. Kan fortælle at det er HELT sindsygt så mange penge der ligger i "uafhentet" puljen. Det er dog, med få undtagelser, kun små gevinster på 40-100 kr. der ikke bliver glemt. Pengene går dog ikke i Danske Spils lomme, de bliver udbetalt når der er special-trækningener som Jule-, Fødselsdags-, Sommer osv. trækninger.
Gravatar #7 - hgul
4. jul. 2007 18:41
Flaskebon'er er vel reelt set ikke uafhentet men uindløst ;-)

Jeg holder dog også på feriepenge - der er åbenbart mange der ikke vil have dem.
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login